واکنش محمود شهریاری به زندگی لاکچری رضا گلزار مجری برنده باش

مجلهسلبریتی ها

- 98/03/03
واکنش محمود شهریاری به زندگی لاکچری رضا گلزار مجری برنده باشدر چند ماه اخیر شبکه سه سیما دچار حاشیه های زیادی شده است و می توان گفت که سیاست های عجیب علی فروغی مدیر شبکه سه سیما موجب اتفاقات زیادی در این شبکه محبوب تلویزیونی شد. کارهای فروغی تا جایی پیش رفت که برنامه محبوب نود که سالیان زیادی است پخش می شود به یکباره از کنداکتور شبکه سه سیما حذف شد. اما در مقابل علیرغم انتقادات فراوان بهای بیشتری به برنامه برنده باش داد. اما این برنامه به خاطر فتوای آیت الله مکارم شیرازی دیگر پخش نشد.

به تاازگی ، محمود شهریاری مجری قدیمی تلویزیون با انتشار ویدئویی از محمدرضا گلزار مجری برنامه برنده باش و ماشین گران‌قیمتش انتقاد کرد و نوشت:
با پوزش طرفداران رضا گلزار من هم مثل شما او را دوست دارم و کار من تنها نقد عمل اوست. کاری هم به قدیمی بودن یا نبودن این فیلم ندارم. فقط یک سوال. ایشان با این وضعیت خوب اقتصادی!! چه لزومی داشت در مقابل عادل فردوسی‌پور بایستد و تملق مدیر ناکارآمدی مثل فروغی را بگوید؟؟

محمدرضا گلزار مجری مسابقه برنده باش است که با شروع این برنامه انتقادات و اعتراضات زیادی شد. وی پس از تعلیق این مسابقه هیچ واکنشی به حواشی اخیر نشان داد.
advertising