بازیگران هالیوودی که به خاطر چهره زشت خود به شهرت رسیدند

مجلهسلبریتی ها

- 98/01/02
بازیگران هالیوودی که به خاطر چهره زشت خود به شهرت رسیدندمعمولا در سینما یکی از فاکتورهای مهم چهره است. به عبارتی چهره زیبا در کنار استعداد و توانایی یکی از فاکتورهای مهم برای رسیدن به موفقیت و موقعی های بالا است. اما در این میان برخی بازیگران هالیوودی با وجود اینکه چهره جذابی ندارند، توانسته‌اند برای خود شهرتی دست و پا کنند. آن ها به واسطه استعداد شگرف و فوق العاده خود در زمینه هنرپیشگی توانسته اند به شهرت و محبوبیت برسند. در ادامه لیستی از بازیگران هالیوودی که علیرغم نداشتن چهره زیبا به موفقیت های چشمگیری رسیده اند منتشر شده است:
بازیگران هالیوودی که به خاطر چهره زشت خود به شهرت رسیدند

ران پرلمن


او در فیلم‌های «پسر جهنمی» و «دیو و دلبر» بازی کرده است که فیلم‌های موفقی به شمار می روند، اما نکته اینجاست که او در نقش‌های منفی این فیلم‌ها یعنی نقش دیو و شیطان سرخ بازی کرده است. جدیدترین فیلمی ه ران پرلمن بازی کرده است «شکارچی هیولا» نام دارد. این فیلم سینمایی به تازگی کار تولید خود را آغاز نموده است.

مایکل بریمن


مایکل بریمن از بازیگرانی است که فاکتور زیبایی را برای بازیگر شدن در نظر نگرفته است. این بازیگر آمریکایی به خاطر بازی در چند فیلم ترسناک مثل «مطرودین شیطان» به شهرت رسید. چهره او به طور طبیعی ترسناک است و برای او بازی در فیلم‌های ترسناک به سادگی آب خوردن خواهد بود. او با گریم به یک شیطان واقعی تبدیل خواهد شد. با این حساب می توان گفت که زشتی چهره او موجب شده که نقش های مهم و متفاوتی به وی پیشنهاد شود

مارتی فلدمن


بازیگری که بیشتر به خاطر چشم‌های معیوب خود شناخته می‌شود و بر خلاف دیگر بازیگران معرفی شده، به سمت ژانر کمدی رفت و با مل بروکس در دهه هفتاد خوش درخشید و به شهرت رسید. وی در طول فعالیت هنری خود موفق به دریافت دو جایزه بفتا شد. این کمدین هالیوود در سال ۱۹۸۲ بر اثر حمله قلبی درگذشت.

ویلم دفو


بازیگر معروف آمریکایی که هیولای فیلم‌هایش شناخته می‌شود و مهمترین نقش آن نورمن آزبورن بود که در لباس یک گابلین سبز به عنوان شخصیت مقابل مرد عنکبوتی ایفای نقش می‌کرد. با این وجود او یکی از بازیگران با استعداد و پر افتخار است که موفق به دریافت دو جایزه از آکادمی اسکار نیز شده است. او با اینکه در لیست بازیگران زشت قرار دارد، اما سابقه بازی در نقش عیسی مسیح را نیز در کارنامه هنری خود دارد.

دنی ترخو


وجه مشترک دیگری از دنی ترخو و مایکل بریمن بازی در فیلم «مطرودین شیطان» است. او تنها در فیلم‌هایی با ژانر وحشت و ترسناک بازی کرده و در تعداد کمی فیلم با ژانر اکشن نیز به ایفای نقش پرداخته است. او هیچگاه پیشنهاد بازی در فیلم‌هایی با ژانر دیگر را نداشته است و فیلمسازان آمریکایی هیچگاه به او در زمینه‌های دیگر اعتماد نکرده‌اند.
advertising