حضور جنجالی رضا یزدانی به همراه عقابش در اکران ماموریت غیرممکن

مجلهسلبریتی ها

- 97/11/28
حضور جنجالی رضا یزدانی به همراه عقابش در اکران ماموریت غیرممکنچند روز پیش مراسم اکران مردمی فیلم سینمایی ماموریت غیرممکن برگزار شد. کارگردان این فیلم سینمایی یعقوب غفاری است و تهیه‌کنندگی آن بر عهده محمود فلاح می باشد. . در این اکران مردمی بازیگران فیلم نیز حضور داشتند از جمله رضا یزدانی، علی اوجی، پادینا رهنما و عسل قرایی. این اکران که در پردیس سینمایی مگامال برگزار شد حواشی را نیز به دنبال داشت. رضا یزدانی خواننده سرشناس ایرانی که در فیلم سینمایی ماموریت غیرممکن به ایفای نقش پرداخته است به همراه یک عقاب حضور پیدا کردکه این کار واکنش هایی را به دنبال داشت

مراجع زیربط به این کار پاسخ داده و در واکنش به حضور یک عقاب در ا کران مردمی فیلم ماموریت غیرممکن توسط رضا یزدانی عنوان کردند: ا: تمامی سالن‌ه ای سینما در برگزاری اکران‌ های مردمی و مراسم‌ های ویژه تابع مقررات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان سینمایی هستند و سینمادار موظف است که قوانین را رعایت کند و این موضوع در حال بررسی توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.
آن ها در پایان افزودند: سینماداران باید در اجرای برنامه‌ ها تمام موارد بهداشتی و امنیتی را رعایت کنند و موضوع حضور یک عقاب در اکران مردمی فیلم ماموریت غیرممکن قطعا توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بررسی شده و نتایج آن به زودی اعلام م ی‌شود.

حضور عقاب بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشت تا این که خبرنگاران دست به کار شده و موضوع و ماجرای این عقاب جنجالی را از خود رضا یزدانی پرسیدند.
حضور جنجالی رضا یزدانی به همراه عقابش در اکران ماموریت غیرممکن
رضا یزدانی درباره علت حضور این عقاب گفت:
من از این تصمیم بی‌خبر بودم. مثل بقیه بازیگران به مراسم اکران مردمی رفتم و دیدم که تصمیم گرفته شده این عقاب همراه ما در این مراسم حضور داشته باشد. برای حضور این عقاب در اکران مردمی و برای حضورش در فیلم همه مجوز‌های لازم گرفته شده واین موضوع کاملا قانونی بوده است.

قبلا شایعه شده بود که این عقاب حیوان خانگی رضا یزدانی است. اما او این موضوع را تکذیب کرد و گفت: این عقاب در دو ویدئو کلیپ من حضور داشته و از مدت‌ها پیش با این حیوان آشنا هستم و به آن سر می‌زنم، اما مال من نیست. در واقع این عقاب را امیر رهبری که سال‌هاست با سینمای ایران همکاری دارد و حیواناتی را در اختیار سینماگران قرار می‌دهد، پیدا کرده است. این عقاب زخمی شده بود و مدتی بود که تحت درمان بود و تا امروز در فیلم‌های زیادی حضور داشته . وی درباره حضور عقاب و مشکلاتی که ممکن بود به وجود بیاید گفت: این عقاب به علت مشکلاتی که دارد نمی تواند پرواز کند و یکی از بال هایش مشکل دارد .

وی در ادامه صحبت های خود عنوان نمود: این عقاب زیبا برای تبلیغ فیلم ماموریت غیرممکن در اکران مردمی کنار ما حضور داشت و به نظرم اولین بار نیست که چنین موضوعی رخ می دهد. مگر برای تبلیغ فیلم سینمایی «به وقت شام» افرادی سوار بر اسب وارد مجتمع کورش نشدند؟ این بار هم از حضور یک عقاب استفاده شده و من اصلا فکر نمی‌ کردم این قدر مورد توجه قرار بگیرد و با واکنش های متفاوت مواجه شویم. رسانه‌ های زیادی درباره حضور این عقاب نوشته‌ اند و خبرش را منتشر کرده‌ اند که به نظرم اتفاق بدی نیست.
advertising