واکنش تند بهنوش بختیاری به انتقاد از تیپ او در جشنواره فجر

مجلهسلبریتی ها

- 97/11/20
واکنش تند بهنوش بختیاری به انتقاد از تیپ او در جشنواره فجرسی و هفتمین جشنواره فیلم فجر همزمان با دهه فجر آغاز شده وفیلم های زیادی در بخش های مختلف به رقابت با یکدیگر می پردازند. اما در طول سال های اخیر جشنواره بیش تر به سالن مد تبدیل شده که بازیگران هر روز در جشنواره فیلم فجر با لباس ها و تیپ های عجیب و غریب و نامتعارف و متفاوت حضور پیدا کرده و سوژه عکاسان و خبرنگاران می شوند. به عبارتی به جای این که به فیلم ها توجه شود بیش تر توجه مخاطب به باس ها و استایل های خاص کاربران است.
واکنش تند بهنوش بختیاری به انتقاد از تیپ او در جشنواره فجر

تیپ متفاوت بهنوش بختیاری در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر 97


بهنوش بختیاری هم که در جشنواره فجر امسال به عنوان میهمان در اکران تعدادی از فیلم‌ها شرکت کرده لباس های رنگی و جالبی را به تن کرده است. پوشش خاص وی موجب واکنش کابران به او شد و انتقادات زیادی علیه لباس های رنگی او شد. وی با انتشار یادداشتی درباره نوع پوشش‌های رنگی خود در این چند روز این گونه نوشت:

«انقدر رنگ میپوشم تا این مردم متوجه بشن که هر شخصی استایل و شخصیت خودش رو داره... انقدر رنگ میپوشم که به همه بگم شادی از خود آدم شروع میشه... و اینکه حالم از رنگهای تیره... قلبهای تیره... آدمهای تیره... بهم میخوره...
انقدر رنگ میپوشم و فحش میخورم تا ده سال دیگه همه بگن دمش گرم..‌. به زمان خودش فهمیدچی درسته...
متاسفم برای هرکی که با رنگ مشکل داره
برو خودتو درمان کن... بیچاره»

باید به این موضوع توجه داشت که باید یک دستگاه نظارتی در این جشنواره ها وجود داشته باشد و بازیگران با هر استایلی در جشنواره حضور نداشته باشند. چون پوشش همین بازیگران موجب مدهای نامتعارف در جامعه می شود.
advertising