صحبت های حسین قناعت در مورد وضعیت جسمانی اکبر عبدی

مجلهسلبریتی ها

- 97/11/02
صحبت های حسین قناعت در مورد وضعیت جسمانی اکبر عبدیاکبر عبدی آقاباقر زاده 4 شهریور 1339 در تهران از بازیگران سینما و تلویزیون ایران و دارنده نشان درجه یک فرهنگ و هنر می‌باشد.

حسین قناعت بیان کرد: اکبر عبدی برای ویزیت به بیمارستانی در آمل که محل تصویربرداری سریال شش قهرمان و نصفی است، رفته بود و هیچ مشکل خاصی ندارند.

او ادامه داد: فردی ایشان را در بیمارستان دیده و از او عکس گرفته و این عکس را پخش کرده است. این مساله بی‌اخلاقی برخی کاربران فضای مجازی است که گوشی دست خود می‌گیرند و خبری را به اشتباه منتشر می‌کنند. متاسفانه هیچ امنیتی برای بازیگران وجود ندارد. با پخش این عکس 20 نفر از صبح به من زنگ زدند، در حالی که ما سر فیلمبرداری سریال شش قهرمان و نصفی بودیم.

صبح امروز سه شنبه خبری مبنی بر حضور اکبر عبدی در بیمارستانی در آمل منتشر شد. اخبار این خبر در فضای مجازی از این بازیگر در بیمارستان منتشر شده است.

وی بیشتر در نقش‌های کمدی بازی می‌کند و فیزیک بدنی خاصی دارد و صورت وی، امکان گریم شدید و ساختن چهره‌های گوناگون، مانند نوجوانان و زنان را به وی می‌دهد. اکبر عبدی از هنرجویان مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما بوده‌است.

از بازی‌های به‌یادماندنی او می‌توان به فیلم‌های هنرپیشه (محسن مخملباف) و آدم‌برفی (داود میرباقری) اشاره کرد. اکبر عبدی نیمه دوم دهه هفتاد را در سکوت سینمایی سپری کرد و تا حدودی از محبوبیت و شهرت او کاسته شد.

بازی او در چند فیلم کمدی در اواخر دهه هفتاد هم خیلی مورد توجه واقع نشد و با وجود اینکه در سال 1380 و در جشنواره بیستم فیلم فجر برای بازی در فیلم نان و عشق و موتور هزار نامزد جایزه شد، اما بسیاری معتقدند که او از دوران اوج خود، یعنی زمانی که از مشهور ترین و پولساز ترین بازیگران ایران بود، فاصله گرفته‌است. در تاریخ 12 بهمن 1396 در آیین نکوداشت افتتاحیه جشنواره فجر از وی تقدیر شد.
advertising