روش های ساده تقویت ابرو و پر پشت شدن آن

پزشکی و سلامتپوست و مو

- 97/09/09
روش های ساده تقویت ابرو و پر پشت شدن آناین روزها که هزینه سر زدن به سالن‌های زیبایی برای ترمیم و طراحی انواع ابرو برای خانم‌ها گران تمام می‌شود، بد نیست ترمیم و پر پشت کردن ابرو های طبیعی خود را با کمترین هزینه به روغن‌های تقویتی بسپارید و به نتایجی به مراتب بهتر و کم عوارض‌تر برسید.پر پشت کردن ابروها یکی از روش های زیبا تر نشان دادن صورت است. این روزها هزینه ترمیم و زیباسازی ابروها بسیار بالا است.در این مطلب قصد داریم شما را با روشهای خانگی و ارزان با استفاده از مواد طبیعی برای پرپشت کردن ابروتان آشنا کنیم.

روش خانگی تقویت و پر پشت کردن ابروها با مواد طبیعی در منزل



1. تقویت و پر پشت کردن ابروها با وازلین


متوقف کردن ریزش ابروها را به این محصول واگذار کنید. ماساژ دادن ابروها با وازلین به‌عنوان یک مرطوب کننده قوی از ریزش ابروها و سست شدن ریشه آن جلوگیری می‌کند.به ویژه اگر جنس پوست شما خشک است و برای تقویت آن به محصولی مرطوب‌کننده نیاز دارید.

2. تقویت و پر پشت کردن ابروها با روغن بادام


برای جبران قسمت‌های ریخته‌شده ابروها و درمان کم پشتی آن روزی دو‌ مرتبه به طور مرتب از این روغن روی ابروهای خود ماساژ دهید و تاثیرات ویژه آن را به چشم مشاهده کنید.شاید فراوان از ویژگی‌های مثبت این روغن معجزه گر در سلامت موها و ابروها شنیده باشید، این روغن حاوی میزان قابل توجهی ویتامین‌های A,B و E است که رشد موها را به طرز چشمگیری تقویت می‌کند.

3. تقویت و پر پشت کردن ابروها با ژل آلوئه‌ورا


ماده‌ای غیرچرب که با آبرسانی فوق‌العاده ابروهای شما را تقویت و رشد آنها را تسریع می‌کند.همه معجزه‌های طبیعت با خواصی که دارند می‌توانند سلامت و طراوت ظاهری شما را ماندگار کنند.برای مثال استفاده از آلوئه‌‌ورا یکی از آنهاست؛ پس برای اثر بخشی بیشتر ژل طبیعی آلوئه‌ورا یا محلول آن را شب‌ها پیش از خواب روی نقاط خالی ابروهای خود بزنید و صبح آن را بشویید.

4. تقویت و پرپشت کردن ابروها با روغن نارگیل


مغذی‌ ترین روغن که به تنهایی می‌تواند تقویت‌کننده خوبی برای موهای ابروی شما باشد.این روغن که در ترکیبات محصولات زیبایی از آن استفاده ویژه‌ ای می‌شود هم یکی از بهترین روغن‌ها برای تقویت ابروهای شما و تضمین زیبایی آن خواهد بود؛ یعنی پس هر روز با پنبه مقدار کمی از این روغن را به ابروها بزنید و منتظر اتفاق‌های خوبی باشید.

5. تقویت و پر پشت کردن ابروها با روغن زیتون


هر روز یک قطره روغن زیتون را به ابروها بمالید و ماساژ دهید و یک ساعت بعد بشویید. روغن زیتون کاربرد فراوانی در سلامت پوست و مو دارداین روغن یا ویتامین A وE رشد ابروهای شما را تقویت و از ریزش آن جلوگیری می‌کند.
advertising