نحوه برقراری رابطه جنسی و نزدیکی در دوران قاعدگی

پزشکی و سلامتجنسی

- 97/10/11
نحوه برقراری رابطه جنسی و نزدیکی در دوران قاعدگی

نزدیکی در قاعدگی چگونه انجام شود؟


رابطه جنسی در دوران قاعدگی باید بدون دخول انجام شود و بهترین راهکار برای رسیدن به ارگاسم بدون نیاز به مقاربت از طریق انجام نوازش های اندام جنسی است . در زمان قاعدگی باید زوج برای ارضای جنسی بانو کلیتوریس یا چوچوله را لمس و نوازش کند و مرد نیز باید با مالش آلت تناسلی خود به بدن همسرش به ارگاسم برسد.

ارتباط جنسی به صورت دخول و مقاربت در دوران قاعدگی و عادت ماهیانه مجاز نیست و به همین علت باید برای ارضا جنسی به فکر دیگری بود. زوجین در دوران عادت ماهیانه از نظر محدودیت با شرایطی شبیه به دوران نامزدی مواجه هستند؛ در حالی که زوجین در آن دوران هنوز رابطه کامل جنسی را تجربه نکرده بودند.

اغلب زنان در دوران قاعدگی به لمس اندام های بدن خود حساسند و واکنش نشان می دهند بهتر است برای تحریک زن در این دوران از کلمات محبت آمیز استفاده کنید و برای او هدیه بخرید و نامه عاشقانه بنویسید ، و به طور کلی با او به عشق بازی بپردازید.

زنان نیز باید در این دوران به همسرشان توجه نشان دهند و سعی نمایند او را به اوج لذت جنسی برسانند زیرا نبود دانش و مهارتهای جنسی کافی برای ارضاء زوج بدون دخول ممکن است یکی از عوامل مهم بروز تنش های جنسی در یک رابطه عاطفی- جنسی نه چندان مستحکم در یک زوج و به طور کلی موجب خیانت زوج گردد.

نزدیکی و رابطه جنسی دهانی در زمان قاعدگی


تعداد محدودی از زوجین در دوران قاعدگی اقدام به سکس دهانی می کنند. رابطه جنسی دهانی در این دوران منعی ندارد و امکان پذیر می باشد اما بهتر است از آن به علت انتقال عوامل بیماری زا و مسائل بهداشتی صرف نظر کرد.
advertising