خواص پوست پیاز

پزشکی و سلامتتغذیه

- 97/08/11
خواص پوست پیاز

مهمترین خواص پوست پیاز:


همه ما بدون شک پوست پیاز را دور می ریزیم و همانطور که تا پیش از این از فواید پوست هندوانه و خربزه بی اطلاع بودیم بدون آگاهی یکی از مفیدترین های طبیعت بدون مصرف به سطل آشغال می سپاریم. بر اساس گزارش humannhealth مطالعات جدید ثابت کرد که پوست پیاز منبع غنی از فلاونوئیدها به ویژه کورستین است . فلاونوئیدها قویترین آنتی اکسیدان ها و ضد تورم های عالی هستند.پوست پیاز بیرونی ترین لایه پیاز که به رنگ قهوه ای ، سفید و بنفش است دارای خواص بیشمار برای سلامتی بدن و زیبایی پوست می باشد که در این گزارش به آنها خواهیم پرداخت.

پوست پیاز برای کاهش فشار خون:


کاهش فشار خون با پوست پیاز تسریع می یابد و گرفتگی سرخرگ ها برای جلوگیری از سکته های قلبی و مغزی با استفاده از جوشانده پوست پیاز یکی از مهمترین فواید آن است.

پوست پیاز برای آلرژی :


پوست پیاز با آلرژی می جنگد و التهابات را کاهش می دهد.

پوست پیاز مناسب برای ورزشکاران:


جالب است بدانید که استفاده از پوست پیاز برای کودکان و نوجوانان و همچنین ورزشکاران توصیه می شود چرا که با ترکیبات فوق العاده موجود در پوست پیاز رشد و عملکرد ماهیچه ها به میزان قابل توجهی تقویت می شود.

رفع مشکل کم خوابی :


کورستین موجود در پیاز همچنین دارای اثرات آرام بخشی است و می تواند باعث رفع مشکل کم خوابی در افراد نیز شود.


پوست پیاز برای درمان افسردگی:


برای درمان افسردگی می توان از پوست پیاز استفاده کرد.

خواص پوست پیاز برای مشکلات قلبی :


کارشناسان اضافه کردن پوست پیاز به رژیم غذایی روزانه را برای کاهش خطر ابتلا به بیماری هایی چون مشکلات قلبی عروقی، سرطان روده بزرگ، چاقی، دیابت نوع دو، مشکلات روده و معده توصیه می کنند.
advertising