روش های سریع لاغر شدن

پزشکی و سلامتتناسب اندام

- 97/08/28
روش های سریع لاغر شدنرژیم گرفتن انگیزه و اراده ای قوی می خواهد و این که اول از همه خودتان باید نگرش مثبتی نسبت به خودتان داشته باشید تا بتوانید بهترین نتیجه را به دست بیاورید. سعی کنید راه کارها و ترفندهایی را که متخصصان تغذیه و تناسب اندام به شما پیشنهاد می دهند حتما به کار بگیرید و از مکمل های بی خطر و مجاز کاهش وزن موجود در داروخانه ها و به تجویز پزشک استفاده نمایید. اگر می خواهید عزت نفس خود را تقویت کنید، بهتر است ابتدا نگرش و انتظارات خود را تنظیم کنید و سپس از طریق نگرش و انتظارات قوی و مثبت به نتایج فوق العاده دست یابید.با ما همراه باشید تا ترفندها و روش هایی را در زمینه لاغری و کاهش وزن سریع به شما ارائه دهیم که می تواند به شما کمک کند تا حداقل هفته ای ۳ کیلوگرم وزن کم کنید.

ترفند های کاهش وزن سریع


1. حتما قبل از انجام کارهای سخت یک فنجان قهوه میل کنید و میتونید داخل فنجان قهوه مقداری شیر یا مقداری شیرین کننده ی رژیمی که در بازار موجود است بریزید قهوه سوخت و ساز بدن را بالا می برد و مانع از خستگی زودرس در حین رژیم می شود.

2 . آب زیاد بخورید، اگر شما آب میوه ، نوشابه ، آب جو و هر نوشیدنی شیرین دیگری را بنوشید.حداقل ۱۰۰ کالری وارد بدن خود می کنید به علاوه کلی قند و سدیم ، اما آب تنها نوشیدنی است که اصلا کالری ندارد و متابولیسم بدن را بالا می برد و کمک بزرگی به کاهش وزن می کند ، اگر از طعم آب خسته شدید سعی کنید آب را با چند برگ نعناع یا مقداری لیمو ترش طعم دار کنید تا بتوانید راحت تر بنوشید شما تا روزی ۱۲ لیوان آب می توانید بخورید.

3 . سبزیجات را جایگزین کربوهیدرات ها کنید ، کربوهیدرات های ساده مثل برنج و ماکارونی که طرفدار زیادی هم دارد زود هضم هستند و خیلی زود شما را گرسنه می کنند اگر گل کلم را جایگزین برنج کنید یا این که کنار مقدار اندکی برنج مقدار زیادی گل کلم یا کدوی بخار پز شده قرار دهید کلی از حجم معده ی شما را پر می کند و شما خیلی دیرتر گرسنه می شوید.

4 . حتما در برنامه ی روزانه ی خودتون ۳۰ دقیقه ورزش هوازی یا پیاده روی تند داشته باشید و این برنامه رو مرتب اجرا کنید و خود را به ورزش و پیاده روی عادت دهید.

5 . ورزش کردن را همیشه با نرمش آغاز کنید و بدنتان را گرم کنید تا عضله شما درد نگیرید و زود از ورزش کردن خسته نشوید چون خسته شدن شما از ورزش باعث می شود انگیزه شما کم شود و اراده خود را از دست دهید.

6 . هر روز یکی از غذاهایی را که همیشه میخورید حذف کنید. مثلا سیب زمینی کنار پلو یا خورشت را حذف کنید و روز بعد دسر شکلاتی بعد از شام را حذف کنید ، حذف این کالری های اضافه تاثیر بزرگی به روی کاهش وزن دارد .

7. زمانی که در منزل در حال استراحت هستید شروع به انجام فعالیت های ورزشی کنید مثلا در حال دراز کشیدن روی زمین یا روی مبل پاهایتان را بالا و پایین ببرید یا به چپ و راست حرکت دهید. شما می توانید با سوزاندن همین کالری های اندک کمک بزرگی به کاهش وزن خود کنید.

8 . حداقل 7 الی 8 ساعت در هر شبانه روز بخوابید و سعی کنید هر روز ۵ دقیقه به خوابتان اضافه کنید هر چی ساعت خواب شما کامل و منظم باشد بدنتان سوخت و سازش بالا میرود وعضله سازی بدنتان بهتر و قوی تر می شود .

9. ماهی سالمون زیاد بخورید و جزو برنامه ی غذاییتان باشد چون ماهی خیلی به عضله سازی کمک می کند وهمین عضله ها با حذف چربی ها از بدن خود را جایگزین چربی ها میکنند.

10 . نان مصرفی خود را تغییر دهد و کلا بجای استفاده از نان هایی که با آرد سفید و بدون سبوس تهیه می شوند از نان جو یا نان های سبوس دار یا هر نوع دیگر از نان های رژیمی استفاده کنید.

11 . روزی ۳ بار و هر بار ۵ دقیقه این تمرینی که به شما آموزش میدهیم را انجام دهید. پاهایتان را به عرض شانه هایتان باز کنیند و صاف بایستید و نفس عمیق بکشید و پای راست رو بالا آورده و داخل شکمتان جمع کنید و بعدش با پای چپ این کار رو انجام بدهید و این عمل رو تا ۵ دقیقه ادامه بدهید.

12. حتما از قرص های جویدنی ضد نفخ معده از داروخانه خریداری کنید و مصرف نمایید ، این قرص ها نفخ و ورم معده تون رو از بین میبره و شما راحت تر میتونین رژیم بگیرین و کم تر دچار معده درد میشین.
advertising