قوانین هفت گانه تناسب اندام

پزشکی و سلامتتناسب اندام

- 98/05/22
قوانین هفت گانه تناسب اندامبرای داشتن اندامی زیبا باید قوانین اصلی هفت گانه تناسب اندام و کاهش وزن را با توجه به توصیه ها و نتایج مطالعات متخصصان تغذیه و رژیم درمانی وارد برنامه خوش اندامی خود کنید. برای داشتن تناسب اندام موفق قوانین گفته شده را در زیر حتما بخوانید.

شاید شما مثل افرادی هستید که زندگی مشغول و پر دغدغه ایی را دارید و هیچ وقت اضافه ایی در انجام حرکات ورزشی و ... ندارید باید به خوبی برنامه روزمره تان را تغیر دهید تا روزانه 30 دقیقه از وقتتان را به ورزش اختصاص دهید. خیلی از ما در حال حاضر به خوبی از این حقیقت که تناسب اندام بخش مهمی در داشتن زندگی سالم و بدون هیچگونه از امراض را برای ما به ارمغان می آورد.

اگر شما خواستار داشتن بدن سالم برای بازه طولانی از عمرتان هستید و از هر گونه بیماری و گسترش آن می خواهید جلوگیری کنید، پس شما می توانید یک رژیم سالم را دنبال کنید و به خواسته هایتان دست پیدا کنید و از تناسب اندام سالم بهره مند شوید. اگر خواستار تناسب اندام هستید باید برای رسیدن به آن تمام سعی و تلاش و اراده خود را به کار بگیرید تا موفق شوید.

در ادامه قوانین هفت گانه تناسب اندام را به شما معرفی خواهیم کرد.



قانون اول:


حتما قبل از شروع کردن رژیم تناسب اندام توصیه می شود با پزشک متخصص تغذیه و رژیم درمانی مشورت کنید و ایشان موارد مهم را برای شما بیان خواهند کرد.

قانون دوم:


برای شروع شما می توانید تحت هدایت و کمک یک مربی تناسب اندام تایید شده ورزش کنید بنابراین با این عمل بطور صحیح حرکات را انجام می دهید و از هرگونه صدمه ممکن است در ورزش کردن آن هم به تنهایی جلوگیری نماید.

قانون سوم:


هیچ وجه تناسب اندام را بدون داشتن هیچ هدف خاص در ذهن شروع نکنید چرا که بدون تناسب اندام ممکن است که تمام سعی خود را به کار نگیرید و احتمال موفق شدنتان امکان پذیر است.

قانون چهارم:


اگر شما دوره بیماری را طی می کنید باید مطابق اصول شروع کنید و به خودتان فشار بیش از حد وارد ننماید.

قانون پنجم:


سعی کنید ورزش های مختلف از جمله زومبا ، رقص و ... را تجربه کنید و هر آنچه که به صلاحتان می باشد را عمل کنید.

قانون ششم:


دیدگاه خود را نسبت به ورزش عوض کنید و آنرا به چشم سرگرمی نبینید بلکه با دیدگاه تغیر دهنده اوضاع زندگی تان به آن نگاه کنید چرا که اگر شما ورزش را با دیدگاه سرگرمی ببینید ممکن است اوقاتی که زمان آزاد دارید انجام دهید.

قانون هفتم:


در نهایت در انتظار مشاهده فوری نتایج نباشید صبر کلیدی است که شما را در رسیدن به تناسب اندام نزدیک می کند.
advertising