ایده هوشمندانه‌ ی دستگاه تناسب اندام خاص

علمی و تکنولوژیاختراعات

- 97/11/04
ایده هوشمندانه‌ ی دستگاه تناسب اندام خاصدر یکی از غرفه‌های پرشمار نمایشگاه CES 2019، یک دستگاه تناسب اندام خاص وجود داشت که توجه بسیاری از بازدیدکنندگان را به خود جلب می‌کرد؛ دوچرخه ثابت کمپانی FlexiSpot که زرق و برق چندانی نداشت؛ اما ایده هوشمندانه‌ای پشت آن بود.

این دستگاه تناسب اندام که «دسک سایز پرو» نام دارد، یک دوچرخه ثابت همه کاره است. شما می‌توانید بسته به وضعیت دلخواه خود، از آن به عنوان میز کار نیز استفاه کنید و در حالت ایستاده، نشسته یا رکاب‌ زنان به انجام کارهای خود بپردازید.

چنانچه رکاب‌زدن را در حین انجام کار ترجیح می‌دهید، بدانید Deskcise Pro دارای 8 سطح مقاومتی است که امکان تنظیم میزان سختی یا راحتی حرکت رکاب‌ها را به شما می‌دهد. همچنین این دستگاه تناسب اندام یک نمایشگر دیجیتال هم دارد که اطلاعاتی از قبیل مسافت رکاب زده شده، مقدار کالری مصرفی و سرعت رکاب زدن را به نمایش می‌گذارد.

اما اگر احساس می‌کنید میز این دوچرخه ثابت خیلی کوچک است؛ می‌توانید با سوار کردن یک میز بزرگتر روی آن، فضای کافی را برای قرار دادن لپ تاپ و سایر ملزومات کاری خود ایجاد نمایید.

ناماین دستگاه دوچرخه ثابت همه کاره دسک سایز پرو (Deskcise Pro all-in-one desk bike) است که توسط کمپانی FlexiSpot مستقر در کالیفرنیا ارائه شده است.

دلیل برتری آن: به رغم نداشتن زرق و برق آنچنانی، اما کارایی دارد و امکان انجام کار و ورزش را به طور همزمان فراهم می‌کند؛ ایده‌ای هوشمندانه برای تغییر سبک زندگی بدون تحرک است.

قیمت آن 399 دلار امریکا است.
advertising