با فرم بدن و اندام ساعت شنی چه بپوشیم

مد و زیباییتیپ بانوان

- 97/09/24
با فرم بدن و اندام ساعت شنی چه بپوشیم

اندام ساعت شنی چگونه است؟


اندام ساعت شنی بهترین فرم اندام بین خانم ها است پس در انتخاب لباس دست تان باز است اما در ادامه با لباس هایی که برای شما بسیار مناسب هستند آشنا میشوید و میتوانید یک خانم خوش استایل باشید.اندام ساعت شنی فقط مخصوص خانم ها است و در بین آقایان اصلا دیده نمیشود، این فرم اندام به این صورت است که قسمت بالاتنه و پایین تنه وزن بیشتری دارد و دور کمر سایز بسیار کمی دارد به این دسته از افراد کمر باریک هم گفته میشود. اگر شما هم اندام تان ساعت شنی است بهتر است در این بخش با اصول لباس پوشیدن ساعت شنی ها آشنا شوید.

اندام ساعت شنی گل گلی نپوشید


از آن جایی که شما اندام خوبی دارید بهتر است لباس های ساده بپوشید زیرا لباس های گل گلی و طرح دار زیبایی اندام شما را مخفی میکنند، لباس هایی با طرح های ساده اندام شما را دوبرابر بهتر از انچه هست نشان میدهند.

مدل لباس اندام ساعت شنی


لباس های مدل ماهی مخصوص اندام ساعت شنی هستند این مدل لباس ها برای فرم اندام شما دوخته شده اند و حسابی در استایل شما تاثیرگذارند. لباس مجلسی را حتما از بین لباس های مدل ماهی انتخاب کنید تا خوش استایل شوید.
با فرم بدن و اندام ساعت شنی چه بپوشیم

سایز لباس مناسب اندام ساعت شنی


در انتخاب سایز لباس دقت کنید شما باید لباسی انتخاب کنید که دقیقا اندازه تان باشد یعنی به هیچ وجه سمت لباس های گشاد نروید، لباس هایی که کمربند دارند برای شما بسیار مناسب اند زیرا باید به دور کمر تاکید داشته باشید.

فرم اندام ساعت شنی چگونه و چه بپوشند؟


تاپ­‌ها و بلوزهایی که می‌­پوشید، باید به کمرتان چسبیده و در عین حال، اندازه آن را بزرگتر نشان ندهند. در غیر این صورت، تناسب اندام‌تان از بین خواهد رفت.به دنبال قطعات پوششی راحت و متناسب باشید. تمام لباس­‌های شما، اعم از تی‌شرت مخصوص پوشش هر روزه و پیراهن دکمه­‌ای‌­تان باید کاملا به اندازه اندام‌تان بوده و در دور کمر، اندکی تنگ باشند. اگر شما شکم تختی داشته باشید، لباس­‌های کشی و چسبان به انحناهای اندام‌تان چسبیده و ظاهر خوبی به شما خواهد داد.از کاپشن­‌های کوتاه و فرم‌­دار استفاده کنید. به دنبال کت­‌های کمردار یا انواع دیگری از ژاکت باشید که به سمت کمر کشیده می‌­شوند. ژاکت­‌های کوتاهی که درست تا بالای باسن ادامه دارند، انحناهای بدن‌تان را به خوبی برجسته می‌­سازند.

از پارچه­‌های نرمی چون کشباف و ابریشم استفاده کنید. این پارچه‌­ها با لطافت روی فرم بدنتان قرار گرفته و تناسب زیبایی بین بالاتنه و باسن شما ایجاد می­‌کنند.از لباس­‌هایی با خط گردن کوتاه استفاده کنید. به عنوان مثال، به دنبال لباس­‌هایی با یقه V شکل باشید. این یقه­‌ها می‌توانند بالاتنه را لاغرتر نشان داده و توجه افراد را به کمر باریک‌تان جلب نمایند. از پوشیدن لباس­‌هایی با یقه پهن مانند یقه قایقی و مربعی اجتناب کنید، چرا که این یقه­‌ها بالاتنه شما را بزرگ نشان می‌­دهند.از جزئیات افزایش­‌دهنده حجم اجتناب نمایید. همچنین، از لباس­‌های موج‌­دار، قوس‌­دار، و دیگر جزئیاتی که منجر به افزایش حجم ظاهری شما می‌­شود، دوری کنید.

از رنگ‌­های یکنواخت استفاده نمایید. البته الگوها و طرح­‌های ساده نیز ممکن است کاربرد خوبی برای شما داشته باشند، اما لباس های تک‌رنگ و با رنگ‌های یکنواخت اندام شما را به بهترین شکل نشان خواهند داد. همچنین می­‌توانید از سایه‌­های متضادی در بالای کمر و پایین کمر خود استفاده نمایید.لباس­‌های زیر مناسبی برای خود انتخاب کنید. این لباس‌ها به شما کمک خواهند کرد تا بالاتنه شما بسیار بیشتر از همیشه زیبا شود.اگر شما می­‌خواهید از برجستگی اندام خود بکاهید، بهتر است از لباس­‌هایی با رنگ­‌های تیره و راه راه عمودی استفاده نمایید. برخی از اندام­‌های ساعت شنی ترجیح می­‌دهند ظاهر لاغرتری داشته باشند. اگر این امر در مورد شما نیز صدق می‌­کند، بالاتنه خود را با پوشیدن رنگ‌­های تیره، راه راه عمودی، یا طرح­‌های برجسته عمودی باریک نشان دهید.

دامن و شلوار مناسب اندام ساعت شنی


به دنبال شلوارها، دامن­‌ها، و لباس­‌هایی باشید که به انحنای باسن چسبیده و پاهای شما را بلندتر نشان دهند.دامن­‌های بزرگ و حجیم بپوشید. به دنبال پیراهن‌­ها و دامن­‌هایی باشید که به شکل دایره کامل بوده و یا از برش­‌های گل لاله استفاده کرده باشند. این برش­‌ها به باسن شما چسبیده و به طور طبیعی از آن آویزان می‌­شوند. این کار، انحنای نیم­‌تنه پایین را بدون افزودن هیچ حجمی برجسته می­‌نماید.از برش­‌های دامن کلاسیک استفاده نمایید. دامن­‌های A شکل و مدادی گزینه‌­های مناسبی هستند. آن‌ها ظاهر خوبی به اندام­‌های ساعت شنی می‌­دهند.از پارچه­‌های نرم استفاده کنید. به دنبال پارچه­‌هایی بگردید که کشی بوده و یا به نرمی روی انحنای بدن‌تان قرار گیرند. یک دامن سفت و خشک ممکن است باسن را بسیار بزرگ نشان دهد.

شلوار­های تنگ و چسبان را با احتیاط بپوشید. شلوارهای جین تنگ باعث می‌­شوند که اندام‌­های ساعت شنی کوتاه و تنومند دیده شوند. البته اگر شما به طور طبیعی پاهای بلند و لاغری دارید، ممکن است قادر به پوشیدن این نوع شلوار باشید.از شلوارهای فاق بلند یا فاق متوسط استفاده کرده و از پوشیدن شلوارهای فاق کوتاه اجتناب نمایید. چرا که این شلوارها ممکن است باعث شوند باسنتان پهن‌­تر و پاهایتان کوتاه‌­تر دیده شود.از پوشیدن شلوارهایی که حاوی جزئیات بیش از حدی در قسمت باسن باشند، اجتناب نمایید. بخش جلوی شلوار باید کاملا تخت و صاف بوده و جیب­‌های آن بدون لبه آویزان یا دکمه­‌های بزرگ باشد.

اکسسوری های اندام ساعت شنی


یک کفش یا کمربند مناسب می­‌تواند با برجسته نمودن انحناهای بدن و لاغر نشان دادن بخش ­های سخت­‌تر، ظاهر بهتری به اندام­‌های ساعت شنی بدهد.از کمربند­های تیره برای دور کمر خود استفاده نمایید. کمربندی که در اطراف باریک‌­ترین بخش از کمر بسته شده باشد، به عنوان نقطه کانونی پوشش کلی عمل می‌­کند. کمربندهای باریک اغلب برای اندام‌­های ساعت شنی مناسب می­‌باشند.از کمربند­های تیره برای دور کمر خود استفاده نمایید.از کفش­‌های پاشنه بلند باریک استفاده کنید. هنگامی که کفش تخت می­‌پوشید، باسن انحنادار شما ممکن است پاهایتان را ضخیم و کوتاه نشان دهد. کفش پاشنه کفش، پاها را کشیده­‌تر نشان داده و ظاهر باریک‌­تری به پاهای‌تان می‌­دهد.توجه‌­ها را با انتخاب یک یقه مناسب، به خط گردن خود جلب کنید. استفاده از رنگ روشن و براق در بخش گردن می­‌تواند به پوشش‌تان شخصیت دهد. به دنبال گردنبند­های کوتاهی باشید که به گردن‌تان چسبیده و یا گردنبند­های بلندی را انتخاب کنید که به شکل V پایین بیایند.دست‌بند­های بزرگ و جذابی را برای پوشش خود برگزینید. این امر، در کنار جلب نگا­ه‌ها به مچ دست، توجه‌­ها را به خط کمرتان نیز جلب می‌­نماید.
advertising