کیف مناسب افراد کوتاه قد و ریز اندام

مد و زیباییاکسسوری

- 97/09/19
کیف مناسب افراد کوتاه قد و ریز اندامکیف یکی از لوازم جانبی استایل خانم ها محسوب میشود و مکملی جدی است که میتواند در حد یک تکه از لباس ها بر تمام ظاهر شما تاثیرگذار باشد.مدل کیف مناسب برای هر کسی با هر اندامی فرق می کند. برای همین هم لازم است اول فرم بدن و اندام مان را بشناسیم و بعد سراغ کیف هایی برویم که به ما می آیند و ما را خوش استایل تر می کنند. در این مقاله مدل کیف مناسب برای قد کوتاه را معرفی کرده ایم.خانم های ریز جثه و قد کوتاه هم گزینه های شیک و هیجان انگیزی پیش رویشان دارند. اگر شما هم یک خانم قد کوتاه هستید از کیف های بزرگ دور بمانید و با جمله هایی مثل «من کلی وسیله دارم که باید توی این کیف جایشان بدهم» خودتان را گول نزنید. خانم های کوچک اندام باید سراغ کیف های با مزه و کوچک بروند. مدل های دوشی برای این دسته از زنان ایده آل هستند. وقتی می‌خواهید مدل کیف زنانه را انتخاب کنید نکاتی اساسی را باید مدنظر قرار دهید:
کیف مناسب افراد کوتاه قد و ریز اندام
1.یک مدل کیف زنانه را انتخاب کنید که فرم آن با فرم بدن شما در تضاد باشد. برای مثل اگر توپر و Curvy هستید، یک کیف زاویه‌دار انتخاب کنید و اگر لاغر اندامید یک کیف گرد دست بگیرید.
2.از کیف های بزرگ زنانه بپرهیزید، یک کیف با اندازه‌ی متوسط یا کوچک معمولا برای یک خانم قد کوتاه انتخاب شیک و مناسب‌تری است.
3.کیف خود را طوری دست نگیرید که حجم اضافه‌ای به شما بیافزاید. مثلا اگر بالاتنه‌ی بزرگ‌تری دارید، بهتر است کیف خود را نزدیک پایتان نگه دارید و اگر پایین تنه‌ی شما پر است بهتر است کیف را روی دوش و نزدیک به بالاتنه نگه دارید.
4.کیف و کفش های ساده انتخاب‌های بهتری برای خانم‌های ریزنقش هستند.
5.البته استفاده از مدل کیف کوچکی که روی آرنج دست قرار می گیرد هم خوب است. در نهایت به خاطر داشته باشید زنجیر یا بند کیف شما نباید آنقدر بلند باشد که کیف پایین تر از لگن شما قرار بگیرد. این کار باعث می شود قدتان کوتاه تر به نظر برسد.

این کیف‌ ها برای افراد کوتاه قد مناسب‌ تر است


1.کلاچ یا کیف کوچک دستی
2.کیف‌های بندی که به صورت کج انداخته می‌شوند
3.کیف دوشی رسمی و ساده
4.کیف‌های قایقی
5.کیف‌های دوشی پارچه‌ای
advertising