تا زدن پاچه شلوار جین به صورت حرفه ای

مد و زیباییتیپ بانوان

- 97/09/16
تا زدن پاچه شلوار جین به صورت حرفه ایتا زدن پاچه شلوار جین یک کار مدرن، فشن و جالب است. شما می توانید شلوار جین تا شلوار کتان را تا بزنید در این مطلب سعی می کنیم تکنیک های مفید و کلاسیک را برای شما بیان کنیم.تا زدن پاچه شلوار یک روش سریع و ساده برای ایجاد یک استایل متفاوت است این کار امروزه بسیار مرسوم است. تا زدن شلوار تفاوتی که با تا زدن آستین دارد این است که در شلوار باید یک تناسبی از طول حفظ شود زیرا اگر پاها بیش از حد دیده شوند زیبا نمی شود.

چگونه شلوار جین خود را تا کنیم؟


Denim یکی از نوآورانه‌ترین برندهای حال حاضر دنیای مد است. ما معمولا سعی بر این داریم که با شلوارهای جین‌های ساده خود کارهایی انجام دهیم که تیپ و استایل خودمان را به درجه‌ای بالاتر ببریم. استفاده از جین‌های Cuff (شلواری که پاچه آن تا زده شده باشد) عادت کهنه ایست که دوباره رواج پیدا کرده است. این روش ساده، در عین حال هوشمندانه شاید زیادی غیر رسمی به نظر برسد اما با کمی مهارت در استفاده از آن میتوان استایل خوبی برای خودتان بسازید. خب حالا برویم به سراغ بایدها و نبایدهای این روش.
تا زدن پاچه شلوار جین به صورت حرفه ای

تا زدن پاچه شلوار لی


برای شلوار جین هایی که اسکینی و چسبان هستند شما می توانید به اندازه ای که می خواهید کوتاه شود یک تا بزنید.

شلوار جین تنگ تر، تا زدن نازک تر


برای شلوارهای صاف و راسته تا زدن روش خوبی برای تنگ تر کردن آن است. ولی برای شلوارهای تنگ سعی کنید قسمت فابریک پایین شلوار را تا نهایتا 1 سانت تا بزنید. این کار را تا قسمت قوزک پا انجام دهید و سعی کنید که قسمت فابریک دوخته شده روی شلوار معلوم باشد.

تا زدن شلوار های جین تنگ


اول پاچه آنها را حدود2.5 سانتی متر تا بزنید، سپس همین کار را تکرار کنید. سعی کنید که این کار را با دقت انجام دهید که تا بیش از حد ضخیم نشود. حال داخل پاچه شلوار کمی بکشید تا تای پاچه ضمختی خود را از دست بدهد. به جای این کار هم میتوانید پاچه شلوار را به داخل تا کنید و تای شلوار خود را تقریبا نامرئی کنید.

تا زدن شلوار های جین سایز نرمال


برای این شلوارها لازم نیست زیاد دقت به خرج بدهید. حتی یک نصفه تا هم برای این شلوارها کافیست فقط یادتان باشد که تای آن باید ضخیم باشد. شما میتوانید به جای تا کردن فقط پاچه شلوار را رول کنید. وقتی شلوارتان را رول میکنید به یاد داشته باشید که آن را بیش از حد ضخیم نکنید در غیر این صورت خودتان هم اذیت میشوید. برای رول کردن کافیست که بعد از تای اول پاچه شلوار را رول کنید.

چه کفش هایی باید با شلوار های پاچه تا خورده


شما میتوانید از کفش های پاشنه بلند و عادی استفاده کنید و عالی به نظر برسید(از هر نوعی میتوانید استفاده کنید مثل کالج و....) ولی بهترین حالت آن کفش پاشنه بلند و صندل است. با شلوارهای سایز معمولی هم میتوانید از کفش کتانی نیز استفاده کنید و باز هم کفش پاشنه بلند کابرد زیادی دارد و ترکیب رنگ جالبی ایجاد میکند. پوشیدن این شلوارها حواس بیننده را به پاهای شما جذب میکند پس بهتر است زیباترین کفش ها را انتخاب کنید. یادتان باشد که از کفش هایی که جزئیات بیش از حد دارند استفاده نکنید مگر اینکه ظاهر جالبی با آنها پیدا کنید.

جین های لبه دار تا زدن های یک یا دوتایی می طلبد


قسمت فابریک پایین پاچه را تا یک یا دو سانت تا بزنید و با این کار یک استایل کلاسیک ساخته اید. اگر می خواهید شلوار شما ظاهر تمیزی داشته باشد قسمت فابریک را یک بار دیگر به سمت داخل تا بزنید.بیشتر از دو تا روی شلوار زیبایی خودش را از دست می دهد.همانطور که یک یا دو تا روی شلوار برای تنظیم کردن آن و همچنین ست کردن آن با کفشی که می پوشید مناسب است، تا زدن های زیادی می تواند ظاهری فوق العاده زشت به شلوار شما بدهد.
advertising