ست های لباس و کفش ورزشی دخترانه جدید

مد و زیباییتیپ بانوان

- 97/09/16
ست های لباس و کفش ورزشی دخترانه جدیداگر اهل ورزش هستید، حتما تا الان برایتان پیش آمده که در سالن های ورزشی و باشگاه ها افرادی را می بینید که حتی با لباس اسپرت هم بسیار خوش تیپ هستند و با بقیه متفاوت اند. اگر از پوشیدن لباس های همیشگی خسته شده اید و به دنبال تنوع هستید برایتان چند ست ورزشی زنانه انتخاب کرده ایم که با توجه به فرم بدن و سلیقه تان می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید.لباس ها و وسایل ورزشی خود را ، ست و هماهنگ انتخاب کنید تا همیشه خوش تیپ باشید و بدرخشید.
ست های لباس و کفش ورزشی دخترانه جدید

ست لباس ورزشی مشکی و خاکستری تیره


اگر مشکی رنگ شماست و در هر شرایطی از پوشیدن این رنگ لذت میبرید، برای یک روز ورزشی برای شما پیشنهاد ویژه ای داریم. همانطور که می دانید رنگ مشکی شما را لاغرتر و کشیده تر از چیزی که هستید نشان می دهد و برای به رخ کشیدن عضلات ورزشی تان هم انتخاب خوبی می تواند باشد.

ست لباس ورزشی با ترکیب رنگ مشکی و زرشکی


آیا تاکنون به ترکیب رنگ زرشکی و مشکی برای ست ورزشی فکر کرده بودید؟ به طرز شگفت انگیزی این ست شیک و کمی بالاتر از تیپ های ورزشی قرار می گیرد و مناسب بانوان کلاسیک و شیک امروزی ست.

ست لباس ورزشی با طرح گل گلی یا فلورال با رنگ صورتی


دوستداران طرحهای فلورال و یا همان گل گلی خودمان نگران نباشند که نمی توانند از این طرح ها در ست های ورزشی استفاده کنند. رنگ های پاستلی یکی از ترندهای سال 2018 هستند که در ترکیب با طرحهای گلدار ست زیبایی می سازند. البته این اصل را فراموش نکنید که باید بقیه اجزای استایل شما ساده باشند و خیلی تیپ را شلوغ نکنید تا چشم را اذیت کند.

ست لباس ورزشی دخترانه صورتی


صورتی دخترانه ترین رنگ ممکن است و جایش را در هر گونه ست لباسی پیدا می کند. در این ست می بینید که هیچکدام از صورتی ها کاملا شبیه به هم نیستند و در طیف بزرگی قرار دارند، از صورتی نوزادی گرفته شما می توانید این ست را با هر رنگ دیگری که مورد علاقه تان است جایگزین کنید.

ست ورزشی دخترانه سرتا پا یک رنگ و مونوکروم



ست لباس ورزشی دخترانه با رنگ سبز

advertising