مدل ها چگونه لباس می پوشند

مد و زیباییتیپ بانوان

- 97/09/14
مدل ها چگونه لباس می پوشندهر فردی فارغ از اینکه اندام و سایز و ظاهرش چگونه است می تواند مثل یک مدل به نظر برسد.برای این که مانند مدلینگ ها لباس بپوشیم و خوش استایل باشیم باید نکاتی را در لباس پوشیدن و انتخاب اکسسوری ها رعایت کنید, نکاتی که تمام مدلینگ ها از آن ها پیروی میکنند. میتوانید از سبک لباس پوشیدن مدلینگ مورد علاقه تان ایده بگیرید و مانند او لباس بپوشید. 1.لباس مناسب انتخاب کنید.
2.زیور آلات به کار ببرید.
3.مثل یک مدل رفتار کنید.

قدم اول انتخاب یک الگو


قرار نیست که شما عینا مثل یک مدل مشخص باشید اما استفاده از یک مدل بخصوص راه مناسبی برای الهام گرفتن و ارتقا دادن سبک شما و کمد لباس تان است. از میان برخی مدل هایی که می توانند الهام بخش باشند می شود به کیت ماس، اشلی گراهام،جی جی حدید ایمان و شان راس اشاره کرد.
مدل ها چگونه لباس می پوشند

لباس های ساده بپوشید


کت تک جزو آن دسته از لباس هایی است که مدلینگ ها در مناسبت ها و مراسم های مختلف از آن استفاده میکنند. چه بهتر است که کت اسپرت را با شلوار جین ست کنید و یک استایل شیک داشته باشد.اگر دقت کنید می بینید که مدل ها غالبا ساده ظاهر می شوند و دلیلش این است که طراحان غالبا طرفدارسادگی هستند. در یک ظاهر ساده غالبا خبری از طرح های شلوغ، رنگ ها و زیور آلات نیست. پس به سراغ طرح های ساده با رنگ های آرام و خنثی بروید. تک رنگ سفید و یا مشکی از سبک های ساده و کلاسیک هستند. یک لباس ساده ی مشکی می تواند شامل یک ژاکت مشکی، یک تی شرت یقه گرد یا یقه هفت مشکی و یا یک شلوار جین راسته مشکی باشد.برای داشتن ظاهری خانمانه تر، یک پیراهن با برش های مستقیم، آستین سه ربع و درز های های ساده انتخاب خوبی ست.ترکیب شلوار جین آبی و تی شرت سفید ساده و یک ژاکت تک رنگ هم یک گزینه ی خوب دیگر است.

چگونه مانند یک مدل لباس بپوشیم


برای داشتن ظاهری نافذ این ترکیب را امتحان کنید: یک دامن کوتاه مشکی، یک تاپ رکابی مشکی، یک کاپشن راسته مشکی و در نهایت یک جفت بوت ساق بلند مشکی.اگر دوست دارید یک تیپ بانمک و شیطنت آمیز داشته باشید، کافی ست از یک شلوارک بلند مشکی، یک تی شرت ساده ی مشکی و یک کت چرم مشکی استفاده کنید.برای داشتن یک تیپ شیک می توانید یک شلوار راسته ی آبی نفتی، یک تی شرت مشکی و یک ژاکت راسته ی مشکی را ترکیب کنید. ودر نهایت با انتخاب یک کفش کتانی، آل استار و یا یک کفش چرم تیپ خود را کامل کنید.

مدل ها چه شلوار هایی می پوشند


برای مثال اگر دوست دارید پاهای تان کشیده تر به نظر برسند یا مچ پای تان دیده شود، یک جین تا بالای مچ را با یک نیم بوت ست کنید.یک جین با رنگ روشن راحت تر به نظر می رسد، اما جین مشکی بسته به نوع سایر ترکیبات می تواند کما بیش رسمی تر باشد.
برای یک تیپ راحت و غیر رسمی می توانید یک جین جذب مشکی، یک بلوز مشکی و یک آل استار مشکی را با هم ست کنید و در آخر یک ژاکت یا پیراهن رنگ روشن روی آن بپوشید و جلوی آن را باز بگذارید.
اگر دوست دارید تیپی چند لایه بزنید، یک جین جذب مشکی، یک آل استار رنگی و یک بلوز تک جنسه بپوشید و روی آن یک اور کت یا ژاکت بپوشید و در نهایت یک یا دو دستمال سر یا دستمال گردن ببندید.
برای ظاهری کمی رسمی تر یک جین جذب مشکی، یک بولیز مناسب و یک ژاکت یا روپوش با رنگ متضاد بپوشید. در نهایت تیپ تان را با یک دستمال گردن ابریشم، یک کیف دستی و یک نیم بوت مشکی تکمیل کنید.

مانند مدلینگ ها بپوشید


برای این منظور لباس های شل و آزاد را با لباس های جذب و راسته ترکیب کنید، مثلا یک روپوش آزاد با یک تاپ رکابی. اگر چندین لباس گشاد را با هم بپوشید شما را بزرگ و حجیم نشان خواهد داد و اگر چند لباس جذب را با هم بپوشید ترکه ای به نظر می رسید.
جنس های مختلف را با هم ترکیب کنید. به طور مثال یک بلوز مشکی بافت سوراخ دار را روی یک پیراهن سفید سیلک بپوشید. سپس یک جلیقه بلند و آزاد و در نهایت یک کاپشن چرم روی آن بپوشید.
اندازه های مختلف را با هم ترکیب کنید. یک بوتوری سفید را روی یک تاپ رکابی مشکی بپوشید.یک روپوش سفید تا زانو روی آن و در نهایت یک کاپشن یا ژاکت سبز ارتشی تا باسن را روی آن ها بپوشید.
با رنگ ها و طرح ها بازی کنید. مثلا یک بلوز بافت طرح طنابی را روی یک پیراهن بلند راه راه بپوشید. روی آن یک کت ساده ی تا باسن و در نهایت یک دامن روشن رنگی بپوشید. اگر هوا خیلی سرد است می توانید از جوراب شلواری هم استفاده کنید.
اگر دوست دارید جسورانه لباس بپوشید طرح های مختلف را با هم ترکیب کنید.در صنعت مد همه چیز با آزمون و خطا به دست می آید، پس ترکیب طرح های مختلف می تواند انگیزه ی خوبی باشد. مثلا یک شلوار راه راه را با یک بولیز خال خالی و ژاکتی با طرح حیوانات بپوشید. یا یک تی شرت با عکس هندوانه را با شلوار راه راه و روپوشی ساده ترکیب کنید.
طرح های جسورانه با رنگ های خالص را به کار ببرید. یک بلوز روشن با طرح های هندسی را با یک دامن جین کوتاه مشکی بپوشید و تیپ تان را با یک نیم بوت مشکی و یک کاپشن یا ژاکت مشکی کامل کنید.
طرح هایی که باعث می شود احساس شجاعت و جسارت کنید را با هم ترکیب و ادغام کنید. یک شلوار کاملا گشاد انتخاب کنید و با روپوش یا ژاکتی از همان طرح که می تواند هم رنگ یا در رنگ های متفاوت باشند را با هم بپوشید و در نهایت یک تاپ رکابی و یک کفش تک رنگ را با لباس تا ست کنید.
لباس هایی با طرح های منحصر به فرد و خلاقانه انتخاب کنید.یک طرح گل گلی روشن یا یک طرح هندسی سیاه و سفید بپوشید. و با کفش و زیور آلاتی که طرحی از پس زمینه لباستان دارند تیپ خود را کامل کنید.

اکسسوری و لوازم جانبی یک مدلینگ


برای شیکپوش بودن باید ساده پوش باشید, لباس هایی با طرح های شلوغ و اکسسوی های زیاد استفاده نکنید. سبکی که اکثر مدلینگ ها در لباس پوشیدن دارند تیپ ساده و کلاسیک است با به کار بردن فقط یک رنگ.

چگونه مانند یک مدل لباس کفش بپوشیم


یک جفت کفش پاشنه بلند انتخاب کنید چرا که در موارد زیادی به کار تان می آید.کفش های پاشنه بلند کمک می کنند تا شما بلند تر، لاغر تر برسید و ظاهر بهتری پیدا کنید. همه مدلینگ ها معمولا کفش پاشنه بلند میپوشند زیرا این نوع کفش آن ها را قد بلند و لاغر نشان میدهد, کفش های پاشنه بلند با انواع لباس ها ست میشوند و برای لباس های مجلسی مناسب تر اند.این را هم در نظر داشته باشید که پوشیدن کفش های پاشنه بلند کار راحتی نیست به خصوص اگر قرار است ساعات طولانی پای تان در کفش باشد. مراقب باشید که کفش های راحتی که پای تان را اذیت نمی کند به پا کنید. یک جفت کفش مشکی پاشنه میخی می تواند با هر لباسی ست شود، از شلوار جین جذب گرفته تا پیراهن های مشکی رسمی. این کفش ها بیش از هر چیزی تصویر یک مدل را تداعی می کنند.هم چنین شما می توانید از کفش های لژ دار و یا پاشنه کوتاه و تخت استفاده کنید و در عوض با دقت در انتخاب لباس تان شبیه به مدل ها شوید.چگونه مانند یک مدل لباس بپوشیماگر پاشنه بلند شما را اذیت می کند از کفش های تخت یا بوت ها استفاده کنید.شما مجبور نیستید حتما کفش های پاشنه بلند به پا کنید، خصوصا اگر برای تان مهم نیست که حتما ظاهری زنانه داشته باشید. گرچه کفش های تخت را نمی توان با هر لباسی به راحتی ست کرد ولی خوشبختانه این کفش ها هم در نوع خود تنوع زیادی دارند. کفش های کالج و کفش های طرح باله مثال هایی از کفش تخت هستند.برای داشتن ظاهری زنانه تر از طرح های باله و کالج استفاده کنید. به خصوص که به راحتی با پیراهن های آزاد و لخت ترکیب می شوند.برای یک تیپ شیک و زیبا می توان از کفش های چرم ساده و کتانی های معروف به کفش تنیس استفاده کرد. آن ها را می توان با انواع بلوز ها ست کرد.برای داشتن ظاهری پسرانه تر می توانید از کفش های چرم دور دوخت استفاده کنید.

چگونه مانند یک مدل لباس عینک آفتابی بزنیم


عینک آفتابی اکسسوری ضروری تمام مدلینگ ها است و باعث زیباتر شدن چهره میشود فقط باید عینکی را انتخاب کنید که با فرم صورت تان هماهنگ باشد لازم نیست حتما گران قیمت و برند باشد.اگر دل تان می خواهد امروزی تر به نظر بیایید عینک آفتابی بزنید.عینک آفتابی نه تنها ظاهر شما را به روز تر می کند بلکه از چشمان تان نیز در مقابل اشعه های مضر خورشید محافظت می کند. نیازی نیست الزاما از برند های معروف و گران قیمت استفاده کنید.برخی از مدل های مرسوم عینک آفتابی: خلبانی، گربه ای و گرد.

چگونه مانند یک مدل کیف بپوشیم


به جای کیف پول از یک کیف دستی استفاده کنید.کیف دستی بهترین چیز برای کامل کردن هر تیپی است. به طور ایده آل کیف شما باید با لباس تان هم خوانی داشته باشد. مثلا اگر لباس تان طرح دار است بهتر است که رنگ کیف تان از رنگ زمینه ی لباس تان باشد. هم چنین به طور کلی می توانید از رنگ های خنثی مثل سفید و مشکی استفاده کنید.طلایی و نقره ای هم از دیگر رنگ های خنثی هستند که به خوبی با بیشتر رنگ ها ست می شوند.اگر به کوله پشتی علاقه دارید بهتر است یک مدل کوچک و چرمی را انتخاب کنید.هم چنین می توانید از کیف های پارچه ای در شکل های با مزه استفاده کنید (شکل لب یا ستاره).

جوراب های یک مدل


از جوراب های شکل دار برای جان دادن به لباس های ساده تان استفاده کنید.جوراب های رنگارنگ وقتی که در معرض دید باشند بهترین کارآیی را دارند. مثلا می توانید آن ها را با یک جین جذب دم پا کوتاه یا با دامن بپوشید. جوراب شما می تواند شکل های عجیب و غریبی مثل غذا ها و خوراکی های مختلف داشته باشد.جوراب شما حتما نباید طرح دار باشد. شما می توانید جوراب های توری در رنگ های مختلف بپوشید.شما می توانید جوراب های طرح دار را با صندل هم بپوشید.مطمئن شوید که جوراب تان دیده می شود. برای مثال وقتی یک جوراب شک دار را با آل استار می پوشید باید یک شلوار دم پا کوتاه به پا کنید که جوراب تان دیده شود.
advertising