نکاتی که هر خانم خوش استایل باید رعایت کند

مد و زیباییتیپ بانوان

- 97/08/30
نکاتی که هر خانم خوش استایل باید رعایت کند

چگونه فردی خوشتیپ باشیم؟


نکات ریز و درشتی در انتخاب و پوشیدن لباس های خانم ها وجود دارد که در همه چیز تمام بودن تیپ یک خانم شیک نقش دارد.بدانید اصولا انتخاب يک لباس فقط سايز نيست .بلکه چيزهاي ديگري هم هست که اگر رعايت شوند.لباس به تن شما برازنده نخواهد بود.معمولا نکاتی وجود دارند که در لباس پوشیدن بسیار اهمیت دارد و تعداد کمی هم به ان ها توجه می کنند..فراموش نکنيد خوب لباس پوشيدن به معنای زیاد هزینه کردن نیست.

نکاتی که باید در استایل یک خانم خوش پوش رعایت شود.


1.انتخاب رنگ اشتباه و پوشيدن لباسي با رنگ نا متناسب با پوست و رنگ موي شما باعث ميشه سالم و سرحال و زيبا با حداقل چين و چروک به نظر نرسید.
2.آرايش زياد از اشتباهات رایج در میان خانم ها است. طراوت و تمیزی پوست خود را زیر کرم پودر ها و آرایش غلیظ پنهان نکنید.آرايش زيادي باعث ميشود خطوط صورت بيشتر نمايان بشه و چهره خسته نشان داده شود.آرايش زياد شما را زيباتر از آن چيزي که هستيد نشان نخواهد داد.
3.پوشيدن لباسهاي خيلي تنگ باعث ميشود شما چاق‌تر نشان داده شوید نه لاغرتر و ایرادات هیکل شما بیشتر مشخص می شود.
4.مانیکور دست از اهمیت بالایی برخوردار است اگر از لاک استفاده می کنید اجازه ندهید به صورت پریده روی ناخن های شما باشد و ظاهری نا مرتب به شما بدهد.
5.پوشیدن کفش های کثیف,واکس نخورده و نا مرتب از دیگر اشتباهات در استایل شما است.
6. برای مو های خود وقت بگذارید و آن ها را مرتب کنید. اگر موهای خود را رنگ می کنید اجازه نهید سفیدی موی شما پیدا باشد و آن را رنگ کنید.
7.موقع پوشیدن تاپ و لباس های بند دار به مدل لباس زیر خود توجه کنید و طوری لباس بپوشید که معلوم نباشد.
8.انتخاب جوراب هماهنگ لباس شلوار یا دامن و کفش هم اهمیت زیادی دارد و به اندازه کفش شما پیداست.
9.متناسب با محیط لباس بپوشید و لباس های خود را درست لنتخاب کنید.مثلا لباس مناسب اداره با لباس مناسب ک.ه و پارک و لباس مجلس متفاوت است.
10.طرح های پارچه را دقیقا با توجه به سایز خود انتخاب کنید. هرچه سایز بزرگتر است، الگوهای طرح پارچه نیز باید بزرگتر باشند و برعکس.مثلا افراد با سایز های بالا لباس های راه راه قطور لنتخاب نکنند و و لباس راه راه ریز بپوشند.
11.اگر باسن پری دارید و می خواهید آنرا کوچک تر نشان دهید، جین هایی با جیب های بزرگ، راسته، و با فاصله ی نزدیک بهم انتخاب کنید.
12.از سر تا پا یک رنگ بپوشید استایل مونوکروم تا بلندتر و کشیده تر بنظر برسید. بله، حتی با رنگ سفید هم به همین نتیجه می رسید.
13.پیراهنی را انتخاب کنید که لبه ی انتهایی اش دقیقا بالا و یا دقیقا پایین زانوی شما باشد تا باعث شود پاها بهترین حالتشان را نمایش دهند.
14.با یک لباس یقه باز، بگذارید استخوان کتف شما پیدا باشد. برخلاف فاصله ی بین سینه ها، استخوان ترقوه بسیار جذاب و تقریبا برای هر زنی بسیار ظریف است.البته اگر شانه هایی ظریف دارید.
15. از رنگ روشن،برای قسمت هایی که می خواهید بیشتر در چشم باشند استفاده کنید و برای قسمت هایی که می خواهید کوچکتر بنظر برسند و کمتر در دید باشند از رنگ های تیره استفاده کنید.
16.برای ایجاد خطای چشم و نشان دادن پاهایی بسیار کشیده، کفش های پاشنه بلندی انتخاب کنید که با رنگ پوست شما هماهنگ باشند.
advertising