آشنایی با انواع کفش های لوفر زنانه

مد و زیباییتیپ بانوان

- 97/09/05
آشنایی با انواع کفش های لوفر زنانه

کفش لوفر یا کفش کالج چیست؟


لوفرها که به کفش‌های کالج معروف شده‌اند، کفش‌هایی بدون بند با رویه‌ای کوتاه‌تر از کفش‌های رسمی هستند. این کفش‌ها از شیک‌ترین کفش‌های راحتی محسوب می‌شوند، مخصوصاً اگر منگوله‌دار باشند.اگر دنبال کفش مناسب برای موقعیت‌های مختلف هستید، سراغ لوفرها بروید. برای بیرون زدن‌های روزمره تا دور زدن‌هایی که به بستنی خریدن ختم می‌شوند و حتی ملاقات کاری، می‌توانید لوفر به پا کنید.برای بیشتر از 80سال، لوفر به عنوان یک کفش کلاسیک برای زنان و مردان بوده است. این کفش بسیار پرکاربرد است و می توان آن را شلوار، شلوارک، دامن و … پوشیده می شود. کفش زنانه لوفر می‌تواند از تعطیلات تا جلسات کاری مورد استفاده قرار بگیرد.لوفرها دارای جنس ها و مدل های مختلفی هستند.
آشنایی با انواع کفش های لوفر زنانه

تاریخچه کفش لوفر یا کفش کالج


در 1930 نروژی ها شروع به ساخت مدل خاصی دمپایی راحتی کردند و آن را به سراسر اروپا صادر کردند.آمریکایی ها با دیدن آن شروع به خرید آنها کردند.در نهایت این کفش های راحتی توسط John Bass مشهور گشت او شروع به افزودن برخی جزئیات به این کفش ها شد.لوفر اصلی از چرم سیاه یا قهوه ای ساخته شده بود و در طول زمان شروع به تغییر کرد.

نحوه ست کردن کفش های لوفر یا کالج زنانه


برای ظاهری موقر، آن‌ها را با شنل یا پانچویی خاص بپوشید. ولی اگر نمی‌خواهید زیاد جلب‌توجه کنید، با یک جفت شلوار جذب بپوشید. حواستان به مچ پا های خود هم باشد. اگر هم می‌خواهید با لوفرهای خود شلوارک بپوشید، بهتر است سبک و سیاقی قدیمی داشته باشد.درنهایت، به رنگ‌ها هم توجه کنید. اگر رنگ کفش رسمی‌ شما قهوه‌ای ست از پوشیدن لباس مشکی، خاکستری روشن و آبی پرهیز کنید. اما با سبز، خاکی، سفید، قرمز یا بنفش سیر عالی به نظر خواهید رسید. مهم‌ترین قانون پوشیدن کفش‌های رسمی مردانه، تیره‌تر بودن کفش از لباس است. اما رنگ‌های روشنی چون کرم یا رنگ پوست، پاهای شما را کشیده‌تر نشان می‌دهد.

انواع کفش لوفر یا کفش کالج زنانه


لوفرها زیپ و بند ندارند و معمولا نوک متمایل به گرد دارند.

کفش لوفر کلاسیک


این مدل از کفش زنانه لوفر دقیقا قالب سایر مدل های لوفر را دارد اما منگوله ی روی آن را ندارد.این کفش زنانه را می توانید به صورت پوست حیوانات مثلا پوست ماری یا پلنگی ببینید.

کفش لوفر پاشنه دار


در حالی که به طور سنتی لوفرها تخت و بدون پاشنه هستند، اما برخی سازندگان این مزیت را به آن افزوده اند که به مدل کلاسیک پاشنه اضافه کرده اند.

کفش لوفر بدون پشت


لوفر بدون پشت یکم غیرمعمول است و شبیه کفش Mule می‌شوند.در واقع مثل صندل های راحتی می شوند که به عنوان روفرشی نیز می توانید استفاده کنید.

کفش لوفر نوک تیز


لوفرها در طول زمان تکامل داشته اند و برخی از آنها صورت و نوک باریک تری دارند.این مدل لوفر را می توانید در جنس های مدل فلزی طلایی و نقره ای یا مدل های مجلسی تر پیدا کنید.
advertising