لباس و زیورآلات مناسب خانم ها با گردن کوتاه

مد و زیباییتیپ بانوان

- 97/09/03
لباس و زیورآلات مناسب خانم ها با گردن کوتاه

راه‌ هایی برای بلند تر نشان دادن گردن‌ های كوتاه


لباس و زیورآلات مناسب خانم ها با گردن کوتاه

یقه لباس مناسب گردن های کوتاه


از يقه‌هاي ايستاده كمك بگيريد.از حالا به بعد سراغ يقه‌هايي برويد كه پشت‌ آن ها بلند و ايستاده و جلوي‌ آن ها هفتي يا گرد است. با اين راه‌حل خيلي سريع گردني كشيده خواهيد داشت.به خاطر داشته باشيد هرقدر كت، ژاكت يا پالتوي شما يقه‌‌اي بازتر داشته باشند بهتر است به‌خصوص اگر دكمه‌شان پايين‌تر بسته شود.وجود تنها يك دكمه كافي است چون در جاي مناسب قرار گرفته است. با اين روش بخش بالاي بدن‌ شما كشيده و به دنبالش گردني بلندتر خواهيد داشت.ممكن است با خود فكر كنيد اين وسط تكليف كارديگان‌ها يا لباس‌هاي بي‌دكمه چه مي‌شود؛ اينجاست كه نبايد خاصيت كمربند را دست‌كم گرفت. اين بار هم كمربند كارديگان يا كت‌ شما را تا حد امكان روي خط كمر ببنديد و باز هم خطاي ديد ايجاد كنيد.فقط فراموش نكنيد كه استفاده از كمربندهاي نازكتر روي لباس بهتر از مدل‌هاي ضخيم و پهن است. همين الان با دو مدل كمربند يك امتحان ساده بكنيد؛ نتيجه ظاهر شما را نجات مي‌دهد.بهتر است از لباس هایی که یقه ای باز دارند و گردن شما را نمی پوشانند استفاده کنید ، همچنین پوشیدن لباس هایی که یقه 7 دارند نیز راهکاری کمک کننده است .

شال و روسری مناسب گردن های کوتاه


شال‌هاي پهن يا بلوزهاي يقه‌اسكي انتخاب جالبی برای شما نیستند. شما قرار است گردن‌ شما را بلندتر نشان دهيد نه اينكه خود را زير انبوهي از بافتني‌ها پنهان كنيد.ما پيشنهاد مي‌كنيم حتي الامكان سراغ بلوزها يا پليورهايي برويد كه يقه‌هاي هفت يا گرد دارند. اين مدل‌ها باعث مي‌شوند گردن‌ شما كشيده و بلند به نظر برسند. اگر شما هم گردن كوتاه و توپري داريد علاوه بر اينكه بايد به فرم يقه توجه كنيد بهتر است يقه‌هاي هفت را با مدل‌هاي راه‌ راه عمودي همراه كنيد. این کار به شکل عجیبی شما را با گردنی کشیده نشان مي‌دهد.

گردنبند و زیورآلات مناسب گردن های کوتاه


يكي از اشتباهات خانم‌هايي که گردن كوتاهي دارند، انتخاب گردنبندهاي ضخيم و بلند است. باور كنيد اين مدل‌ها كوچكترين جذابيتي به ظاهر شما اضافه نمي‌كنند.خيلي از خانم‌ها نمي‌توانند زنجيرشان را از خودشان جدا كنند. پيشنهاد ما به آنها اين است که نازكترين و نامرئي‌ترين زنجير ممكن را انتخاب كنند طوري كه اصلا به چشم نيايد؛ اين آخرين راه‌حلي است كه براي نگه داشتن زيورآلات‌تان‌ پيشنهاد مي‌كنيم. اين نكته در مورد كساني كه علاوه بر گردنی كوتاه، دست‌هاي توپري دارند هم صدق مي‌كند يعني نبايد سراغ دستبندهاي ضخيم بروند. يقه‌هايي كه طرح‌دارند، مي‌توانند جايگزين‌هاي خوبي براي گردنبندها باشند.بهتر است گل‌سينه‌ها را اينطور تعريف كنيم؛ آويزهايي كه بدون زنجير مانده‌اند، زنجير همان چيزي است كه كار شما را خراب مي‌كند به همين خاطر مي‌توانيد با خيال راحت آويزها را به لباس‌ خود سنجاق كرده و از زيبايي و شيك‌پوشي‌ خود لذت ببريد.ضمن اينكه گل‌سينه‌ها حواس را به خودشان جلب مي‌كنند البته نه به اندازه گردنبند.يقه‌هايي كه طرح‌دارند، مي‌توانند جايگزين‌هاي خوبي براي گردنبندها باشند. بهتر است از گردنبند هایی که زنجیر یا پلاک بلند که تا روی لباس کشیده می شود ، استفاده کنید.

مدل مو مناسب گردن های کوتاه


اگر گردن شما کوتاه است ، از داشتن موهای بلند که نشانگر فاصله ی کوتاه میان چانه صورت و کتف است ، پرهیز کنید . برعکس موهای کوتاه گردن شما را نازک تر ، بلندتر و ظریف تر نشان می دهد .در مورد فرم گردن‌هاي كوتاه، بالا بستن موها بيشتر از باز كردن‌شان جواب مي‌دهد. شما بايد تا حد ممکن قد بالاتنه‌ خود را بلندتر نشان دهيد و اين كار با بستن موها امكان‌پذير مي‌شود.
advertising