رعایت نکات چرخه رنگ در استایل

مد و زیباییتیپ بانوان

- 98/04/17
رعایت نکات چرخه رنگ در استایلاطراف خود را که نگاه کنید رنگ های بسیاری با تناژ های متفاوت میبینید
برای استفاده از آنها در استایل شناخت بیشتر رنگ ها نیاز است
رعایت نکات چرخه رنگ در استایل

تک رنگ در استایل


رنگ های اصلی آبی، قرمز و زرد هستند. اگر می خواهید لباستان تک رنگ باشد یا رنگ های تیره و یا روشن تر همان رنگ استفاده کنید. سایه های تیره و یا روشن از یک رنگ، با یکدیگر ترکیب زیبایی می سازند.
رنگ های تیره را برای قسمت هایی انتخاب کنید که می خواهید کم اهمیت جلوه کنند و رنگ های روشن را برای قسمت هایی بپوشید که می خواهید در نگاه اول به چشم بیایند.
همچنین برای اینکه نگاه ها را عمیقا جلب کنید، پارچه های مختلف را با هم ترکیب کنید. مثلا ساتن با تور...

رنگ های مکمل در استایل


رنگ های مخالف در چرخه رنگ، یک تضاد بصری بزرگ ایحاد می کند که در واقع به یکدیگر کمک و هم دیگر را تکمیل می کنند. تبرای مثال وقتی رنگ قرمز کنار سبز آورده شود، درخشان تر به نظر می رسد.
برای بهترین نتیجه، 75 درصد از یکرنگ و 25 درصد از یک رنگ دیگر استفاده کنید. پوشیدن دو رنگ در نسبت های برابر می تواند زیاد جالب به نظر نرسد.

رنگ های مشابه در استایل


همسایه های چرخه ی رنگ، بدون هیچ ناملایمتی در کنار هم قرار گرفته اند.
برای بهترین نتیجه اجازه بدهید یک رنگ، نقش رهبری را به عهده گرفته و دیگر رنگها نقش مکمل آنرا داشته باشند. رنگ های مشابه در چرخه رنگ دقیقا در کنار هم قرار دارند. (مانند سبز و زرد یا قرمز و نارنجی) چون این رنگ ها به هم نزدیکند، چشم نوازترند.

ترکیب رنگ های مکمل سه رنگ در استایل


دو رنگ مشابه(همسایه های موازی) با یک رنگ مکمل(در جهت مخالف چرخه ی رنگ) ترکیب می شوند و نتیجه غیر منتظره، یک احساس ظرافت است!
برای بهترین نتیجه، از دو رنگ مجاور به عنوان سایه ی غالب و از رنگ مخالف به عنوان رنگ غافلگیر کننده استفاده کنید. و همچنین این کار را به نسبت 75 به 25 انجام دهید.
advertising