مد‌های زنانه مخصوص تابستان 2019

مد و زیباییتیپ بانوان

- 98/03/16
مد‌های زنانه مخصوص تابستان 2019

کیف حصیری


زمانی که صحبت از کیف‌های تابستانی می‌شود، ما ناخودآگاه به یاد کیف‌های حصیری می‌افتیم. این کیف‌ها نه تنها برای مسافرت و لب دریا، بلکه برای مصرف روزانه نیز کاربرد دارند. از آنجا که این مدل کیف‌ها سبک، ضد آب و در عین حال جذاب می‌باشند، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای روز‌های گرم سال اند. البته نه فقط کیف‌های حصیری، بلکه کیف‌های دست دوز دیگری مانند قلاب بافی نیز مورد توجه قرار می‌گیرند. سایز کیف‌ها در این فصل دیگر اهمیتی ندارد، یعنی شما می‌توانید با توجه به نیازتان، کیف‌های بزرگ یا حتی کوچک را به دست بگیرید.

زیور آلات دریایی


تابستان امسال، زیورآلاتی را می‌بینید که با صدف، گوش ماهی، سنگ یا مروارید درست شده اند. این اکسسوری‌ها که به زیورآلات دریایی معروف اند، به استایل شما تمی تابستانی می‌دهند. شما می‌توانید دستبند، گردنبند، گوشواره، و حتی اکسسوری‌های موی زیادی را که با این تزیینات دریایی ساخته شده اند، تهیه کنید. البته از آنجا که این اکسسوری‌ها بسیار ظریف و زنانه هستند، بهتر است که آن‌ها را به همراه پیراهن به تن کنید تا با استایل تان تناسب داشته باشد.

عینک آفتابی بزرگ


با عینک‌های آفتابی کوچک که چند سالی روی مد بودند، خداحافظی کنید. طبق نظر کارشناسان مد، عینک‌های بزرگ بار دیگر جایشان را در دنیای مد و فشن باز کرده اند. عینک‌های آفتابی با فریم بزرگ، یکی از ترند‌ها محبوب تابستان ۲۰۱۹ هستند. این عینک‌ها از مدل عینک‌های دهه ۹۰ میلادی الهام گرفته اند. در واقع هر چه عینک بزرگ‌تر باشد، جذاب‌تر و به روزتر است. در مورد رنگ لنز‌های آن نیز مانند همیشه مشکی به عنوان محبوب‌ترین رنگ سال انتخاب شده است، اما شما می‌توانید رنگ‌های دیگر مانند قرمز یا زرد... را هم انتخاب کنید و به ظاهرتان تنوع دهید.

کفش های مربعی


اگر به کفش‌های زنانه چند سال اخیر نگاهی بیاندازید، خواهید دید که قسمت جلوی کفش‌ها نوک تیز طراحی شده بودند، اما تابستان امسال، شاهد کفش‌هایی مربعی خواهیم بود. در واقع طراحی مربعی شکل جلوی کفش‌ها حالتی مدرن به آن‌ها بخشیده است. این مدل کفش با پیراهنی کلاسیک یا مدرن به زیبایی ست می‌شود؛ بنابراین دور کفش‌های جلو گرد یا نوک تیز را در تابستان پیش رو خط بکشید و به جای آن کفش‌های مربعی شکل به پا کنید تا زیباتر از همیشه در جمع بدرخشید.
advertising