اکسسوری های تابستانی لازم برای هر خانم شیک پوش

مد و زیباییاکسسوری

- 97/09/30
اکسسوری های تابستانی لازم برای هر خانم شیک پوشاکسسوری‌ ها هم مانند کلیه عناصر مد و فشن ترندهای مخصوص به خود را دارند و در هر فصلی نمونه های گوناگونی از آن ‌ها دوست داشتنی و پرطرفدار می ‌شوند. به عنوان مثال اکسسوری‌ های تابستانی فقط برای فصل تابستان طراحی می ‌شوند و برای شرایط مخصوص آب و هوایی و تفریحی که بر ماه ‌های گرم سال حاکم است مناسب می باشند. در بین این اکسسوری‌ های تابستانی هم نمونه هایی را می توان پیدا کرد که نسبت به مدل های دیگر طرفداران بیشتری دارند و ترند مخصوص آن دوره به حساب می آیند.اکنون این سوال به ذهن می رسد که امروزه کدام مدل‌ های اکسسوری‌ های تابستانی طرفداران بیشتری دارند و به اصطلاح و مد روز هستند؟ ما تلاش داریم تا در این مطلب به روزترین و بهترین اکسسوری ‌های تابستانی را که در سال جاری مد روز هستند را به شما معرفی کنیم.
اکسسوری های تابستانی لازم برای هر خانم شیک پوش

اکسسوری‌ تابستانی : جواهرات


جواهرات عمده ترین قسمت مهم اکسسوری ‌های زنانه را تشکیل می ‌دهند و نقش آن‌ ها را در استایل زنانه نمی توان انکار کرد. مشخص است که جواهرات مخصوص به یک فصل نمی باشند و در تمامی فصول می ‌توان از انواع گوناگون آن‌ ها استفاده نمود ولی جواهراتی که در فصل تابستان استفاده می شوند با جواهراتی که در فصل زمستان مورد استفاده قرار می گیرند خیلی تفاوت‌ دارند، به عنوان مثال جواهرات تابستانی شلوغ ‌تر، درشت ‌تر هستند و رنگ بندی آن ها متنوع‌ تر است ولی جواهرات مخصوص فصل زمستان ظریف ‌تر و ریزتر و متناسب با شرایط فصل سرد طراحی می ‌شوند.در بین مدل های جواهراتی که در فصل تابستان مورد استفاده قرار می گیرند نقش گوشواره از تمام آن ها مهم ‌تر است زیرا این اکسسوری در نزدیک‌ ترین فاصله با صورت قرار می گیرد و اثر خیلی زیادی را روی آن می ‌گذارد. پس نتیجه می گیریم که انتخاب یک گوشواره به روز می ‌تواند خیلی راحت، استایل شما را تغییر داده و جذاب کند. هم اکنون نمونه های زیادی از گوشواره ‌های زنانه برای تابستان مد روز و پر طرفدار هستند ولی پیشنهاد ما مدل ‌های هندسی گوشواره است.گوشواره‌ هایی که مانند فرم ‌های هندسی ساده ساخته شده ‌اند مانند دایره، مستطیل، مربع و ترکیبی از این فرم‌ ها در اندازه بزرگ و از جنس فلزات کلاسیک گران قیمت جزو پر طرفدارترین مدل‌ های اکسسوری ‌های تابستانی به شمار می روند و می ‌توانند استایل شما را جذاب و زیبا نمایند.

اکسسوری‌ تابستانی : کلاه ‌های حصیری


بهترین زمان برای رفتن به ساحل و تفریح کنار دریا فصل تابستان است زیرا در این فصل بیش از هر وقت دیگری می ‌توان از آفتاب گرم و زیبای ساحل استفاده کرد و خاطرات خیلی خوبی را رقم زد. زمانی که خود را برای سفر به کنار دریا آماده می کنید چه لوازمی همراه با خود می ‌برید؟ به احتمال زیاد یک کلاه حصیری جزو مهم ترین اکسسوری‌ ها برای این سفر به حساب بیاید و این اکسسوری ذهن هر فردی را به یاد ساحل و آفتاب کنار دریا و فصل تابستان می ‌اندازد.احتمالا به این فکر کنید این اکسسوری ساده و دم دستی جایگاهی را در دنیای مد و فشن ندارد و ترند خاصی را نمی تواند داشته باشد. ولی طراحان مد و لباس به این اکتفا نکرده و سراغ این کلاه ‌های حصیری کاربردی هم آمده ‌اند و آن ‌ها را به یک اکسسوری جذاب و مد روز تابستانی مبدل کرده ‌اند. جدیدترین نمونه این کلاه ‌ها به طور کلی تفاوت چندانی با یک کلاه حصیری بزرگ ندارد ولی زمانی که به جزئیات آن دقت نمایید با چیزهای جالبی رو به رو خواهید شد. حروف جالب و خواندنی که بر روی این کلاه ‌ها دوخته شده است آن ‌ها را به یک وسیله متفاوت و ماندگار تبدیل کرده که می ‌توانند تصاویری ماندگار و عالی را از سفر به کنار دریا برای شما به یادگار بگذارند.

اکسسوری‌ تابستانی : تی شرت سفید


شاید تی شرت سفید، بهترین لباس کمد لباس هایتان نباشد، اما مطمئنا یکی از پرکاربردترین ها خواهد بود. شما می توانید به همراه تی شرت سفید، هر مدل و رنگ لباسی را که دوست دارید، از شلوار جین گرفته تا دامن کوتاه و بلند طرحدار یا ساده و خال خالی... به راحتی ست کنید، البته برای استفاده در میهمانی ها و دورهمی ها!

اکسسوری پاشنه بلوکی : دمپایی ‌های پاشنه بلوکی


یکی از راه های آسان برای داشتن قد بلند و اندام کشیده و جذاب پوشیدن کفش‌ پاشنه بلند است.هیچکس پاهای عرق کرده را دوست ندارد، از این رو بهتر است که بجز صندل، یک جفت کفش پاشنه بلند تابستانه نیز در کلکسیون کفش هایتان داشته باشید. این مدل کفش ها نه تنها پاهای شما را خنک نگه می دارند، بلکه شما را نیز کشیده تر و به تبع قد بلندتر نشان خواهد داد. ولی پوشیدن این کفش‌ ها در هر زمانی امکان پذیر نیست، به عنوان مثال زمانی که در حال مسافرت هستید و بر روی سطوح ناصاف قدم می گذارید حفظ تعادل با کفش‌ های پاشنه بلند خیلی دشوار است و می ‌تواند سرانجام بدی را رقم بزند از جمله زمین خوردن و حتی اتفاقات بدتر. ناگفته نماند که این به معنای آن نیست که شما در فصل تابستان و در شرایط سفر و تفریح نمی توانید کفش پاشنه بلند بپوشید، بلکه نمونه کفشی انتخاب می کنید باید نسبت به مواقع دیگر متفاوت باشد.در واقع حفظ تعادل با کفشی که دارای پاشنه ‌های پهن است راحت تر است زیرا در این حالت نقطه تمرکز بدن بر روی بخش بزرگ‌ تری از پاشنه قرار می گیرد و احتمال زمین خوردن هم خیلی کاهش می یابد. از سوی دیگر کفشی مناسب فصل تابستان است که همه جای پا را پوشش ندهد و با توجه به این مانع از گرم شدن پاهای شما می شود. اکنون وقتی این دو شرط مهم را در نظر داشته باشید می ‌توان بهترین کفش پاشنه بلند را برای تابستان انتخاب نمایید. این را به یاد داشته باشید که یک صندل پاشنه بلوکی با ارتفاع مناسب در طرح ها و رنگ‌ های گوناگون را هم می توانید استفاده کنید زیرا به آسانی از پا درمی ‌آید هم به راحتی می‌ توان با آن پیاده روی کرد بدون آن که احساس گرما و ناراحتی داشته باشید.

اکسسوری تابستانی : پیراهن سفید


همانطور که برای تیپ اسپورت تان به یک تی شرت سفید نیاز دارید، باید یک پیراهن سفید هم برای موقعیت های رسمی خود داشته باشید. شما می توانید این مدل لباس را با دامن، شلوار جین یا هر مدل لباس دیگری که خواستید، بپوشید. رنگ سفید پیراهن تان، به دلیل خنثی بودن، با هر رنگ لباسی به زیبایی ست می شود.

اکسسوری تابستانی : کیف دستی بزرگ


تابستان فصلی ست که شما بیش از همیشه به خیابان ها و گشت و گزار می روید، از این رو به کیفی راحت و جادار نیاز دارید تا وسایل تان را داخل آن قرار دهید و با خیال راحت، بچرخید. کیف های دستی مدل «Tote» از آن دست کیف هایی هستند که می توانند انتخاب خوبی برایتان باشند. وسایلی چون کیف، بطری آب معدنی، عینک، کرم ضد آفتاب، گوشی و... که باید در چنین فصلی دم دستان باشد را به راحتی در این کیف جای دهید و از گردش تان لذت ببرید.

اکسسوری تابستانی : شلوار جین گشاد


شاید پوشیدن شلوار جین در فصلی چون تابستان برای شما طاقت فرسا باشد اما آیا تا به حال به شلوار جین های گشاد فکر کرده اید؟ این مدل جین ها نه تنها راحت و خنک اند، بلکه بسیار هم شیک و روی مد می باشند. فقط هنگام خرید آن حواس تان باشد که رنگ های روشن را انتخاب کنید.

اکسسوری تابستانی : دامن روی زانو


یکی دیگر از لباس هایی که حتما باید در طول تابستان در کمد لباس های خود داشته باشید، دامن روی زانو است. شما می توانید در طول روز برای موقعیت های دوستانه و غیررسمی این دامن را به همراه کفش یا صندلی تخت، و در میهمانی های شبانه و نیمه رسمی تر، با کفشی پاشنه بلند به تن کنید.

اکسسوری تابستانی : اسنیکر سفید


همانطور که می دانید کفش های اسنیکر سفید، به دلیل سادگی طرح هایی که دارند، هیچ گاه از مد نمی افتند. شما نیز زمانی که نمی دانید با تیپ اسپرت تان چه کفشی به پا کنید، این مدل اسنیکر بهترین انتخاب برایتان خواهد بود.

اکسسوری تابستانی : کیف های دوشی رنگی


آیا می توان تابستان را بدون وجود کیف های دوشی رنگی سپری کرد؟ اگر چه انتخاب کیف هایی با رنگ خنثی، از این جهت که به هر رنگ لباسی می آیند، انتخاب منطقی تری است، اما با انداختن یک کیف رنگی روی دوش تان تاثیر بیشتری روی جذابیت ظاهری تان خواهید گذاشت. مهم نیست که رنگ کیف تان آبی، قرمز، بنفش یا زرد است... شما می توانید آنها را با طیف وسیعی از رنگ ها ست کنید.

اکسسوری تابستانی : کفش تخت بالت


کفش های تخت یکی از محبوب ترین انتخاب ها برای فصلی چون تابستان می باشند. مدل های مختلفی از کفش های تخت وجود دارند که مدل بالت یکی از بهترین گزینه هاست. این کفش ها نه تنها راحت اند بلکه به سادگی با شلوار جین، پیراهن یا دامن نیز ست می شوند. خوبی این کفش ها آن است که در طرح ها و رنگ های مختلفی روانه بازار شده اند و شما می توانید با توجه به سلیقه تان یکی را انتخاب کنید. البته پیشنهاد ما رنگ مشکی ست که با هر رنگ لباسیبه راحتی ست می شود.

اکسسوری تابستانی : شلوار سفید


همانطور که شلوار جین عضو جدانشدنی کمد لباس هایتان است، شلوار سفید هم باید در تابستان به کمد لباس تان اضافه کنید. به جای پوشیدن شلوارهای مشکی که همیشه به تن دارید، این بار به سراغ رنگ روشنی چون سفید بروید. فقط حواس تان به جایی که می نشینید باشد، زیرا به سادگی لک می شود.

اکسسوری تابستانی : عینک آفتابی با کیفیت


برای کامل کردن تیپ تان، هیچ چیز بهتر از یک عینک آفتابی نیست. از آنجا که این اکسسوری اولین چیزی ست که به چشم می آید، بهتر است که خساست را کنار گذاشته و عینکی با کیفیت و بادوام بخرید. مدل های مختلفی از عینک آفتابی، از مدل گربه ای گرفته تا ویفر و... وجود دارد که شما می توانید با توجه به فرم صورت تان بهترین مدل را انتخاب کنید.
advertising