اکسسوری های مخصوص پاییز و زمستان سال جدید

مد و زیباییاکسسوری

- 97/08/26
اکسسوری های مخصوص پاییز و زمستان سال جدید

عینک آفتابی اکسسوری جذاب پاییزی


واقعیت این است که استفاده از عینک آفتابی، فقط مختص فصل‌ های گرم سال یا روز های آفتابی نیست. چشم‌ های شما، در هر لحظه که در فضای آزاد قرار می‌ گیرد، به عینک آفتابی نیاز دارد. در واقع استفاده از عینک آفتابی در روز های برفی، چند برابر ضروری‌ تر و واجب‌ تر از استفاده از عینک آفتابی در روزهای آفتابی و صاف است.
اکسسوری های مخصوص پاییز و زمستان سال جدید
مسئله‌ی انعکاس نور خورشید در زمین یا جوی‌ های یخ‌ زده در روز های برفی یا سرد باید توجه کنید که برای چشم‌ ها بسیار مضرند. استفاده از عینک‌ پلاریزه، برای جلوگیری از آسیب رساندن نورهای انعکاسی به چشم‌ ها بسیار موثر است و می‌ تواند انتخاب مناسبی برای این فصل باشد. عینک‌ های آفتابی جدید کرازا با رنگ‌ ها و طراحی جذاب‌ و عینک دیور پلاست از سری عینک‌ های پولاریزه‌ ی موجود در بازار هستند که با قیمت بسیار مناسب‌، می‌ توانند هر سلیقه‌ ای را به خود جذب کنند.علاوه بر اهمیت استفاده از عینک آفتابی، این اکسسوری جذاب، در زیباتر شدن تیپ و استایل شما، نقش مهمی ایفا می‌ کند.در روز های پاییزی که استفاده از رنگ‌ های گرم، اولین انتخاب هر فرد خوش‌ تیپ و خوش‌ سلیقه‌ است، با انتخاب یک عینک آفتابی مناسب و هماهنگ با تیپ‌ و استایل خود، به ظاهر خود رنگ و جلوه‌ ی جذابی ببخشید‌.

شال‌گردن، کلاه و دستکش


وقت آن رسیده است که با سه‌ گانه‌ی دوست داشتنی کلاه، شال گردن و دست کش آشتی کنید. کلاه و شال گردن و دست کش، علاوه بر گرم نگه‌ داشتن شما در روز های سرد، می‌ تواند با هماهنگی با تیپ شما، کلی خوش‌ تیپ‌ تر شوید. انواع دست کش، از چرم و دست‌ کش‌ های بافتنی و دست‌ کش‌ های پنبه‌ ای، مناسب با سلیقه و انتخاب شما در طرح‌ های متنوعی در دسترس قرار گرفته‌ اند که می‌ توانید به راحتی آن‌ ها انتخاب کنید و با لباس‌ خود هماهنگ کنید.شال گردن‌ و کلاه هم همیشه طرفداران خود را داشته‌ است. از ست‌ های متنوع کلاه‌ و شال گردن در فصل پاییز برای تنوع بخشیدن به تیپ و ظاهر، غافل نشوید. اگر به هردلیلی به ست‌ های کلاه و شال گردن علاقه ندارید یا استفاده از کلاه با استایل پوشش‌ هماهنگ نیست، شال‌ مناسب با تیپ‌ خود را انتخاب کنید. شال‌گردن‌ های متنوع در بازار از اسپرت تا پشمی و رسمی آماده‌ اند تا با اشاره‌ ی شما، تیپ‌ شما را حسابی متنوع کنند.

اکسسوری های پاییزی انواع کیف، کیف پول


یکی دیگر از مواردی که با تغییر فصل و تغییرات تیپ شما، به تغییر نیاز پیدا می‌ کنند،کیف پول شما هستند. البته اگر دانشجو هستید، با شروع فصل پاییز و آغاز ترم جدید دانشگاه، حتما به کیف مناسب برای دانشگاه نیاز پیدا خواهید کرد. علاوه‌ بر این، کیف، از آن دسته اکسسوری‌ ها است که می‌ تواند در جلوه دادن به استایل شما، بسیار مؤثر باشد. انتخاب درست کیف، یکی از آن موضوعاتی است که به توضیحات مفصل نیاز دارد. در این میان، کیف‌ های چرم، به شما کمک می‌ کنند تا با رنگ‌ های گرم پاییزی هماهنگ‌ تر شوید و جلوه‌ ی خاصی به شما می‌ بخشند. کیف‌ های چرم دوشی، یک انتخاب مناسب برای هر مدل تیپ است که می‌ توانید بدون دردسر، آن را با ظاهر خود هماهنگ کنید.

کیف پول وکیف دستی


ابعاد کوچک و سبکی این کیف‌ ها و بی‌ درد سر بودن حمل آن ها، باعث شده‌ اند که طرفدار بسیاری پیدا کنند. علاوه بر آن، انواع متفاوتی از کیف‌ های چرم با ابعاد بزرگ‌ تر برای استفاده‌ ی کارمندان و دانشجویان طراحی شده‌ اند که در عین جذابیت و آراستگی، بسیار جادار هستند و کاربرد زیادی برای استفاده‌ های مختلف در موقعیت‌ های متفاوت دارند. در این‌ میان، ست‌ های چند تکه‌ ی کیف چرم، انتخاب مناسبی برای آن هایی است که علاقه‌ مند به استفاده از چرم در موقعیت‌ های مختلف هستند. این ست‌ ها، علاوه بر زیبایی، بسیار مقرون به صرفه‌ اند و نیاز شما را برآورده خواهند کرد. ست‌ های کیف و کفش چرم هم، معمولا جزو محصولات مورد علاقه‌ ی خانم‌ ها است که هماهنگی در پوشش را برای آنها آسان‌ تر می‌ کند.ست‌ های چند تکه‌ ی زیبای کیف‌ پول هم یکی دیگر از گزینه‌ هایی است که می‌ تواند توجه شما را جلب کند. این ست‌ های متنوع، در عین سادگی، زیبایی و جلوه‌ ی خاصی به استایل شما می‌ بخشند.

کیف جعبه ای


کیف مکعبی یا جعبه ای اخیرا جای خود را در دنیای مد و فشن باز کرده اند.اکسسوری های زیبا مخصوص فصل پاییزاین مدل کیف با ظاهر مربعی و خشک خود، بهترین انتخاب برای روزهای سرد پاییز و زمستان خواهد بود. طرح های جذابی روی این کیف ها وجود دارند که می توانید با سلیقه خود، یکی را انتخاب کنید و در جمع بدرخشید.

کیف ریش دار


در کنار کیف های مکعبی یا همان جعبه ای، کیف های ریش دار هم پا به دنیای مد و فشن گذاشتند. ریش های این مدل کیف در بادهای پاییزی در هوا معلق و ظاهر شما را جذاب تر از قبل خواهد ساخت. از آنجا که تنوع جنس این مدل کیف ها زیاد است، به راحتی می توانید با توجه به ظاهر خود، بهترین آن ها را از کیف های چرمی گرفته تا جیر و… انتخاب کنید. حتی در انتخاب اندازه آن، بزرگ، متوسط یا کوچک، هم دست شما باز است.

کیف کمری


از آنجا که برخی خانم ها همیشه دست پر با خرید هستند، دیگر جایی برای گرفتن کیف دستی خود ندارند. حتی برخی از خانم ها هم آنقدر حواس پرت هستند که ممکن است کیف خود را جا بگذارند. به همین دلیل کیف های کمری برای چنین خانم هایی طراحی شده است.اکسسوری های زیبا مخصوص فصل پاییزبه جای این که کیف را در دست بگیرید یا از شانه آویزان کنید، آن را به دور کمر ببندید و با خیال راحت به این طرف و آن طرف بروید. فرقی نمی کند که چه لباسی به تن دارید، این مدل کیف روی شوار، مانتو یا حتی دامن هم زیبا به نظر می رسد. کیف های کمری، یکی از محبوب ترین مدل کیف های فشن شو های کنونی شناخته شده اند.

چتر اکسسوری جدا نشدنی از فصل پاییز


هنوز هم چتر از مهم‌ ترین ملزومات شش ماه دوم سال است. بگذارید شعر و شاعری را کنار بگذاریم، گاهی وقت‌ ها آن‌ قدر باران شدید است که قدم زدن زیر آن، نه‌ تنها شما را شاعرانه نخواهد کرد، بلکه بر عکس، ممکن است یک تیپ جذاب را به تیپی مضحک تبدیل کند. پس محض رضای سلامتی و حفظ آراستگی، استفاده از چتر را در روزهای بارانی پاییز و زمستان، فراموش نکنید. ضمن این که با انتخاب چتر، می‌ توانید این اکسسوری را که به‌ نظر خیلی‌ ها دست و پا گیر است، به یک امتیاز مثبت برای استایل‌ خود تبدیل کنید.

زیورآلات جزو اکسسوری های مخصوص پاییز و زمستان


کمتر خانمی پیدا می‌ شود که به زیورآلات علاقه نداشته‌ باشد. استفاده‌ ی مناسب و درست از زیورآلات، می‌ تواند به ساده‌ ترین لباس‌ ها هم جلوه‌ ی خاصی ببخشد. با شروع پاییز و استفاده از لباس‌ های پشمی و پوشیده، گردنبند‌ های بلند و گوشواره‌ های چسبان بهترین انتخاب هستند. اصلا نیاز نیست برای خرید زیورآلات مناسب و زیبا، پول زیادی پرداخت کنید و حتما از جواهرات گران‌ قیمت یا طلا استفاده کنید. نقره، برنج و استیل، از انتخاب‌ هایی هستند که علاوه بر قیمت مناسب‌ تر نسبت به طلا، زیبایی و جذابیت خودشان را دارند و به‌ خاطر قیمت کمتر خود، دست‌ شما را برای خرید بیشتر و متنوع‌ تر کردن زیوآلات‌ باز کرده است.یکی از انتخاب‌ های مناسب در خرید زیورآلات، سنگ‌ ها و جواهرات هستند. سنگ‌ ها، همیشه با شکوه و زیبا هستند و هیچ‌ وقت کهنه نمی‌ شوند و از مد نمی‌ افتند. سعی کنید در فصل‌ های سرد، از گردنبند‌ های بلند با سنگ‌ هایی مانند عقیق و آمیتیس استفاده کنید. رنگ‌ های گرم این سنگ‌ ها، بسیار مناسب و هماهنگ با لباس‌ های پاییزی شما خواهند بود. گردنبند‌ های مروارید هم جزو آن دسته جواهراتی هستند که همیشه با اصالت و برازنده‌ اند.سعی کنید در انتخاب زیورآلات مورد استفاده‌ ی این فصل، از المان‌ های پاییزی غافل نشوید. انار، برگ، انگور و نمادهایی از این دست، جزو ترند های محبوب پاییزی در زیورآلات به حساب می‌ آیند. نیم‌ ست طرح انار انتخاب زیبایی برای فصل پاییز است.اگر از طرفداران دستبندها و زیورآلات اسپرت هستید، از دستبند های کنفی و بافتنی استفاده کنید. این دستبند ها، با قیمت مناسب خود و طرح‌ ها و رنگ‌ های متفاوت، می‌ توانند با هر لباس شما ست شوند. استفاده از رنگ‌ های نارنجی و زرد در این دستبند ها، استایل شما را از حالت یکنواختی خارج می‌کند. گردنبند چوکر هم برای آن هایی که بیشتر به زیورآلات اسپرت علاقه دارند انتخاب خوبی به حساب می‌ آید و مدت‌ زیادی است که تبدیل به ترند پرطرفداری میان نوجوانان شده‌ است.

اکسسوری های فصل سرد گوشواره های بزرگ


هیچ تیپ زنانه ای بدون گوشواره کامل نمی شود. اگر چه تا به حال گوشواره های کوچک روی مد بوده است اما آنچه در فشن شوهای این فصل دیده می شود، گوشواره های بزرگ و چشمگیر می باشند. مهم نیست که گوشواره شما قرمز است یا آبی، شما می توانید حتی مروارید های سفید رنگ را هم انتخاب کنید،در هر صورت تنها چیزی که اهمیت دارد، اندازه بزرگ آن است. جواهرات دیگر را فراموش کنید. گردنبند، انگشتر، دستبند… تنها چیزی که شما بدان احتیاج دارید، یک جفت گوشواره بزرگ است که چشم همه را به خود جلب می کند.

اکسسوری های زیبا مخصوص فصل پاییز ساعت


گاهی مد و فشن پای خود را از مرزها فراتر گذاشته و برای تسخیر بهترین ها، به هر جایی سرک می کشند. این اتفاق را در هفته های مد نیز می توان مشاهده کرد. حتما شما هم دیده اید که خانم ها گاهی به مدهای زنانه راضی نمی شوند و قدم به دنیای مردانه می گذارند.به عنوان مثال برخی خانم ها علاقه زیادی به ساعت های مردانه دارند. اگر شما هم دوست دارید کمی به کلکسیون ساعت های خود تنوع دهید، و کمی از ظرافت ساعت های زنانه دور بمانید، ساعت های کلاسیک نقره ای یا طلایی صفحه گرد مردانه، بهترین انتخاب برای این فصل شما خواهد بود.

اکسسوری فصل سرد کفش های خزدار


خانم های زیادی در فشن شو های پاییزه از کفش های پاشنه بلند دوری کردند و به جای آن به کفش های تخت خزدار روی آوردند.اکسسوری های زیبا مخصوص فصل پاییزبا پوشیدن این مدل کفش نه تنها روی مد خواهید بود بلکه راحتی را نیز احساس خواهید کرد.اگر چه این مدل بیشتر برای خانه طراحی شده است و بهترین انتخاب برای آن پیژامه خواهد بود اما شما می توانید آن را با شلوار های گشاد یا حتی جین هم برای بیرون از خانه خود ست کنید.

اکسسوری های زیبا مخصوص فصل سرد کفش های طلایی


وقتی صحبت از رنگ غالب در هفته های مد می شود، رنگ طلایی حرف اول را می زند. این رنگ لاکچری، با رنگ های دیگر نیز به خوبی جور در می آید بنابراین در ست کردن آن به مشکل بر نخواهید خورد. خانم ها نیز در هفته های مد پاییزه، این مدل کفش را با شلوار جین، گلدار یا حتی جامپ سویت ست کردند.شاید دل کندن از کفش های مشکی برای شما سخت باشد، اما پس از پوشیدن کفش های طلایی، حتما عاشق آن ها خواهید شد.

کفش های تخت باروک


اگر به کفش های ستاره ها در فشن شو های معروف نگاه کنید، جز کفش های خزدار و طلایی، بیشترین چیزی که نظر شما را به خود جلب می کند، کفش های تخت باروک هستند.اکسسوری های زیبا مخصوص فصل پاییز تنها تفاوت این کفش ها با کفش های سنتی باروک، در پاشنه آن است. کفش های باروک مدل جدید چند سانت پاشنه بیشتری نسبت به مدل های قدیمی تر دارند. بهترین لباسی که می توانید با این مدل کفش ست کنید، شلوار جین رنگ روشن و شلوارهای برمودا است.
advertising