عادت های روزانه خانم های خوش پوش چیست

مد و زیباییتیپ بانوان

- 97/10/24
عادت های روزانه خانم های خوش پوش چیستشیک پوش بودن و آراستگی یکی از نگرانی‌های همیشگی خانم‌ها در هر سنی است. نتیجه شیک پوش بودن تنها آراستگی و تحسین درجمع نیست بلکه با انتخاب لباس مناسب اعتماد به نفس شما هم بالا خواهد رفت. به همین دلیل هم وبسایت‌های بسیاری به ارائه روش‌ها و ترفندهای متفاوت برای بهتر شدن ظاهر شما می‌پردازند. در این مطلب چند عادتی که خانم های خوش پوش همیشه رعایت می‌کنند را برای شما شرح خواهیم داد.همانطور که می‌دانید دنیای مد و لباس یکسری قوانین دارد که بدون توجه به ظاهر و چهره افراد یکسان است و همه می‌توانند با رعایت این اصول تغییرات قابل توجهی را سبک پوشش و استایل خود پدید آورند. دانستن و انجام دادن این نکات باعث می‌شود که به مرور استایل خود را ارتقاء دهید و این ترفندها را جزئی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره خود تبدیل کنید.خوش پوش بودن تنها صرف هزینه زیاد برای خرید لباس‌های گرانقیمت از برندهای لاکچری نیست. خوش پوش بودن داشتن کمد لباس پر از لباس‌های مارک‌دار و رنگارنگ نیست. استایل واقعی شما چیزی است که شما را از دیگران متمایز می‌کند. انجام دادن کدام کارها باعث می‌شوند شما در نظر دیگران فردی خوش پوش و شیک باشید؟
عادت های روزانه خانم های خوش پوش چیست

خانم های خوش پوش لباس خود را از شب قبل آماده می کنند


اگر از شب لباس‌هایی که قرار است فردا در محل کار بپوشید را آماده کنید و اتو بزنید قطعا برای آرایش و صبحانه خوردن وقت کافی خواهید داشت. سحرخیز بودن به شما کمک خواهد کرد که وقت برای انجام تمام کارها داشته باشید، صبح زود به محل کارتان برسید و از استایل خودتان کاملا راضی باشید. حتی اگر هنگام بیرون رفتن از خانه در انتخاب کفش و یا شال و روسری که باید ست کنید شک داشته باشید، با این ترفند وقت کم نخواهید آورد.

خانم های خوش پوش همیشه مطابق آب و هوا لباس می پوشند


استایل روزانه خود را مطابق با شرایط آب و هوایی منطقه‌ای که در آن زندگی می‌کنید بچینید. این ترفند علاوه براینکه کمد می‌کند جذاب‌تر باشید باعث می‌شود با تغییر هوای ناگهانی غافلگیر نشوید یا در محل کار مجبور نباشید چند لایه لباس گرم و بافتنی بپوشید. همیشه با اپلیکیشن‌های گوشی همراه خود آب و هوای روز را بررسی کنید و مناسب همان شرایط لباس بپوشید.

خانم های خوش پوش از دیگران الهام می گیرند


از خانم‌ های خوش پوش دیگر که استایل آن‌ها را می‌پسندید الهام بگیرید. ممکن است این خانم خوشتیپ دوست صمیمی شما باشد یا یک سلبریتی و فرد مشهور! خب شاید این سوال شما هم باشد، چطور استایل سلبریتی‌ها را بررسی کنیم. برای این کار می‌توانید از شبکه‌های اجتماعی مانند پینترست و اینستاگرام استفاده کنید و ایده‌های جدید برای ست کردن رنگ لباس، ست کردن آیتم‌های مختلف باهم و ترندهای روز داشته باشید.

خانم های خوش پوش بر اساس موقعیت لباس می پوشند


همیشه کسی که مطابق با مجلس و مهمانی که به آن دعوت شده، لباس پوشیده، شیک پوش‌ترین است. به رسمی بودن و یا دوستانه بودن مهمانی یا جمعی که درآن قرار است حضور داشته باشید دقت کنید. لباس تمیز و اتو کشیده و مرتب به تن کنید و از اکسسوری‌هایی که جلب توجه می‌کنند استفاده نکنید. اگر قرار است لباس مجلسی پولکی بپوشید اول به مهمانی و درجه رسمی بودن آن توجه کنید. لباس‌های ساده و تک رنگ برای مهمانی‌های رسمی مناسب‌تر هستند.

لباس سایز مناسب انتخاب کنید


تا حد امکان لباس‌های مناسب و اندازه بدن خود انتخاب کنید. همه خانم‌ها یک شلوار جین فیت در کمد لباس‌های خود دارند. این مدل شلوار جین با هر فرم بدنی سازگار است و به راحتی با لباس‌های دیگر ست می‌شود. سایز دقیق‌ شما چند است؟ دانستن سایز دقیق و درست مهم‌ترین مورد در انتخاب لباس است. مهم است لباسی را که انتخاب می‌کنید روی اندام‌تان بنشیند؛ یعنی نه گشاد باشد که به تن‌تان زار بزند و نه آنقدر تنگ باشد که در آن لباس احساس راحتی نداشته باشید.

خانم‌ های خوش پوش یک آیتم گران قیمت در استایل خود دارند


یکی دیگر از نکاتی که هنگام ست کردن لباس‌ها باید در نظر داشته باشید استفاده از اکسسوری‌های کوچک ولی لوکس و شیک است. یک تی‌شرت سفید و شلوار جین مشکی تیپ ساده‌ای است که همه می‌توانند انتخاب کنند ولی شما با تکمیل این استایل با یک کت چرم شیک یا یک ساعت زیبا می‌توانید همه چیز را دگرگون کنید و سلیقه‌تان را به رخ دیگران بکشید. یک کمربند چرم، گوشواره و زیورآلات زیبا و اکسسوری‌های دیگر چیزهایی هستند که می‌توانند به شما در تکمیل استایل‌تان کمک کنند. پس قدرت اکسسوری‌ها را دست کم نگیرید.

خانم‌ های خوش پوش به درستی اکسسوری های خود را انتخاب می کنند


اگر واقعا اهل مد و لباس باشید، حتما می‌دانید که یکی از ملزومات ظاهر و تیپ بی‌نقص و زیبا، استفاده از اکسسوری مناسب است. اکسسوری‌های مناسب، به اندازه کیف و کفش مناسب و حتی خود لباس، روی چهره شما اثر می‌گذارند؛ پس استفاده درست از آنها ضروریست. اصلا منظور از اکسسوری چیست؟ هر وسیله یا لباس جانبی، که مکمل لباس اصلی شما باشد و زیبایی آن را دوچندان کند، اکسسوری نامیده می‌شود. چیزهایی مثل: شال گردن، دستمال گردن، دستکش، کمربند، عینک آفتابی یا طبی!

روی مرتب بودن لباس های خود تاکید داشته باشید


حتما هنگام بیرون رفتن از خانه لباس‌های مرتب و بدون چروک بپوشید. سعی کنید وقت و زمان کافی برای مرتب کردن کمد لباس و سامان دادن به لباس‌هایتان داشته باشید. لباس‌های ابریشمی و لباس‌هایی که زود چروک می‌شوند را آویزان کنید و دیگر لباس‌ها را در کاور مخصوص خود قرار دهید تا اگر روزی قرار شد لباس‌تان را از کمد دربیاورید مجبور نباشید وقت زیادی برای اتو کردن صرف کنید.

لباس های تان را طبقه بندی کنید


این ترفند برای مرتب کردن لباس‌ها کاملا کاربردی است و می‌تواند به کاهش استرس برای پیدا کردن لباس‌ها در زمان‌هایی که فرصت کافی ندارید کمک کند و همیشه مطمئن خواهید بود که در کمترین زمان ممکن برای بیرون رفتن از خانه حاضر هستید.

کفش مناسب انتخاب کنید


کفش‌های زنانه تنوع بالایی دارند. کفش‌های تخت و عروسکی یا کفش پاشنه بلند؟ هر کدام از این مدل کفش‌ها زیبا هستند و قابل استفاده اما این شما هستید که باید زمان و مکان درست پوشیدن این کفش‌ها را بدانید. مسلما پوشیدن کفش پاشنه بلند برای محیط کار مناسب نیست و در یک مهمانی رسمی هم شاید پوشیدن کفش تخت و عروسکی زیبا نباشد. پس برای هر مراسم یک مدل کفش مناسب تهیه کنید. سعی کنید کفش‌هایتان را از رنگ‌های خنثی و ساده انتخاب کنید تا هنگام ست کردن آن‌ها با لباس‌های دیگر به دردسر نیفتید!

خانم های خوش پوش تابع بی چون و چرای ترندها نیستند


شیک پوش بودن همیشه به معنای پیروی از آخرین ترندها نیست! ترندها برای مدت زمان کوتاهی جذاب هستند. پس بهتر است به جای صرف هزینه برای خرید لباس‌هایی که تنها در دوره کوتاهی مد خواهند بود روی آیتم‌های کلاسیک سرمایه گذاری کنید.یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های امضای شخصی در استایل، پوشیدن لباس‌هایی است که آن‌ها را تحسین می‌کنید. یکی از حقه‌های جذاب برای کمد لباس، تقسیم کردن لباس‌ها بر اساس ماه‌هایی است، که قصد دارید از آن اقلام استفاده کنید. به این ترتیب، شما کم‌کم متوجه خواهید شد، که کدام لباس‌ها برای‌تان مهم‌تر هستند.

عادت های یک خانم خوش پوش


آنها کمد لباس خود را منظم و سازمان یافته نگه می‌دارند. آویزان کردن، تا کردن و منظم چیدن لباس‌ها، به جای پرتاب آنها در اطراف اتاق باعث می شود سرعت روند انتخاب لباس شما بیشتر شود و علاوه بر آن به شما کمک می کند داخل کمد خود را بهتر ببینید و متوجه شوید دقیقا هر قطعه به چه کار شما می‌آید.

آنها هر روز صبح وضعیت آب و هوا را بررسی می کنند. شما می‌توانید بهترین لباس دنیا را به تن کنید، اما اگر آن لباس با درجه حرارت هوا و یا بارش باران متناسب نباشد، به نظر هیچ کس خوب نمی‌رسد. به عنوان مثال کفش چرم جیر در میان رگبار سیل آسا و یا لباس های چند لایه در یک هوای 40 درجه سانتیگراد اصلا زیبا نیستند.

آنها طرح لباس خود را جلوتر از زمان انتخاب می کنند. در حالی که انتخاب لباس از شب قبل همیشه ایده آل نیست، به خودتان زمان کافی برای برنامه‌ریزی بدهید. معمولا لباس‌هایی که با صرف وقت کافی انتخاب شده باشند نتیجه بهتری از انتخاب لباس در لحظه خروج از منزل می‌دهد.

آنها برای آماده شدن در صبح به خود زمان کافی می‌دهند. همه ما این استعداد را نداریم که در چند دقیقه آماده شویم و در عین حال خوش تیپ به نظر برسیم. با کمی زودتر بیدار شدن فرصت بیشتری برای لباس پوشیدن در نظر بگیرید تا بتوانید روی هماهنگ کردن لباس‌ ها فکر کنید.

آنها همیشه یک یونیفرم آماده دارند. لباسی که به عنوان امضای آنها شناخته می‌شود و همیشه می‌توانند به آن تکیه کنند. این لباس می‌تواند ترکیب شلوار جین و یک گرمکن ورزشی باشد یا یک تیپ سر تا پا سیاه. یک استایل را پیدا کنید و آن را مال خود کنید. این پوشش در روزهایی که فکر می کنید هیچ چیز برای پوشیدن ندارید به کمک شما می‌آید.

آنها مد سطح بالا و معمولی را مخلوط می‌کنند. لازم نیست از سر تا پا لباس طراحی شده و خاص به تن کنید تا خوش تیپ به نظر برسید. بدانید که چه زمانی باید مد سطح بالا و لباس عادی را با هم ترکیب کنید. روی چند قطعه لباس کلاسیک سرمایه‌گزاری کنید و بقیه اجزای پوشش خود را ارزانتر انتخاب کنید.

آنها فقط لباس هایی با سایز مناسب می پوشند. فشرده شدن در یک لباس تنگ از دید هیچ کس خوب نیست. لباس سایز مناسب خود را بخرید.

آنها یک اتوی بخار دارند. واقعیت این است که لباس چروکیده همیشه ارزان به نظر می رسد. استفاده از بخار به جای اتوی ساده در بیشتر لباس‌ها نتیجه بهتری دارد. علاوه بر آن امکان کنترل بیشتری برای حفظ فرم لباس و کیفیت پارچه دارد.
advertising