چگونه و در کجا از لباس های ساتن استفاده کنیم

مد و زیباییتیپ بانوان

- 97/10/21
چگونه و در کجا از لباس های ساتن استفاده کنیماغلب زنان مد، یک لباس ساتن را به عنوان یک لباس شبانه ترجیح می دهند. امروز طراحان بر مدل های طول حداکثر تمرکز کرده اند. طبق گفته های متخصصان، لباس های بلند ساخته شده از ساتن بهترین تصویر ملکه را به تصویر می کشد، کاملا به سبک شبانه، و همچنین رمز و راز ترین را می دهد. علاوه بر این، امروزه هر خانم مد، هنگام انتخاب یک مدل مشابه، قادر خواهد بود تمام دلپذیری هایش را برآورده کند. لباس های ساتن به کف با انواع مختلفی از سبک ها طراحی شده اند که برای انواع ظاهر و شکل طراحی شده اند. لباسهای بلند ساتن ترکیبی نیز بسیار محبوب هستند.

نحوه استفاده لباس ساتن


پارچه ساتن نوعی پارچه براق و شفاف است و دلیل این برق، نوع نخ به کار رفته در دوخت آن است. این پارچه به دلیل براق بودن بسیار چشم‌نواز و شیک است و می‌توان در دوخت انواع لباس‌ها از آن استفاده کرد. اما نکته مهم در مورد پارچه‌های ساتن این است که ممکن است فکر کنید این پارچه‌ها فقط برای مهمانی شب و مجالس رسمی مناسب هستند و نمی‌توان در استایل روزمره از آن‌ها استفاده کرد. اگر این گونه فکر می‌کنید با خواندن این مطلب نظر شما تغییر می‌کند. لباس های ساتن به کل با انواع مختلفی از سبک ها طراحی شده اند که برای انواع ظاهر و شکل طراحی شده اند. لباسهای بلند ساتن ترکیبی نیز بسیار محبوب هستند.

لباس ها ساتن برای چه مکان ها مناسب اند


پارچه‌های ساتن چه مات و چه براق؛ بیش‌تر کلاسیک و رسمی هستند و برای همین باید در مکان و زمان مناسب پوشیده شوند. اولین نکته توجه به موقعیتی است که در آن قرار می‌گیرید. اگر به همراه دوستتان به رستوران می‌روید یا نامزدتان شما را به یک شام رمانتیک دو نفره دعوت کرده؛ ساتن می‌تواند انتخاب خوبی باشد. بنابراین باید در نظر داشته باشید سینما یا پارک مکان مناسبی برای پوشیدن ساتن نیستند و هرچه محفلی که در آن حضور پیدا می‌کنید رسمی‌تر باشد؛ پوشیدن ساتن بهتر است.
چگونه و در کجا از لباس های ساتن استفاده کنیم

نحوه استفاده از کفش ساتن در استایل


کفش ساتن چه پاشنه بلند و چه پاشنه کوتاه بسیار شیک و خاص هستند و می‌تواند زیبایی خاصی برای شما بسازد. کفش‌های ساتن یکی از ترندهای امسال برای خانم‌ها هستند و بنابراین خوب است از آن در استایل خود استفاده کنید.

بلوز ساتن


بلوز ساتن اگر برای کاربرد روزمره ی مهمانی عصر باشد بهتر است ساده و فارغ از هرگونه المان و شلوغی باشد. و تنها یک یقه گرد یا صاف داشته باشد. بلوز ساتن شلوغ برای کاربرد روزانه یا مهمانی عصر انتخابی مناسب نیست.

دامن ساتن


دامن پلیسه یکی از مدل‌های جدید دامن است که این روزها بسیار مد شده و می‌توان در استایل روزمره خود از آن استفاده کنید. این دامن‌ها با این که ساتن هستند اما برای استفاده روزمره خوب هستند و می‌توان از آن استفاده کرد به شرط این که با المان‌های اسپرت تلفیق شوند.

شومیز ساتن


شومیزهای دکمه دار ساتن یکی دیگر از بخش‌های پوشاک است که اگر با جنس ساتن باشند انتخاب خوبی برای خانم‌های شیک پوش محسوب می‌شوند. شومیزهای ساتن خصوصا اگر رنگ آن ملایم و روشن باشد، برای کاربرد روزمره مناسب هستند.

طراحان مد لباس اغلب ساتن را با توری، توری یا پنبه سبک ترکیب می کنند.علاوه بر این، طراحان مدل های کوتاه لباس شب از ساتن را نادیده گرفتند. بنابراین، دختران نه تنها می توانند به ملکه شب تبدیل شوند، بلکه پاهای بلند و شریف شکل را نیز نشان می دهند.
advertising