چگونه و در کجا از لباس های سفید استفاده کنیم

مد و زیباییتیپ بانوان

- 97/10/23
چگونه و در کجا از لباس های سفید استفاده کنیمهرکسی می تواند لباس سفید بپوشد اما با رعایت کردن فوت و فنی میتوانید لباس سفید را زیبا و شیکتر جلوه دهد. اگر شما با پوشیدن لباس سفید زیبا و خوش استایل دیده نمی شوید شاید دلیلش ندانستن نکاتی درباره پوشیدن لباس سفید باشد، همچنین بایستی در نظر داشته باشید که از زیر لباس سفید و یا از روی آن چه رنگ و چه لباسی می پوشید.ست کردن لباس به رنگ سفید قوانینی دارد که اکثر خانم ها از آن بی خبرند, رعایت این قوانین برای پوشیدن رنگ سفید باعث خوش استایل تر شدن شما میشود. اگر قصد دارید برای موقعیت های مختلف لباس تان را به رنگ سفید ست کنید این نکات مهم را رعایت کنید.

مکان های استفاده از رنگ سفید در پوشاک


امکان ندارد در فضای شلوغ شهر لباس سفید بپوشید و لباس تان کثیف نشود, هنگام رفت و امد با ماشین, مترو, اتوبوس حتما لباس تان لک خواهد شد. روزهای بارانی هم لباس سفید انتخاب خوبی نیست زیرا همه جا گل میشود و لباس تان ظاهر نازیبایی پیدا میکند.لباس هایی را که میپوشید با مراسمی که میروید همخوانی داشته باشد. به هر مکانی که میروید یا دعوت هستید لباس متناسب به تن کنید. برای مثال برای رفتن به ساحل ای پیکنیک یا محل کار و دفاتر اداری لباس سفید اصلا مناسب نیست. لباس سفیدی که با خز بسیاری زینت داده شده است برای حضور در عروسی یا کنسرت و غیره مناسب است.در مراسم های عروسی بهتر است لباس مجلسی سفید انتخاب نکنید زیرا زیباتر است که فقط عروس خانم لباس سفید به تن داشته باشد و در مراسم تک باشد, اگر خواستید لباس مجلسی سفید بپوشید بهتر است سر تا پا سفید نباشید و در استایل تان از رنگ های دیگر هم استفاده کنید.
چگونه و در کجا از لباس های سفید استفاده کنیم

کفش مناسب لباس سفید


پوشیدن کفش مشکی با پیراهن بلند سفید اصلا مناسب نیست, با پیراهن سفید بهتر است از کفش هایی به رنگ روشن استفاده کنید . کرمی, قهوه ای , زرد, قرمز رنگ هایی هستند که میتوانید برای کفش تان انتخاب کنید و با لباس سفید ست کنید.کفش مناسب بپوشید. لباس سفید رنگ را میتوان با خیلی از رنگ های دیگر ترکیب کرد. کفش های قرمز رنگ می تواند گزینه مناسبی باشد.همچنین میتوانی از کمربند قرمز رنگ، رژ قرمز و … استفاده کنید. رنگ سبز را هم میتوانید در این گونه موارد استفاده کنید. رنگ آبی گزینه میتواند گزینه دیگری باشد. استفاده از لباس، کفش راه راه در اینگونه موارد توصیه نمی شود.رنگ پاشنه کفش. رنگ نقره ای و طلایی پاشنه کفش انتخابی مناسب با لباس سفید رنگ برای مهمانی های شامگاهی است. برای مهمانی های روزانه پوشیدن نیم پوتین به رنگ های مسی، برنزی و یا هر رنگ متالیک دیگری زیبا و جالب به نظر می رسد.پوشیدن پوتین راه راه. این ترکیب رنگ گزینه مناسبی هم برای لباس های سفید بلند و هم برای لباس های سفید کوتاه است. اما بهتر است این گونه پوتین ها را با لباس های کوتاه و حالت تونیک بپوشید.پوشیدن نیم پوتین های چرمی. چرم یک ترکیب رنگ عالی با رنگ سفید است که میتواند ظاهر و استایلی عالی و بینظیر بشما بدهد.ترکیب رنگ قرمز با لباس سفید امری کلاسیک است.لباس سفید را همراه با کفش سیاه رنگ بپوشید. سیاه و سفید ترکیب رنگ کلاسیک است و میتواند استایلی زیبا و شایسته به شما هدیه دهد. این ترکیب رنگ بهترین گزینه برای مهمانی ها و مراسم رسمی محسوب می شود.از پوشیدن کفش سفید رنگ با لباس سفید رنگ بپرهیزید مگر اینکه به جشن عروسی دعوت شوید. لباس سفید رنگ با کفش سفید مناسب عروس می باشد در غیر اینصورت شاید برداشت این باشد که شبیه پرستار است ! اگر میخواهید کفش رنگ روشنی بپوشید بهتر است نقره ای یا سفید مرواریدی باشد.

لباس سفید در چه فصلی؟


فصل گرم تابستان بهترین زمان برای پوشیدن لباس های سفید است, اصولا طراحان لباس پیشنهاد میکنند لباس های تابستانی به رنگ های روشن و مخصوص سفید انتخاب کنید.هرچه دمای هوا بالاتر می‌رود پوشنده لباس سفید آرام و خونسرد به نظر می‌رسد.هر چند که امروزه تابوی سفید پوشیدن فقط در تابستان شکسته شده و در زمستان نیز از این رنگ استفاده می شود.

تاثیر لباس های سفید رنگ در استایل


از آنجایی که سفید نور را منعکس می‌کند و هرچیزی که در زیر آن قرارداشته باشد را بزرگتر جلوه می‌دهد، پارچه سفید را برای هر لباسی استفاده نکنید زیرا آن بخش‌هایی از بدن شما که بزرگ هستند را بزرگتر جلوه می‌دهد. در عوض می‌توانید لباس سفید را برای بخش‌هایی از بدن که کوچک هستند استفاده کنید تا عیب‌های بدنتان پوشیده شود.

تاثیر لباس های کشبافت سفید


اگر شما یک پرستار، تازه عروس، یا حتی یک کودک زیر پنج سال هستید، لباس کشباف سفید را به گوشه کمد لباس‌هایتان بفرستید؛ این لباس شما را ریز، کوچک و حتی کوتاه‌تر نشان می‌دهد.

تاثیر استفاده از کفش سفید


کفش‌های سفید جیغ می‌زنند. بهار و تابستان! شاید به همین دلیل است که خرید کفش‌های سفید در فصول گرم متداول‌تر است. اما از آنجایی که کفش‌های سفید پاهایتان را بزرگتر نشان‌می‌دهند و همچنین می‌توانند بلندای پایتان را کوتاه‌تر جلوه دهند؛ شما با پوشیدن آنها کوتاه قدتر به نظر می‌آیید، پس بهتر است برای رسیدن به اهداف خیالی‌تان انتخاب بهتری داشته باشید و در جست‌وجوی مدل و رنگ کفشی باشید که پاهای شما را باریک و کشیده نشان دهد.

ست کردن رنگ سفید با توجه به رنگ پوست


به رنگ پوست خود توجه کنید. با اینکه هرکسی میتواند لباس سفید بپوشد ولی همخوانی داشتن و ست کردن رنگ لباس با رنگ پوست مناسب باعث بهتر و خوش استایل دیده شدن فرد می شود.اگر لباس سفید باعث می شود که رنگ پوست شما به چشم بیاید و خاکستری یا تیره دیده شوید در این صورت نوع و رنگ لباسی که از رو یا زیر میپوشید را درست انتخاب نکرده اید. در اینجا به چند نمونه از رنگ هایی که توصیه میشود همراه با رنگ سفید پوشیده شود اشاره می شود.
رنگ پوست مناسب بهتر است از رنگ سفید گرم و معمولی استفاده کند و رنگ سفید درخشان برایش خوب نیست.
برای افرادی که رنگ پوست آنها مایل به زیتونی است بهتر از رنگ سفید سرد (کمی براق) استفاده کنند.
رنگ های آبی روشن و صورتی روشن را میتوان از زیر لباس سفید پوشید که استایل و زیبایی خاصی را در شخص می آفریند.
افرادی که رنگ پوست آنها تیره است می توانند از هر نوع رنگ سفیدی استفاده کنند. ولی از پوشیدن لباس زرد رنگ از زیر لباس سفید دوری کنند.
advertising