انواع شال گردن مردانه و روش بستن شال گردن مردانه

مد و زیباییتیپ آقایان

- 97/10/07
انواع شال گردن مردانه و روش بستن شال گردن مردانهشال گردن مردانه با بافت های متنوع و طرح‌های متفاوت، امروز بخشی از مد و لباس مردانه را تشکیل می‌دهد. اما هنوز بسیاری از مردان در انتخاب شال گردن درست و متناسب با لباس‌شان چندان مطمئن نیستند.اینکه همیشه سراغ خرید شال گردن مردانه معمولی با رنگ تیره یا حتی مشکی بروید راه حل درستی برای انتخاب شال مردانه نیست. با وجود تنوع شال گردن مردانه لازم است مردانی که سبک لباس پوشیدن خاص خود را دارند دقت بیشتری در انتخاب شال گردن کنند.

دلیل استفاده از شال گردن مردانه


این سوال یک جواب ساده دارد، اینکه شال گردن از گردن شما در برابر سرما و گرما محافظت می‌کند. یک شال گردن بافتنی مردانه می‌تواند در برابر سرما از گردن محافظت کند و یک شال مردانه سبک و نازک از معرض تابش آفتاب و گرما.البته پوشیدن شال مردانه یا شال گردن مردانه می‌تواند علت دیگری نیز داشته باشد. یک شال گردن بافت با سبک شیک مردانه می‌تواند تیپ شما را ارتقا دهد به ویژه اگر رنگ و طرحی را انتخاب کنید که به لباس‌های دیگر شما رنگ و بویی متفاوت بدهد.استفاده از یک شال گردن مردانه با رنگ روشن و از جنس کشمیر نه تنها شما را به خوبی گرم می‌کند بلکه برای کت و شلوار زغالی رنگ شما می‌تواند بسیار مناسب باشد و اگر می‌خواهید در یک مراسم رسمی با کت و شلوار ساده شرکت کنید می‌توانید با چنین شال متفاوتی کمی رنگ و طرح به تیپ رسمی خود ببخشید.
انواع شال گردن مردانه و روش بستن شال گردن مردانه

انواع بافت شال گردن مردانه و ابعاد آن


انواع مختلفی از شال مردانه وجود دارد که کاربردهای متنوع و متفاوتی دارند. اگر می‌خواهید انتخاب درستی داشته باشید بهتر است این انوع و جنس‌های مختلف را بشناسید.

طول و عرض مناسب شال گردن


عرض یک شال مردانه معمولا بین 15 تا 36 سانتی متر است و طول آن بین 127 سانتی متر تا 230 سانتی متر می‌تواند متغیر باشد. با این حال طول متوسط یک شال گردن باید چیزی در حدود 150 سانتی متر باشد ولی برای مردان قد بلندتر شال گردنی با طول 180 سانتی متر توصیه می‌شود.

جنس شال گردن مردانه


بافت شال گردن معمولا از الیاف پشم، کشمیر، موی خرگوش، کتان، ابریشم یا الیاف مصنوعی و یا ترکیبی از الیاف مصنوعی و طبیعی است که هر کدام مناسب موقعیت‌ها و آب و هوای مختلف است.برای انتخاب بافت شال گردن زمستانی باید سراغ الیافی بروید که شما را به خوبی گرم نگه می‌دارد، پشم یا کشمیر همیشه انتخاب‌های خوبی هستند که در عین زیبایی گرما و دوام بالایی نیز دارندو برای فصل زمستان مناسب هستند.

کدام شال گردن ها مردانه هستند؟


بسیاری از شال گردن ها ممکن است برای مردان مناسب نباشند که البته این موضوع در یک فروشگاه اینترنتی برای کالا مشخص شده است تا انتخاب درستی داشته باشید و فروشندگان نیز می‌توانند در این زمینه شما را راهنمایی کنند.هر شال گردنی با طرح حیوانات یا رنگ صورتی روشن، ارغوانی، آبی و یاسی احتمالا نمی‌توانند برای مردان مناسب باشند، البته این به تیپ و سلیقه شما هم بستگی دارد.شال بافتنی بزرگ معمولا شال گردنی زنانه است و البته شال گردن‌های حاشیه دار نیز بیشتر برای زنان مناسب است تا برای تیپ مردانه. اگرچه که حاشیه کم و هم رنگ شال می‌تواند برای شال گردن مردانه نیز به کار برود.

شال گردن مردانه بزرگ و طرح دار


اما اگر می‌خواهید یک شال مردانه طرح دار و رنگی انتخاب کنید یا بافت شال گردن مردانه تان را با دقت بیشتری با طرح‌های زیبا با لباستان ست کنید، بهتر است بقیه لباس‌ها ساده باشند و اگر لباس‌های طرح‌دار به تن کرده‌اید، شاید بهتر باشد از یک شال گردن مردانه ساده استفاده کنید، تا طرح‌های لباس‌ها بهتر دیده شده و ظاهر شما شلوغ و نامرتب به نظر نرسد.اگر اعتماد به نفس بالایی دارید، شال گردنی بزرگ می تواند گزینه خوبی باشد تا بیش از همیشه به چشم آیید. شال گردنی بزرگ با طرح و رنگ های بولد و چشمگیر می تواند جذابیت ظاهری تان را دو برابر کند. از آنجا که شال گردن تان طول بلندی است، می توانید آن را به مدل های مختلف گره بزنید. این مدل شال گردن نه تنها جذاب است، بلکه گردن شما را نیز در روزهای سرد زمستان گرم نگه می دارد.

مدل بستن شال گردن مردانه با گره پاریسی


اگر دوست ندارید شال گردن تان اولین چیزی باشد که به چشم می آید، می توانید از شالی کوچک تر استفاده کنید. یکی از راحت ترین گره ها، گره پاریسی است.کافی ست شال تان را از وسط تا کنید و آن را مانند تصویر گره بزنید. این مدل شال برای آقایانی که به اعتدال در هر زمینه ای اعتقاد دارند، پیشنهاد می شود. توصیه ما به شما این است که رنگ شال تان را به رنگ های خنثی انتخاب کنید تا با دیگر رنگ های لباس تان هماهنگی داشته باشد.

شال گردن مردانه با رنگ های پاستیلی


اگر لباس هایتان به رنگ های خنثی ای چون سفید، مشکی یا خاکستری می باشند و می خواهید با استفاده از شال گردن به ظاهرتان رنگ دهید، بهتر است که به سراغ شال های رنگی بروید. شال های رنگی در ظاهر شما اولین چیزی است که چشم ها را به سمت خود جلب می کند. بنابراین در انتخاب رنگ آن نهایت دقت را به کار گیرید.

بستن شال گردن مردانه با مدل هنری


حتما لازم نیست که شما شال تان را دور گردن تان گره بزنید، شما می توانید آن را از دو ور آویزان کنید. حتی اگر کت تن تان است، می توانید شال را در زیر کت قرار دهید. این مدل را کانیه وست، ستاره هالیوودی، مد کرد. اگر شما هم می خواهید به سبکی نیمه رسمی تیپ بزنید، این مدل هنری شال انتخاب خوبی برایتان خواهد بود.
advertising