چطور استادانه بنفش بپوشیم

مد و زیباییتیپ آقایان

- 97/09/02
چطور استادانه بنفش بپوشیمانتخاب رنگ بنفش برای شما آقایان جای بسی تیریک دارد چون استایل شما را تغییر می دهد و رنگ بسیار زیبا و شیکی را انتخاب نمودید.
بیشتر افراد یا به رنگ بنفش علاقه ای ندارند و یا بسیار آن را دوست دارند اما چیزی مهم است اینکه معمولآ افراد رنگ بنفش مناسبی انتخاب نمی کنند به این معنا ، بیشتر آقایان زمانی تصمیم می‌گیرند از این رنگ در پوشش خود استفاده کنند رنگ بنفشی را انتخاب می کنند که اصطلاحآ به آن ها نمی آید. این مسآله انگیزه آنان را برای پوشیدن این رنگ از بین می برد.پس بهتر است نوعی از رنگ زیبای بنفش را استفاده کنید که به پوست بیشتر بیاید و ظاهر شما را شگفت انگیز کند.

جذابیت رنگ بنفش برای آقایان:


پوشیدن رنگ بنفش از رنگ‌ های کلاسیک و تکراری برای آقایان نیست، نشان از جسارت شما دارد.پیشنهاد ما این است آقایان رنگ بنفش را در یک تکه از ست لباسشان استفاده کنند و بقیه اجزای ست را تیره انتخاب‌ نمایند برای اینکه تیپشان شلوغ و رنگارنگ نشود. رنگ بنفش به خوبی با مشکی، خاکستری و دودی قابل ست شدن می باشد.
چطور استادانه بنفش بپوشیم

جایگاه رنگ بنفش:


سرگذشت و جایگاه آن در بین یونانیان و روم، دوران اوج تمدن‌های آن ها بر می گردد و بنفش نماد اشرافیت آن دوران محسوب می شد و به دلیل سخت‌ بودن تولید آن، تنها قشر غنی جامعه می توانستند از آن استفاده کنند.


انتخاب مناسب رنگ بنفش:


اگر رنگ پوست نسبتا تیره‌ ای دارید، پیشنهاد ما به شما این است که به سراغ طیف‌های روشن‌تر این رنگ مانند یاسی بروید، اما اگر پوستی روشن دارید استفاده از طیف های تیره تر رنگ بنفش ظاهری شیک تر به استایل شما خواهد داد.
advertising