مردان مسن و پیر چطور شیک پوش به نظر برسند

مد و زیباییتیپ آقایان

- 97/08/30
مردان مسن و پیر چطور شیک پوش به نظر برسند

شیک پوشی مردان مسن و پیر:


شیک پوش بودن و رعایت ظاهری آراسته به همراه باطن آراسته برای هر فردی با هر سن و سالی مهم است و شاید برای بعضی افراد مسن اهمیت ویژه ای داشته باشد و در واقع عدد سن برای آن ها اهمیت چندانی نداشته باشد.

تیپ رسمی آقایان پیر و مسن:


خوش تیپ بودن برای افراد سن و سال نمی شناسد و در کنار اینکه به خانواده و نوه های خود عشق می ورزید برای تیپ مناسب و شیک برا ی خود ارزش بیشتری قائل شوید.
مردان مسن و پیر چطور شیک پوش به نظر برسند
اگر حتی دوست دارید به خاطر نوه هایتان جذابیت بیشتری در پوشش شما آقایان باشد می توانید ساعاتی از روز را لباس هایی با رنگ های روشن تر بپوشید و این طوری با این تیپ روشن ، شیک پوش تر به نظر برسید.

یکی از عکا سان خیابانی جهانگرد به نام " آری ست کوهن"برای به چالش کشیدن مد و فشن در میان جوانان عکسهایی از مدلینگهای شیک پوش پیر منتشر کرد. افرادی که ترگل ورگل نیستند اما شیک پوشی را به جوان ترها یاد می دهند.

این عکاس ابتدا با الهام از مادربزرگ خود و بعد با جمع آوری عکس های پیرزن و پرمردهای شیک پوش مدلینگ کارش را شروع کرده است و تصاویر زیبایی گردآوری کرده است این افراد سنی درحدود بالای شصت سال دارند و به نظر این عکاس توریست به طور کلی مدلینگهای مسن با استفاده از ساده های زیبا به جذابیت رسیده اند.
advertising