راهنما انتخاب و خرید لباس مردانه فیت تن

مد و زیباییتیپ آقایان

- 97/11/07
راهنما انتخاب و خرید لباس مردانه فیت تنبا مهم شدن مد مردان و برابری آن با مد خانم‌ها، برای بسیاری از ما خیلی راحت است تا عقب بمانیم و یا ندانیم که از کجا شروع کنیم. همچنین آسان است تا بخواهید به همان چیزهای که می دانید قانع باشید یا اینکه هر چیزی را که هم اکنون به عنوان مد روز مطرح است بخرید، به این امید که بهترین انتخاب را کرده باشید. اولین قدم این است که یاد بگیرید لباس فیت و متناسب چیست.بیشتر اوقات مردها عادت‌های بدی را که کسب کرده‌اند ادامه می‌دهند و آن‌ها در تمام خریدهایشان اجرا می‌کنند … ولی این دقیقاً همان جایی است که ما وارد می‌شویم! اگر تازه به استایل و فشن علاقه‌مند شده‌اید و یا حتی اگر یک حرفه‌ای هستید، به شما یاد خواهیم داد که وقتی صحبت از دنیای فشن مردان می‌شود کار را از کجا شروع کنید و یک کمد لباس متنوع برای هر مناسبتی درست کنید، بدون اینکه خطاهایی که اکثر افراد مرتکب می‌شوند را تکرار کنید.

تعریف لباس مردانه فیت


همه ما آن مرد را می‌شناسیم. همانی که به نظر می‌رسد لباس‌های پدرش را پوشیده است. یا مردی که لباس‌هایش در ماشین لباس شویی آب رفته‌اند؛ چون فقط مردهای هیکل گنده نیستند که این مشکل را دارند، حتی پسرهای لاغر هم از “سندروم شلوار جین چسبان” رنج می‌برند.حالا چطور می‌توانید تشخیص دهید که لباس‌هایتان اندازه شما هستند یا نه؟ این‌ها نشانه‌هایی هستند که باید در لباس‌هایتان به دنبال آن‌ها بگردید:
راهنما انتخاب و خرید لباس مردانه فیت تن

چه کتی فیت تن تان است؟


چطور بفهمیم کتی که به تن کرده ایم، فیت تن مان است؟ برای این منظور به سرشانه لباس دقت کنید. درزهای سرشانه باید با استخوانهای شانه هم تراز و هم اندازه باشد و آستین ها باید دقیقا از جایی که بازوها به شانه متصل می شوند آغاز شود. اگر درز شانه بالاتر از استخوان شانه و یا پایین تر از سرشانه باشد یعنی کت اندازه شما نیست. یک روش دیگر هم این است که در کنار دیوار بایستید و بازوی خود را به آن تکیه دهید. شانه طبیعی خودتان قبل از شانه کت باید به دیوار برخورد کند. اگر شانه کت ابتدا برخورد کرد، پس این کت فیت شما نیست.

پیراهن مردانه فیت


کشیدگی در اطراف دکمه‌ها یا سینه، موج برداشتن پارچه در طرفین و کمر (باید یک خط راست را از زیر بغل تا پایین ببینید)، آستین‌ها باید از مچتان بگذرند و تا نقطه شروع شستتان را بپوشانند.

شلوار جین مردانه فیت (اندازه کمر)


پیدا کردن یک جین فیت واقعاً کار سختی است. سلیقه شخصی و فرم بدنی در آن خیلی تأثیر می‌گذارد. خیلی از افراد مدل‌های تنگ‌تر را ترجیح می‌دهند، زیرا این بخشی از تیپشان است، درحالی‌که بقیه یک شلوار راحت را می‌پسندند. با تمام این حرف‌ها اندازه کمر شما باید همیشه درست باشد و شلوار باید بی نقص و فقط با اندکی فضای اضافه دور کمر شما بایستد (تا بتوانید آن را راحت بپوشید و درآورید)، و باید فقط به چند سوراخ ابتدایی کمربندتان احتیاج داشته باشید.می‌توانید از سایزهای بزرگ‌تر استفاده کنید تا ظاهر گشادتری را نمایش دهید، ولی هیچ گاه نباید فراتر از یک سایز بالاتر بروید، زیرا مجبور می‌شوید به حدی کمربند را سفت ببندید که موجب جمع شدن و تا خوردن بالای شلوار می‌شود، که اصلاً ظاهر مناسبی ندارد. اگر تازه کار هستید پیشنهاد ما یک شلوار جین راسته ساده یا اسلیم فیت است، چون خیلی کارا هستند و با کفش‌های مختلف قابل استفاده می‌باشند.

شلوار جین مردانه فیت (طول شلوار)


راهنمایی دیگر برای پیدا کردن شلوار جین ایده آلتان راجع به طول آن است. بیشتر طراح‌ها 3 اندازه را ارائه می‌کنند: کوتاه، معمولی و بلند. با توجه به قدتان باید انتخابی درست داشته باشید. پایین شلوار باید همیشه با یک شکستگی کوچک روی کفشتان قرار بگیرید. برای اندازه گیری، کفش‌هایتان را درآورده و طول شلوار را درست بالای پاشنه پا تنظیم کنید. حالا اگر کفش بپوشید طول شلوار به اندازه کافی بلند است که کل جورابتان را مخفی کند و با یک شکستگی کوچک و بدون جمع شدن روی کفشتان قرار بگیرد.

تی شرت مردانه فیت


از آنجا که تی شرت مدلی ساده دارد، اندازه آن بسیار به چشم می آید، بنابراین شما باید به دنبال تی شرتی باشید که فیت تن تان باشد و در بخش هایی مانند آستین ها یا روی سینه، مانند پوست به تن تان بچسبد. از این رو تی شرت های خیلی گشاد به هیچ عنوان انتخاب خوبی برایتان نخواهند بود.البته این موضوع به فرم بدن شما نیز بستگی دارد. اگر اندامی ورزشکاری دارید، تی شرت های تنگ تر می تواند به زیبایی روی اندام تان بنشیند، اما اگر چاق هستید، تی شرت هایی که در قسمت شکم گشادتر هستند، برای شما مناسب تر خواهد بود.یکی دیگر از نکاتی که هنگام خرید تی شرت باید رعایت کنید، اندازه آستین آن است. آستین تی شرت باید بین آرنج و بازوتان قرار گیرد. قد تنه آن نیز باید به گونه باشد که روی کمربندتان بایستد. تی شرت های خیلی کوتاه شکم شما را آشکار و تی شرت های خیلی بلند هم مانند روپوش بر تن تان زار می زند.یکی از روش هایی که می توانید به کمک آن فیت بودن تی شرت تان را تشخیص دهید، یقه آن است. به یقه لباس تان دقت کنید. زمانی که شما دست تان را بالا می آورید، نباید فاصله ای میان گردن و یقه لباس شما وجود داشته باشد، از طرفی یقه لباس تان نباید آنقدر تنگ باشد که نتوانید به راحتی گردن تان را تکان دهید.

لباس فیت


سایز استاندارد و لباس فیت جوری به تن می‌نشیند که لباس فیت خطوط بدن را دنبال می‌کنند و در عین حال خیلی تنگ هم نیستند، برای بدن افراد خیاطی شده‌اند.

حرف آخر


کمد لباستان این ویژگی‌ها را ندارد؟ پیشنهاد ما برای اصلاح کردن آن ساده است، اولاً، بعد از اینکه فهمیدید برخی از لباس‌ها فیت شما نیستند، آن‌ها را بیرون بریزید! ببریدشان و تحویل یک خیریه بدهید، یا حتی یک دوست یا فردی در خیابان. مهم این است که از کمدتان خارج شوند. اگر نگاه کردن به کمد خلوت برایتان عذاب آور است، به خرید بروید، ولی این بار وقت اسلیم فیت است.کلید همین جاست. منظور از اسلیم فیت لباسی است که فقط بدنتان را لمس کند و این شامل هر چیزی که می‌خرید می‌شود. این یعنی فارغ از سایز و شکل بدنتان و یا اینکه چه چیزی مد است، خرید شما از این به بعد این نکته را در بر خواهد داشت، که به شما اجازه حرکت و رشد می‌دهد.
advertising