شلوار جین های مناسب آقایان در سال 2019

مد و زیباییتیپ آقایان

- 97/10/15
شلوار جین های مناسب آقایان در سال 2019احتمالاً با من موافقید که از مهم‌ترین سرمایه‌گذاری‌هایی که می‌توان در خصوص ظاهر و سر و وضع انجام داد، سرمایه‌گذاری روی خرید شلوار جین است. ممکن است شغلتان این طور ایجاب کند که هر روز یک لباس ثابت بپوشید یا شاید پنج شش دست لباس دارید و به تناوب و به اقتضای شرایط حرفه‌ای آن‌ها را یکی پس از دیگری به تن می‌کنید. با این حال قابل کتمان نیست که بعضی لباس‌ها دلچسب‌ترند و دلمان می‌خواهد از این‌ها بیشتر داشته باشیم. این لباس ها چه رمز و رازی دارند؟ چرا مطلوب‌اند؟ احتمالاً به این دلیل که برازنده، کاربردی و راحت هستند و خاصیتی دارند که در نگاه اول به دل می‌نشینند. شک ندارم که خوش‌سلیقه‌اید و جین‌هایی که به کمد لباستان آویزان کرده‌اید مدل‌های دلچسبی دارند؛ اما شاید بد نباشد که از قدیمی‌ها دل بکنید و مدل های تازه و باب روز را امتحان کنید. در این مقاله قصد داریم چند ترند بحث‌برانگیز و محبوب جینِ فصل را بررسی کنیم و به‌طورخاص چند مدل برگزیده را معرفی کنیم. فراموش نکنید که ذات جین به بوم مرغوبی می ماند که از بطنش اثری خلق می‌شود. در دنیای مد ترندها به همین سادگی زاده می‌شوند.
شلوار جین های مناسب آقایان در سال 2019

تِیپِرد دَد (Tapered Dad) : سرمه ای های راحت و مخروطی


باراک اوباما در دورۀ ریاست‌ جمهوری‌اش با الهام از مطبوعات تخصصیِ مد و پوشاک از جین‌های موسوم به دَد استایل استفاده می‌کرد. آن زمان این مدل جین خیلی رایج نبود. درواقع اوباما در انتخاب نوع پوشش حرفه‌ای و هوشمندانه عمل می‌کرد. بعد از گذشت چند سال شلوارهای آبیِ سیری که اوباما از آنها دل نمی‌کند به‌شدت ترندی و باب روز شده‌اند. البته حالا سروشکلِ تیپرد‌- جین‌ها کمی تغییر کرده. اوباما معمولاً بَگی و آزاد می‌پوشید اما تیپردهای این فصل شق‌و‌رق‌تر، آراسته‌تر، کمی تنگ تر و جمع و‌ جورتر هستند. تیپردها جان می‌دهند برای ست شدن با کتانی‌های سفید خصوصاً آن کت‌و‌کلفت‌های دوست داشتنی. حتماً با برند محبوب و باکیفیت زارا آشنا هستید. زارا ردۀ مستقلی را به تیپرد ددهای سرمه‌ای و تیره اختصاص داد.اگر لاغراندام هستید و قصد دارید از تیپرد ددها شلوارجین انتخاب کنید و دنبال مدلی می‌گردید که به تنتان زار نزند، بی بروبرگرد سری به ردۀ تیپردهای برند تامی هیلفیگر بزنید و از انواع ضخیم‌تر و کم‌انعطاف تر خرید کنید و اگر لاغر نیستید و ران‌های نسبتاً پُری دارید، تیپردهای نرم و انعطاف پذیرِ برند اچ اند ام را امتحان کنید.

فِید اوت بلو(Fade Out Blue) : جینِ آبی یخی


بیایید برویم سراغ دومین ترند محبوب شلوار جین یعنی فِید اوت بلو Fade Out Blue یا جینِ آبی یخی. فید اوت بلو دومین موج مهم جین‌ است که بر ترندهای این فصل سایه انداخته و به نظر می‌رسد که به یکی از سرشاخه‌های جینِ فصل مبدل شده است. طراحی فید اوت بلو از شلوا‌رهای اسکیت است؛ الگویی که حسابی روی غلطک افتاده و فراگیر شده است.چند برند مطرح فرانسوی و ایتالیایی تبلیغات گسترده‌ای را به این ترند اختصاص داده‌اند .قاعدۀ کلی پوشش در این رده ایجاد کنتراست بین تیرگی و روشنیِ رنگ‌ها است.درست‌اش این است که طیف روشن و یخیِ پایین تنه را در تقابل با رنگ های تیرۀ بالاتنه قرار دهید تا بیشترین جلوه‌گری را داشته باشد. مثلاً ترکیب فید اوت بلودر زیرشاخۀ کرِت کات کراپد (اسلیمی و پاچه کوتاه) از برند پاریسیِ اِیمی با یک دست پلیورمشکیِ اسپرت دلبرانه و بی نظیر است.اگر دنبال مدل های تنگ‌تری در این رده هستید، آبی یخی‌های برند آکنی استودیوز را ببینید که پاهای باریک‌تری دارند و کوتاهی‌شان هم تا بالای مچ است. کوتاهی پاچه باعث می‌شود که کفش کتانی‌تان به خوبی نمایش داده شود و به چشم بیاید.برند تاپمَن هم این ترند مطرح را ارائه کرده است. فید اوت بلوهای تاپمن در مقایسه با سایر انواعِ این رده کمر بلندتر و تن‌خور بهتری دارند و برای افرادی که پاهای کشیده تری دارند مناسب‌ترند و بلأخره باید از فید اوت بلوهایی که برند ایتالیاییِ برونلو کوچینلی (پادشاه لباس های شیک و نیمه‌رسمی) ارائه کرده یاد کنیم که در بین جین های این ترند خودنمایی می‌کنند.ترکیب جینِ این رده با یک کت بلیزر آبی و نیم بوتِ بند دار قهوه ای سوخته واقعاً محشر است. بدون شک جین‌های آبی و رنگ پریدۀ این ترند با برش و طراحیِ تروتمیزشان از شیک‌ترین و مرغوب‌ترین جین‌های موجود در بازار هستند.

اوتی گودنس (Oaty Goodness): رنگ های مایل به سفید (کرم، استخوانی و بژ)


لابد تصور می‌کنید که جین‌های سفید و روشن بیشتر به درد تابستان می‌خورند اما وقتی هوا رو به سرما می‌گذارد، تقابل رنگ‌های سرد و گرم ترکیب‌های چشم‌نوازی ایجاد می‌کنند. هم‌نشینیِ رنگ‌های مایل به سفید با تنالیته‌های پرمایه تر و تیره تر وزن بیشتری به ست‌های پاییزیِ کمد لباستان می‌بخشد.اصلاً حلقۀ مفقوده و بسیار اثرگذار در جین‌های این فصل همین رنگ های روشنِ مایل به سفید مثل کرم، استخوانی و بژ هستند. این رنگ ها جلوۀ سرزنده تر و قبراق‌تری به شما می‌دهند. انگار جان سرما را می‌گیرند و انرژی و حرارت متصاعد می‌کنند. ولی هرگز سرتاپا روشن نپوشید. با رنگ‌های خنثی و مایل به قهوه ای کنتراست ایجاد کنید. مثلاً بروید سراغ جین‌های خاکیِ اوتی گودنس از برند زیبای گپ فلکس مکس.ازطرفی اگر از طرفداران جین سفید هستید در طیف رنگ های کرمی‌تر و رنگ‌پریده تر که تناسب بیشتری با فصل دارند دنبال لباس بگردید ومثلاً اوتی گودنس‌های دل انگیزِ برند گوچی را ببینید.

شلوار مناسب آقایان لاغر اندام


خیلی از مردان لاغر از اطرافیانشان می شنوند که باید لباس‌هاي گشاد بپوشند تا درشت بنظر برسند، اما این توصیه را باید از این گوش گرفت و ازآن یکی در کرد! لباس‌هاي گشاد روی بدن مردان لاغر اندام زار می زنند. در عوض این آقایان باید تمرکزشان را بگذارند روی شلوار جین مردانه‌ اي که فیت بدنشان باشد.

مدل شلوار راسته


این شلوار را اگر روی زمین پهن کنید بین بخش بالا و پایین آن تناسب دیده میشود. یعنی انگار یک خط صاف از بالای کمر شلوار تا پایین پای آن کشیده شده است. کاری که مردان لاغر اندام باید انجام دهند این است که چنین شلواری انتخاب کنند که بین بخش بالای زانو و پایین آن تناسب ایجاد میکند و پاهایشان را چاق‌تر نشان می دهد.یکی دیگر از گزینه‌هاي خوبی که بکار مردان لاغر اندام می آید استفاده از شلوار جین مردانه اي است که جذب باشد. این شلوارها طبق معمول حرکت کردن را سخت می کنند، برای همین بهتر است در مراسم نیمه رسمی آن‌ها را بپوشید.از اشتباه‌هاي رایجی که مردان می کنند این است که باوجود داشتن پاهای پرانتزی سراغ مدل‌هاي جذب می روند. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید دور اینکار را یک خط قرمز پر رنگ بکشید و به شلوار راسته قانع باشید.بهتر است اندازه‌ي دو جیب پشت شلوار متوسط باشد و فاصله‌شان از هم زیاد. این نکته در مورد جیب جلو هم صدق می کند.شلوار جین روشن در مورد شما بهتر از سایرین عمل میکند. به خاطر داشته باشید رنگ‌هاي روشن، سایز را بزرگ تر نشان میدهند.

شلوار جین مناسب آقایان با سایز مدیوم


گاه گاهی به باشگاه می روید؟ اغلب حواس تان به غذا خوردنتان هست؟ سایز M یا مدیوم سایز شماست؟ اگر پاسختان به این سوال‌ها مثبت است بهترین شلوار جین برای شما شلوار راسته است. ممکن است فکر کنید پوشیدن شلوار جذب ایده‌ي خوبی است اما اینطور نیست چون طبق معمول سایز بالای زانو و پایین آن باهم فرق دارد و بخش بالایی در آقایان مدیوم تو پُر‌تر است.بهترین گزینه برای شما بعنوان یک مدیوم این است که سراغ شلوار جین راسته بروید. شلواری که در قسمت ران کمی آزاد باشد.

اگر سایز بزرگ هستید


مردانی که استخوان‌بندی درشت یا اضافه وزن دارند طبق معمول شلوار جین مناسبشان رابه اسانی پیدا نمی کنند. نخستین نکته‌اي که این مردان باید در مورد انتخاب شلوار جین مردانه درنظر بگیرند توجه به جیب‌هاي شلوار است. بهتر است جیب‌هاي پشت شلوار به هم نزدیک باشند و کوچک.بعد از این نکته نوبت به رنگ شلوار میرسد. پیشنهاد ما این است که جین تیره بپوشید یا مدلی را انتخاب کنید که در عین تیرگی، سایه روشن داشته باشد، به خصوص سایه روی بخش‌هاي تو پر پا باشد و بخش‌هاي روشن روی بخش‌هاي لاغرتر. این انتخاب هوشمندانه به مردان کمک می کند اضافه وزنشان را پنهان کنند و متناسب بنظر برسند.حالا وقت انتخاب مدل میرسد؛ موقع خرید شلوار مردانه ، مدل‌هاي راسته ایده‌آل این دسته از مردان هم هستند.مناسب‌ترین شلوار جین را هم که انتخاب کنید اگر بلوز یا پیراهن مناسبی نپوشید فایده‌اي ندارد. مردانی که سایز بزرگ هستند از سیستم لایه بندی استفاده کنند. یعنی اگر یک پیراهن لیمویی میپوشند روی آن یک ژاکت یا کت تک سرمه‌اي تیره هم بپوشند.اینکار باعث می شود توجه کمتری به اضافه وزن آن‌ها جلب شود و چشم بیننده نا‌خود‌آگاه سرگرم دیدن لایه‌هاي لباس، یعنی کت و پیراهن شود. ضمن این که کت تیره به جمع و جور نشان دادنشان کمک می کند.
advertising