جواهرات ایتالیایی برند روبرتو کوین با طراحی متفاوت

مد و زیباییجواهرات

- 97/09/05
جواهرات ایتالیایی برند روبرتو کوین با طراحی متفاوت

تاریخچه جواهرات برند روبرتو کوین roberto coin


برند روبرتو کوین برندی است خاص , متفاوت و البته ایتالیایی, که در سال 1996 توسط طراح نام آشنا روبروتو کوین تاسیس شد و از نظر رتبه دهمین برند برتر جواهرات را به خود اختصاص داده است. طلا و جواهرات قیمتی این برند, شهرتی جهانی داشته و این برند را بواسطه طرحهای متنوع و منحصربفردش میشناسند.
جواهرات ایتالیایی برند روبرتو کوین با طراحی متفاوت

ویژگی تولیدات روبرتو کوین


روبروتو کوین به دنبال سرمنشا الهامی برایطراحی جواهرات تولیدی خود میگشت که او را منحصربفرد کند و جواهراتی لوکس به سبک ایتالیایی اما متفاوت خلق کند و چنین شد که در مجموعه منحصربفرد این طراح, تم حیوانات بسیار دیده میشود که با ظرافت و کیفیتی ویژه به دست متخصصان ساخته و عرضه گشته است. تولیدات این برند که شامل گردنبند ,گوشواره , انگشتر و النگو است تحت تاثیر عناصر طبیعی, فرهنگها و قومیتهای مختلف قرار گرفته است.روبروتو کوین آثار خود را با تنوع بیشتر و متفاوت از دیگر آثار ارائه می دهد, هر سال 5 کلکسیون کامل ارائه میدهد که در بیش از 1000 بوتیک در 60 کشور عرضه میگردد و بطور گسترده ای پاسخی برای نیازهای مردم میباشد.

هدف روبرتو کوین از طراحی ویژه جواهرات


از اهداف اصلی صاحب برند روبرتو کوین آن بوده که محصولات دارای ویژگی مشابه و مشترکی نباشند, و چنان متنوع و منحصربفرد باشند که تشخیص تولیدات جواهرات کوین به آسانی مقدور نباشد. او هدفش را چنین بیان میکند که میخواهد به همه زنان حق انتخاب داده تا همواره منحصربفرد بوده و بنا بر شخصیت خاص و فردی خود, آزادانه کالایی متناسب را انتخاب نماید.تنها تشابه و وجه اشتراک بین تولیدات این برند را میتوان سنگ روبی دانست. بکار بردن سنگ روبی داخل زیورآلات به گونه ای که در قسمت داخلی و پنهان زیورها کار میشد, امضایی برای تولیدات او بود و این تولیدات کاملا متفاوت و متنوع را به هم گره میزد.صاحب این برند نام آشنا, ایده ی بکاربردن سنگ روبی در جواهرات خود روبی به عنوان یک امضای نمادین را, از صفحات مجموعه کتاب های باستانی گرفت.

علت وجود سنگ روبی داخل تمام جواهرات روبرتو کوین


اشتیاق رابرت کوئین به تاریخ و اسطوره شناسی, منجر به کشف سه داستان بسیار ویژه توسط او شد. این داستانها تلفیقی از واقعیت و تخیل هستند, و ماهیتی افسانه ای دارند, وهمه وجه اشتراکی در باورشان به سنگ روبی دارند.

1.فرعون ها معتقد بودند که روبی نوعی طلسم است که در صورت تماس با پوست شما، عشق، شادی و سلامتی ابدی را تضمین می کند.

2. جنگجویان برمه معتقد بودند, چنانچه روبی در تماس با پوست آنها نگه داشته شود، قدرت محافظت از آنها را در برابر زخمی شدن یا کشتن در میدان جنگ می افزاید.

3.یک اسطوره فولکلور هندو که در آن روبی ها به عنوان میوه گرانبها از درخت مقدس Kalpa ( درخت امیدها و خواسته ها) محسوب می شوند
و چنین شد که, روبرتو کوئین یک نماد پرشور و معنی دار در روبی پیدا کرد, که برای شناسایی روح و مأموریت دنیای خلاق او آمده است.
advertising