اصول پوشیدن و ست کردن دستبندهای مردانه

مد و زیباییجواهرات

- 97/10/18
اصول پوشیدن و ست کردن دستبندهای مردانهدستبند مردانه یکی از اکسسوری های جالب برای مردان است.اما در استفاده از اکسسوری های مردانه باید دقت شود تا یک استایل مردانه و مدرن حفظ شود.مانند ساعت مچی ، دستبند مردانه نیز یکی دیگر از اکسسوری های شیک و قابل توجه است.دستبند مردانه نیز مانند سایر اکسسوری ها باید با توجه به استایل که کژوال یا رسمی بودنش باید مدنظر قرار بگیرد.برای زمانی که کت و شلوار می‌پوشید یک استایل رسمی دارید سعی کنید از دستبندهای متالیک و فلزی استفاده کنید و زمانی که استایل کژوالی دارید به سراغ دستبندهای چرم یا کنفی بروید.یک نکته دیگر در دستبند مردانه اندازه مناسب آنهاست.دستبندهای مردانه به هیچ وجه نباید گشاد و آویزان باشند.این حرکت استایل مردانه آنها را زیر سوال قرار می دهد.
اصول پوشیدن و ست کردن دستبندهای مردانه

دستبندهای زنجیری و دستبند های فلزی مردانه


دستبندهای فلزی که با الهام از استایل نظامی ساخته شده‌اند همیشه به دلیل سادگی و استحکام شهرت داشته‌اند. این دستبندها با رنگ نقره‌ای و ضخامتشان حس مردانگی را القا می‌کنند. بهتر است دستبندهای فلزی را روی مچ دست راست ببندید تا در مقابل ساعت مچی در دست چپ قرار بگیرد و ظاهری مرتب‌تر به استایل شما بدهد. زمانی‌که قصد دارید از دستبندهای کاف استفاده کنید مراقب باشید دستبندتان به النگو شبیه نباشد. فلزهای صیقلی برای دستبندهای کاف مردانه‌تر هستند. ست کردن یک دستبند کاف چرمی با دستبند فلزی انتخاب مناسبی برای دستبند است.

دستبندهای چرمی مردانه


دستبندهای چرمی هم مانند دستبندهای فلزی جزو اکسسوری‌های مردانه هستند. دستبندهای کاف پهن‌تر نسبت به دستبندهای باریک‌تر، مردانه‌تر و شیک‌تر هستند. دستبندهای چرمی می‌توانند بافته شده یا تکه‌ای چرمی باشند که به دور مچ بسته می‌شوند. بر خلاف دستبندهای فلزی دستبندهای چرمی را می‌توان همراه با ساعت استفاده کرد و ترکیب زیبایی را بر روی مچ دست مشاهده کرد.

دستبندهای بافت مردانه


دستبندهای بافت مانند دستبندهای چرمی در میان آقایان محبوب هستند. ترکیب نخی یا پارچه‌ای این دستبندها آن‌ها را ارزان‌تر از دیگر انواع دستبندهای مردانه می‌سازد. به علاوه رنگ و مدل دستبندهای بافت می‌تواند با اکسسوری‌هایی مانند کراوات یا شلوارک‌های نخی که در کنار استخر پوشیده می‌شوند و یا حتی پیراهن شما ست شود. دستبندهای بافت اغلب با یک ساعت یا حلقه همراه هستند و در ترکیب با دستبندهای فلزی و چرمی بسیار زیبا به نظر می‌رسند.

دستبندهای ترکیبی مردانه و پسرانه


به این نوع دستبندهای مردانه به این دلیل ترکیبی گفته می‌شود که شامل یک دستبند ساده از جنس چرم یا پارچه به همراه بخش‌هایی از جنس فلز هستند. استفاده از این دستبندها به شکل دستبند و موقعیتی که می‌خواهید از آن استفاده کنید بستگی دارد.

دستبندهای مهره ای مردانه و پسرانه


در سال‌های اخیر دستبندهای نقره‌ای به محبوب‌ترین دستبند مردانه در میان آقایان تبدیل شده‌اند. علت این محبوبیت تنوع زیاد این دستبندها است. از انواع چوبی گرفته تا دستبندهای لوکس و کریستالی و انواع ارزان‌قیمت و پلاستیکی. در انتخاب این دستبندها می‌توانید نوعی را که به حال و هوا، استایل و سبک لباس پوشیدن شما بیشتر نزدیک است انتخاب کنید. ترکیب این دستبندها با هم بسیار زیبا خواهد بود اگر قصد استفاده از این دستبندها را با کت و شلوار رسمی دارید از دستبندهای ساده و مینیمال و تک‌رنگ استفاده کنید. اما در شرایط دیگری مانند مسابقات یا جشن‌ها انتخاب این دستبندها به رنگ لباس و موقعیت شما بستگی دارد.

نحوه استفاده از ساعت مچی و دستبند مردانه


بسیاری از مردان این مشکل را دارند که می‌گویند با پیراهن مردانه و کت اصلا دستبند آنها دیده نمی‌شود.معمولا دستبند را یک اکسسوری تابستانی با لباس های آستین کوتاه تلقی می‌کنند.اما دستبند نیز مانند ساعت مچی است و دقیقا مانند آن با آن رفتار کنید و نیازی نیست به زور نمایش داده شود.حتی نکته دیگر این که می توانید از دستبند مردانه و ساعت مچی در یک مچ استفاده کنید.این کار یک حرکت جذاب تلقی می‌شود اگر که جنس آنها به درستی انتخاب شود.مثلا یک دستبند چرم با یک ساعت مچی اسپرت کنار هم که ترکیب رنگی مناسبی نیز داشته باشند بسیار عالی می‌شود.

دستبندهای مردانه فلزی :


این دستبند را اغلب با کت و شلوار می‌پوشند.احتمالا رسمی ترین سبک دستبند مردانه است و می‌تواند از فلزهای مختلف ساخته شده باشد.

دستبندهای طنابی مردانه:


این دستبندهای کژوال بسیار شیک به هستند به ویژه اگر با یک استایل کژوال فوق العاده همراه شوند.

دستبندهای مردانه پلاستیکی :


این دستبندها غیررسمی ترین دستبندهای مردانه اند که اغلب در پیاده روی و ورزش به دست می‌کنند.

دستبندهای چرمی :


این دستبندها نیز یکی از شیک ترین نوع دستبندهای مردانه اند که به رنگ قهوه ای و سیاه می‌توانید مشاهده کنید
advertising