سنجاق کت مردانه چیست و چه کاربردی دارد

مد و زیباییاکسسوری

- 97/10/08
سنجاق کت مردانه چیست و چه کاربردی دارد

سنجاق کت یا سوزن کت مردانه چیست؟


سنجاق سینه به عنوان یک اکسسوری تزئینی در استایل مردانه به کار می رود. برای مناسبت های مختلف با همین جزئیات کوچک می توانید استایل خود را متفاوت جلوه دهید. امروزه مدل های مختلفی از این سنجاق ها برای کت وجود دارند که به سنجاق کت معروف اند و روی یقه کت سوار می شوند. این سنجاق کت ها در واقع یک سوزن کت است که با گل تزئین شده و به یقه کت وصل می شود .
سنجاق کت مردانه چیست و چه کاربردی دارد

کاربرد سنجاق کت مردانه چست ؟


معمولا برای مراسمات رسمی از سنجاق کت استفاده می شود آقا داماد های که به قرار دادن گل روی لباس شان علاقه ای ندارند می توانند از این گل های پارچه ای و گل های فلزی که رو یک سوزن سوار شده استفاده کنند

نحوه ست کردن و انتخاب سنجاق یا گل سینه مردانه


اگر از سنجاق کت پارچه ای استفاده می کنید سعی کنید رنگ گل سنجاق یقه کت با رنگ کراوات و پوشت هم خوانی داشته باشد انتخاب رنگ ها خنثی از بهترین انتخاب ها برای شما است اما اگر تمایل به استفاده از رنگ های جیغ و بولد در این اکسسوری ها دارید پیشنهاد می کنیم که پوشت را حذف کنید که ظاهری شلوغ به خود نگیرید.

طرح مناسب برای گل سنجاق سینه مردانه


اگر قرار است کراوات یا پاپون و پوشت همراه با سنجاق و یا سوزن کت استفاده کنید سعی کنید از طرح های شلوغ و رنگ های بولد و پر رنگ استفاده نکنید.انتخاب رنگ های مکمل و نزدیک به هم و همچنین طرح ها خلوت با رنگ های ملایم انتخاب مناسب تری است.
advertising