نحوه ست کردن لباس های جین

مد و زیباییسایر

- 97/09/20
نحوه ست کردن لباس های جینلباس های زیادی با جنس های مختلف هستن که میشه تو فصل بهار و تابستان براحتی پوشید ولی بدون شک پارچه جین یکی از پرچمداران این لباس ها میباشد چون لباس جین از شلوار گرفته تا پیراهن و کت در حین حال که بادوام هستش هیچ وقت شکل ظاهری و رنگ خودش رو با پوشیدن مداوم از دست نمیده و با گذشت زمان و شسته شدن، رنگ و حالت زیبایی به خود میگیرد.

رنگ های مختلف جین را با هم بپوشید


پیشنهاد ما این است که به دو دلیل سراغ تناژ‌های تیره و روشن جین در یک ست بروید. دلیل اول این است که تیپ سراسر یک‌رنگ، خسته کننده به نظر می‌رسد. دلیل دوم اما مهم‌تر است؛ جین روشن توجه‌ها را به خودش جلب می‌کند و جین تیره مانع توجه کردن می‌شود. با این حساب اگر بالا تنه لاغری دارید می‌توانید یک شومیز یا تی شرت جین روشن بپوشید و اگر پایین‌تنه‌تان تو‌پر است، سراغ شلوار جین زنانه تیره یا دامنی با همین مشخصات بروید.به ست لباس جین‌تان رنگ و انرژی اضافه کنید. پوشیدن یک بلوز رنگی شاد زیر کت تابستانه یا پوشیدن پالتو یا بارانی روی ست زمستانه، استایل شما را خاص و متفاوت می‌کند.فرض کنیم خیلی دل‌تان می‌خواهد کت تک و شلوار جینی بپوشید که یک رنگ هستند و به قانون قبل هم توجهی ندارید. در این صورت پیشنهاد ما این است که خستگی یک رنگ بودن دو لباس جین را با به کار بردن سایر لباس‌ها یا اکسسوری‌ از بین ببرید. برای مثال کیف و کفشی انتخاب کنید که کاملا متضاد با لباس‌های جین شما هستند یا ویژگی برجسته‌ای دارند که حواس بیننده را به خودشان جلب می‌کنند.
نحوه ست کردن لباس های جین

ست کردن لباس های جین


وقتی نوبت به ست کردن لباس‌های جین می‌رسد، باید تا حد امکان ست را به روز نگه دارید. به عنوان نمونه، ممکن است پوشیدن کت جین به همراه شلوار جین زنانه ظاهرا مشکل خاصی نداشته باشد اما واقعیت این است که ست‌هایی به مراتب جدیدتر هم وجود دارند. به جای ست‌های همیشگی، پوشیدن لباس‌هایی مانند تی شرت جین با شلوار جین زنانه و دامن با کت جین ترکیب خوبی ایجاد می‌کند.

اکسسوری های نامناسب با لباس جین


فکر کنید یک بلوز جین به همراه یک شلوار جین پوشیده‌اید. تا اینجای کار و با توجه به نکاتی که تا الان گفتیم مشکل خاصی وجود ندارد. فاجعه وقتی اتفاق می‌افتد که یک دستبند جین دور مچ دست‌تان پیچیده و مانتوی جین تن کرده باشید. کیف‌تان جین باشد و حتی کفش‌تان هم همین‌طور! تمام یا حتی یکی از این‌کارها اشتباه هستند و تلاش‌هایتان برای خوش‌پوشی را به باد می‌دهند.

ست کردن کت جین


اگه قبلا کت جین پوشیده باشین ، متوجه میشین که ست کردن کت جین چقدر کار سختیه . سعی کنید با یک شلوارجین هم رنگ بپوشین . میتونین با یک شلوار جین تنگ یا شلوار کتان و یا با شلوار های پارچه ای جم و جور و راحت در رنگ های سیاه ، خاکستری ، کرمی و رنگ های روشن و یا سفید بپوشین .ما دوس داریم کت جین رو با شلوارجین بپوشیم ولی اونا با شلوار کتان هم عالی بنظر میرسن همچنین کت های جین واسه پوشیدن با تیشرت های نازک کشبافت و یا حتی با کت در فصل های سرد نیزعالین .

پوشیدن جین با جین


شاید این نوع استایل در طول سال ها از مد افتاده باشه اگه دوست دارین این نوع لباس بپوشین ، باید این قانون ساده رو رعایت کنین . سعی کنید از تضاد رنگی استفاده کنین . برای مثال سعی کنید پیراهن جین شسته رو با شلوار سرمه ای بپوشین ، یا کت جین تیره تررو با یک پیراهن جین روشن بپوشین و یا پیراهن جین آبی روشن رو با شلوار جین سفید . پس اصل مهم اینجا ایجاد تضاد هستش روشن با تیره یا جین کلفت با نازک

ست کردن شلوار جین


هم مردان و هم زنان دوست دارند که یک شلوار جین راحت و زیبا بپوشند. ما معمولا شلوارهای جین را در موقعیت های غیررسمی می پوشیم و با پوشیدن آن ها معمولی به نظر می رسیم. اما شما با انتخاب بعضی لوازم جانبی، می توانید بسیار خوب و طبق مد ظاهر شوید.
1.شلوار جینی را بخرید که به بهترین شکل ، متناسب و سایز اندام شما باشد. اگر قصد دارید که این شلوار را در مراسم و موقعیت های رسمی تری بپوشید، پارچه کتانی تیره انتخاب کنید.
2.پیراهنی را انتخاب کنید که به مد روز نزدیک تر است. برای خانم ها انتخاب یک پیراهن توری، تزئین شده یا ابریشمی برای پوشیدن با شلوار جین بسیار خوب و مناسب است. برای آقایان یک پیراهن دگمه دار شیک و مد ، می تواند مکمل خوبی برای شلوار جین باشد.
3.جواهرات و تزئیناتی را انتخاب کنید که بتواند شلوار جین شما را آراسته و مزین کند. برای خانم ها، یک گردنبند زیبا مطمئنا زیبایی و جذابیت بیشتری به سبک لباس می افزاید. در مورد آقایان، یک ساعت تزئینی می تواند شما را متمایز و جالب توجه نشان بدهد.
4.کمربندی متناسب با شلوار جین خود بخرید که بتواند آن را آراسته تر کند. خانم ها اغلب می توانند شلوار جین را با کمربندهای رنگی، کمر زنجیری یا کمربند پارچه ای بپوشند. آقایان هم می توانند از کمربند چرمی اصل استفاده کنند.
5.کفشی انتخاب کنید که شیکی بیشتری به شلوار جین شما می بخشد. برای خانمها یک کفش پاشنه بلند زیبا، مکمل خوبی برای ظاهر آن هاست. آقایان هم می توانند یک کفش اسپرت راحت یا یک جفت کفش چرم براق بپوشند تا ظاهر شیک و عالی خود را کامل کنند.
advertising