۴ روش صاف کردن مو بدون استفاده از اتوی مو

مد و زیباییآرایش و زیبایی

- 98/03/03
۴ روش صاف کردن مو بدون استفاده از اتوی مو

جو دو سر الوئه ورا


جو دو سر یک دوست وفادار است و باعث تغذیه، صاف شدن و رطویت مو‌های شما می‌شود. این ماده طبیعی حاوی میزان زیادی پروتئین، مواد معدنی، عناصر کم مقدار یا کمیاب و ویتامین است، در واقع همه این مواد از نیاز‌های مو به شمار می‌روند. از طرفی دیگر آلوئه ورا نیز حاوی بیش از ۷۵ ماده غذایی است که رشد مو را تحریک کرده و به عنوان یک نرم کننده فوق العاده وارد عمل می‌شود. ترکیب این دو ماده طبیعی یعنی جو دو سر و آلوده ورا باعث صاف شدن مو بدون استفاده از اتو می‌شود

روغن گل یاسمن و روغن زیتون


روغن زیتون به عنوان یک ماده فوق العاده برای مو شناخته شده است. این ماده باعث رطوب رسانی و درخشش مو می‌شود، از ریزش مو جلوگیری کرد، مو خوره را از بین می‌برد و موجب شادابی و سرزندگی مو می‌گردد. در عین حال روغن یاسمن هم برای مو مفید است و باعث استحکام مو می‌شود. ترکیب این دو ماده باعث سلامت و صاف شدن موی شما می‌گردد.

سرکه سیب و اب


استفاده از سرکه سیب برای سم زدایی بدن و کمک به فرآیند هضم نقش مفید است. از طرف دیگر شما می‌توانید برای صاف شدن مو‌ها بدون استفاده از اتو مو نیز از آن استفاده کنید. این ماده خوراکی باعث تنظیم اسیدیته مو می‌شود، با شوره سر می‌جنگد و باعث رشد سالم، قوی و ابریشمی مو‌های شما می‌گردد.

آرد برنج و تخم مرغ


تخم مرغ با خصوصیات بسیاری که دارد، در بسیاری از ماسک مو‌ها به کار برده می‌شود، چون سلامت، قوت و استحکام و نرمی مو‌ها را افزایش می‌دهد. این ماده خوراکی در ترکیب با آرد برنج برای صاف کردن مو، پاک کردن چربی اضافه سر، از بین بردن وز شدن مو و جلوگیری از شکنندگی آن تاثیرگذار است.
advertising