12 تا از زیباترین و بهترین رنگ موهای جدید 2019 که در دنیا طوفان به پا کردند

مد و زیباییآرایش و زیبایی

- 97/12/10
12 تا از زیباترین و بهترین رنگ موهای جدید 2019 که در دنیا طوفان به پا کردنداین روزها رنگ‌های بسیار زیادی وجود دارد که می‌توانید رنگ موی مورد علاقه خود را از میان آنها انتخاب کنید. به عبارت دیگر، هر رنگ دارای چندین سایه است و شما می‌توانید آنها را با یکدیگر ترکیب کنید و به رنگ دلخواه خودتان برسید. معیار شما برای انتخاب بهترین رنگ چیست؟ آیا دوست داشتید که فهرستی در اختیارتان بود تا رنگ موهای جدید و پرطرفدار و نفسگیر دنیا را به شما معرفی می‌کرد؟ خبر خوش این است که ما در اینجا فهرستی از ۵۰ زیباترین و بهترین رنگ مو جدید ۲۰۱۹ که در دنیا طوفان به پا کردند را برای شما تهیه کرده‌ایم. با ما همراه باشید و رنگ موی مورد علاقه خود را انتخاب کنید.
12 تا از زیباترین و بهترین رنگ موهای جدید 2019 که در دنیا طوفان به پا کردند

۱.رزگلد


بله! زندگی را به رنگ رزی صورتی تصور کنید. بیاید فهرست خود را با رنگی شروع کنیم که توفانی عجیب و غریب در دنیا به پا کرده است. رنگ موی رز گلد با هر رنگ پوستی همخوانی دارد اما جلوه و زیبایی آن روی پوست هایی با توناژ گرم شگفت‌انگیز و خیره‌کننده خواهد بود. بدون شک این رنگ مو جدید گزینه‌ای عالی برای شما است.

۲. صورتی مایل به سرخ


این توناژ زیبای صورتی رنگ جان و روحی تازه به زندگی شما می‌بخشد. رنگ موی صورتی مایل به سرخ با داشتن توناژی گرم گزینه‌ای مناسب و عالی برای پوست هایی با توناژ گرم خواهد بود. اگر چشم هایی فندقی، خاکستری یا آبی دارید، این رنگ مو جدید برجستگی خاصی به چشم‌های شما می‌دهد.

۳. مشکی- بنفش- نقره ای


آیا کسی را می‌شناسید که طرفدار هیجان نهفته در رازآلودگی نباشد؟ این هیجان و رازآلودگی دقیقا ویژگی بارز و نمایان این مدل رنگ مو جدید است. ریشه‌های مشکی موهای شما که در هاله‌ای از رنگ بنفش محو می‌شوند و در انتهای موهای شما به رنگ یخی در می‌آیند حال و هوایی رمزآلود به موهای تان می‌بخشد. وقتی چشمان شما به موهایی با این رنگ خیره می‌شود، دیگر قادر نخواهید بود نگاه خود را از آن بردارید.

۴. به رنگ آلوچه


بیایید با هم صادق باشیم. همه ما از وقتی نوجوان بودیم دوست داشتیم این رنگ مو را امتحان کنیم تا به این ترتیب علیه پدر و مادر و بزرگترها شورشی کرده باشیم. رنگ موی باطراوت و سرزنده آلوچه‌ای جلوه‌ای خاص به چشم‌های قهوه‌ای و سبز می‌بخشد.

۵. سیاه و سفید


مایکل جکسون در یکی از ترانه‌های خود به زیبایی می‌گوید: ” فرقی نمی‌کند که سیاه هستی یا سفید”! پس چرا ما برای رنگ موی خودمان هر دوی این‌ها را انتخاب نمی‌کنیم؟ طرح‌های تک رنگ در دنیا پیشتاز هستند و همه ما هم طرفدار آنها هستیم. اما رنگ مویی ترکیبی از سیاه و سفید تاثیری جسورانه به وجود می‌آورد که حتما باید آن را امتحان کنید.

۶. موهایی به رنگ آب نبات عصایی


اگر به شما بگویند که زنی دلربا و فریبنده را تجسم کنید احتمالا موهای او را به رنگ صورتی آب نباتی و بنفش کمرنگ پاستلی به رنگ لاواندولا (اسطوخودوس) تصور خواهید کرد. آمبره‌ای که از صورتی پررنگ و گرم به بنفش کمرنگ و پاستلی تبدیل می‌شود در واقعی سبکی ایده آل برای موهای مواج و تاب دار است و آن را به آبشاری مسحور‌کننده تبدیل خواهد کرد.

۷. قهوه ای مایل به قرمز


بهترین توصیف برای این رنگ مو جدید واژه آتشین است. قهوه‌ای مایل به قرمز رنگی گرم و عالی برای روشن کردن و حرارت بخشیدن به موهای شما است. همانطور که می‌بینیم قهوه‌ای مایل به قرمز رنگ موی بسیاری از بازیگران هالیوودی و افراد مشهور است. جسور باشید و اجازه دهید الهه آتشین درون تان با این رنگ قرمز باشکوه خود را نمایان سازد.

۸. بالیاژ قهوه ای


نوبت به رنگ شکلاتی می‌رسد. این رنگ مو جدید واقعا یکی از بهترین رنگ موهای دنیا است. اگر من در سیاره‌ای غیر از زمین زندگی می‌کردم، شکلات تنها چیزی بود که به خاطرش به زمین حمله می‌کردم. شما می‌توانید با استفاده از این رنگ تاثیری گیرا و پرشور در موهای خود نیز به وجود آورید. موهای شکلاتی تیره با هایلایت شکلاتی شیری تصویری دلپذیر و فریبنده در موهای شما به وجود می‌آورند.

۹. یاسی


رنگ یاسی نمادی از شادی و آرامش است. این رنگ مو جدید توفانی عظیم در دنیا به پا کرده است. یاسی با داشتن توناژ سرد موجب درخشش و تاثیرگذاری خیره‌کننده چشمان سبز رنگ می‌شود. رنگ یاسی راه‌حل مناسبی برای دادن جلوه‌ای نرم اما پرطراوت به موهای شما است.

۱۰. آمبره فیروزه ای


چشمان خود را ببندید و تعطیلات رویایی را برای خودتان تجسم کنید. من می‌توانم صدای برخورد موج‌های آبی دریا به یکدیگر را به وضوح بشنوم. حالا همین موج‌ها را سوار بر موهای خودتان تصور کنید. عالی است، اینطور نیست؟

۱۱. سبز و سیاه


سبز نماد شجاعت و قدرت است و به همین دلیل است که هالک (شخصیت خیالی ابرقهرمان در کتاب‌های کامیک مارول کامیکس) و مجسمه آزادی هر دو به رنگ سبز هستند. موهایی به رنگ سبز در واقع نمادی از انقلابی موجه و عقلانی است. اگر موهای سیاه دارید، می‌توانید ترکیب آن با سبز را امتحان کنید. نتیجه قطعا استثنایی خواهد بود.

۱۲. بنفش و آبی


آیا می‌توانید نوشیدنی یونیکورن فراپوچینوی تولید شده توسط استارباکس را روی موهای خودتان تجسم کنید؟ ترکیبی از بنفش زنده و آبی ملایم ترکیبی ترش و شیرین برای تغییر ظاهر شما است.
advertising