ایده های زیبا برای استفاده از باندانا در استایل

مد و زیباییاکسسوری

- 97/09/21
ایده های زیبا برای استفاده از باندانا در استایل

باندانا چیست؟


باندانا همان روسری های کوچک و رنگی رنگی است که استفاده از آن ها دوباره مد و پرطرفدار شده است.استفاده از باندانا (دستمال سر) امروزه بین جوانان بسیار مد شده و آن ها از باندانا برای بستن دور سر, دور گردن, دور مچ دست و بند کیف استفاده میکنند.
ایده های زیبا برای استفاده از باندانا در استایل
دستمال های سر در دهه 90میلادی بسیار رواج داشتند اما با مرور زمان از محبوبیت آن ها کاسته شد .اما امسال با نگاه دوباره به دهه 90 در دنیای مد دستمال های سر دوباره وارد دنیای مد شدند.همان طور که مشاهده می کنید در هفته های مد دنیا و سبک های خیابانی دستمال های سر با رنگ و طرح های مختلف وجود داشتند .شما نیز می توانید از دستمال سر با طرح ها و رنگ های مختلف استفاده کنید و در عین به روز بودن شیک باشید.

باندانا در عین سادگی میتواند استایل تان را جذاب تر و متفاوت تر کند, در این مطلب ایده های زیبا برای بستن باندانا به سر, مچ دست, گردن و کیف را برایتان جمع آوری کرده ایم که میتوانید در استایل روزمره و تابستانی تان از آن ها استفاده کنید.

استفاده از باندانا به عنوان زیورالات


باندانا مانند زیورآلات است اما با این تفاوت که قابلیت گردنبند, دستبند و پابند شدن را دارد. با استفاده از یک حلقه آن را دور مچ دست تان ببندید و یک دستبند مد روز و شیک داشته باشید.

در تابستان با لباس های گل گلی و رنگی خود با استفاده از این مدل دستمال سر شیک باشید.

استفاده از باندانا برای آویز کیف


برای اینکه به کیف تان نمای بیشتری بدهید و آن را از سادگی خارج کنید بهتر است باندانا را به بند کیف تان گره بزنید میبینید که چقدر استایل تان خاص تر میشود.

می توانید موهای نامرتب خود را با این مدل پنهان کنید.و می توانید دستمال سر خود را به عنوان کش سر استفاده کنید.

بستن باندانا به سر


باندانا را از زیر به روی سر بیاورید و گره کوچکی بزنید تا موهایتان از حالت تکراری خارج شود و استایل باکلاس تری داشته باشید, موهایتان چه باز باشد و چه بسته میتوانید از باندانا به همین شکل استفاده کنید.

اگر بلوز ساده ای به تن دارید میتوانید با استفاده از باندانا آن را از سادگی خارج کنید, اگر یقه لباس تان باز است میتوانید باندانا را دور گردن تان ببندید به این صورت که گره آن رو به جلو قرار بگیرد.
advertising