انتخاب صحیح کیف پول و نحوه استفاده مناسب از آن

مد و زیباییاکسسوری

- 97/08/27
انتخاب صحیح کیف پول و نحوه استفاده مناسب از آن

راهنمای استفاده از کیف پول برای آقایان


کیف پول به عنوان اصلی‌ ترین اکسسوری مردانه نقش به سزایی در بروز شخصیت آقایان دارد. از این روی در انتخاب کیف پول مردانه به نکاتی از قبیل: جنس کیف پول، مدل به لحاظ زیبایی و کاربردی بودن، فضاسازی داخلی کیف و قابلیت تمیز شدن آن باید توجه کرد. در ادامه به معرفی انواع مختلف کیف پول برای آقایان و فاکتور‌ های مهم در انتخاب آن می‌ پردازیم تا با مطالعه آن بتوانید مناسب‌ ترین کیف را برای خود انتخاب کنید.بسیاری از آقایان کیف خود را با وسایل غیر ضروری پر می‌ کنند و با این کار هم ظاهر کیف را از بین می‌ برند و هم به دلیل حجم زیادی که پیدا می‌ کند، لباس را هم زشت می‌ کنند.اگر قصد خرید کیف پول دارید، اول به قابلیت‌ های آن توجه کنید؛ ببینید کیف پولی که انتخاب کرده‌ اید برای چه کاری مناسب است، چقدر جا دارد و چه چیز هایی را می‌ توان در آن گذاشت.در زمان خرید کیف پول ابتدا به قابلیت‌ های آن توجه کنید.
انتخاب صحیح کیف پول و نحوه استفاده مناسب از آن

مواردی که می‌ توانید در کیف پول خود بگذارید


پول نقد,کارت اعتباری,کارت شناسایی,کارت ویزیت,عکس افرادی که دوستشان دارید.
پول: یکی از کاربرد های کیف پول، حمل پول است. درست است که این روزها کارت اعتباری بیشتر استفاده می‌ شود، اما همه‌ ی ما مقدار کمی هم که شده پول نقد با خود حمل می‌ کنیم.
کارت شناسایی: کارت گواهی نامه ماشین،‌ کارت ملی یا کارت پرسنلی از جمله کارت‌ های شناسایی هستند که ممکن است بخواهید در کیف پول خود داشته باشید.
کارت اعتباری:افراد زیادی به اشتباه تا ۷ کارت اعتباری را هم در کیف خود قرار می‌ دهند. سعی کنید بیشتر از ۱ یا ۲ کارت اعتباری با خود حمل نکنید.
کارت ویزیت:همیشه چند عدد کارت ویزیت همراه داشته باشید. حتی اگر سمت خاصی هم ندارید، یک کارت ویزیت با نام و شماره‌ تلفن خود چاپ کنید و همراه خود داشته باشید. ۳ تا ۵ عدد از آن را در کیف پول خود بگذارید تا به راحتی بتوانید خود را به دیگران معرفی کنید.
عکس افرادی که دوستشان دارید:یکی از عواملی که به شما انگیزه می‌ دهد، می‌ تواند تصویر یکی از عزیزان شما در کیف پول شما باشد.

مواردی که نباید در کیف پول خود بگذارید


کارت کتابخانه، کارت ویزیت دیگران، کارت عضویت,سکه,رسید خرید
فقط در صورتی که به سفر مهمی می‌ روید و به این کارت‌ ها نیاز دارید، می‌ توانید آن را در کیف پول خود بگذارید. در غیر این صورت جای آن‌ ها در کیف پول شما نیست.اگر برای تردد در سطح شهر نیاز به سکه دارید، آن را در کیف پول خود بگذارید. در غیر این صورت از حمل سکه در کیف پول خودداری کنید.به محض اینکه به خانه رسیدید، رسید های خود را از کیف پول‌ خارج کنید.
نکته:‌ این روزها همه یک تلفن هوشمند دارند. می‌ توانید از تمام کارت‌ ها و مدارک خود عکسی تهیه کنید و همراه خود داشته باشید.
کیف‌ ها مدل‌‌ ها و انواع مختلف دارند، اما دو مدل کیف محبوبیت زیادی بین آقایان دارد.

کیف‌ های بیلفلد


کیف‌ های دو لت یا سه لت مخصوصاً در رنگ مشکی محبویت زیادی دارند و به دلیل اندازه‌ی کوچک شان بیشتر برای گذاشتن در جیب شلوار مناسب هستند. این گروه از کیف‌ ها ساده و شیک هستند و برای موقعیت‌ های مختلف مناسب هستند.
کیف‌ های دو لت یا سه لت مخصوصاً در رنگ مشکی محبویت زیادی دارند و به دلیل اندازه‌ ی کوچک شان بیشتر برای گذاشتن در جیب شلوار مناسب هستند.

کیف‌ های مسافرتی


به دلیل اندازه‌ ی بزرگ تر، این کیف‌ ها برای گذاشتن مدارک بزرگ‌ تر مثل پاسپورت مناسب هستند. این کیف‌ ها را بیشتر در جیب کت می‌ گذارند.

کیف پول مردانه با کیفیت باید از چه جنسی انتخاب شود؟


کیف پول مردانه در استاندارد‌ها و کیفیت‌ های مختلفی تولید می‌شود. از کیف پول با پارچه‌ های برزنتی گرفته تا چرم گیاهی و مصنوعی و یا کیف‌ های دست‌ دوز از جنس چرم مرغوب. این را همیشه به خاطر داشته باشید که استفاده از پلاستیک در کیف پول از ارزش آن می‌ کاهد و علاوه بر این دوامی ندارد و زود کثیف می‌ شود.

چگونه چرم طبیعی را از چرم مصنوعی تشخیص دهیم؟


برای تشخیص چرم طبیعی از چرم مصنوعی، به جنس کیف پول توجه کنید. جنس چرم طبیعی، نرم و منعطف‌ تر از چرم‌ های مصنوعی است. چرم‌ های طبیعی بوی خاص و منحصر به فردی دارند که به هیچ وجه نمی‌ توان از آن‌ ها کپی‌ برداری کرد. چرم طبیعی و چرم مصنوعی را می‌ توانید از قسمت پشت آن‌ ها تشخیص دهید. چرم مصنوعی پوششی در ناحیه پشت دارد که در هنگام برش این ناحیه آسیب می‌ بیند.

بخش داخلی کیف پول باید از چه جنسی باشد؟


یکی از نشانه‌ های کیف پول مردانه با کیفیت، این است که در پوشش داخلی کیف نیز از همان چرم با کیفیت بیرونی استفاده شود. بسیاری از تولید کنندگان کیف پول مردانه تنها به ظاهر بیرونی کیف بسنده می‌ کنند و در بخش‌ های داخلی از جنس برزنت یا چرم مصنوعی استفاده می‌ کنند. در نتیجه در هنگام خرید کیف پول مردانه باید این نکته را مد نظر قرار دهید.
advertising