معرفی خود نویس های لوکس مونته گراپا

مد و زیباییاکسسوری

- 97/08/24
معرفی خود نویس های لوکس مونته گراپاشاید اگر بخواهیم کشوری با فرهنگ غنی را در غرب مثال بزنیم به نام ایتالیا برسیم. مونته گراپا را می توان به جرات یکی از برترین برندهای تولید کننده قلم و نوشت افزار در ایتالیا و اروپا دانست. اگرچه این برند رقبای بزرگی مانند پلیکان و مون بلان و کراس را در کنار خود می بیند. در این مقاله می خواهیم کمی به معرفی این برند محبوب ایتالیایی بپردازیم و از ویژگی ها و نکات مهم این کمپانی برای شما شرح دهیم.
معرفی خود نویس های لوکس مونته گراپا

آخرین مجموعه مونته گراپا


از آخرین مجموعه خود با نام Centennial Dragon رونمایی کرد. این مجموعه ارزشمند به مناسبت صدمین سالگرد تاسیس این کمپانی طراحی شده و به تعداد 100 عدد شامل 33 خودنویس از طلای رز، 33 خودنویس از طلای زرد، 33 خودنویس از طلای سفید و یک خودنویس ویژه با نام Ultimate Centennial Dragon است. بدنه خود نویس ویژه این مجموعه از طلاست و روی آن با یاقوت، الماس و سنگ‌ های قیمتی تزئین شده است. این خود نویس یک میلیون دلار و باقی خود نویس‌های این مجموعه 225 هزار دلار قیمت دارند و در طراحی آن‌ ها از دیوار «ناین دراگون» در شهر ممنوعه در پکن چین الهام گرفته شده است.

ویژگی قلم های مونته گراپا ایتالیایی


اگر بخواهیم یک قلم خاص که تداعی ویژگی مردمان ایتالیا باشد را به شما معرفی کنیم به قلم های مونته گراپا می رسیم. با دست گرفتن این قلم می توانید تمام حسی که یک ایتالیایی در هنگام بدست گرفتن قلم احساس می کند را دریابید. قلم های مونته گراپا را می توان در یک جمله تعریف نمود. قلمی با ویژگی های خاص برای افراد خاص. در سال ۱۹۱۲ بود که کارخانه ی کوچک مونته گراپا در شهری زیبا و بکر در امتداد رودخانه ی برنتا در کشور ایتالیا احداث گردید. نام این شهر باسانودل گراپا بود که می توان قسمت دوم نام برند مونته گراپا را به نام این شهر نسبت داد. این شهر زیبا در کنار رشته کوه های آلپ قرار دارد و از مردمانی هنرمند بهره می برد.

جنس مواد بکار رفته در ساخت قلم های مونته گراپا


شاید موردی که سبب شده قلم مونته گراپا بسیار خاص بنظر بیاید جنس بکار رفته در آنها می باشد. قلم های مونته گراپا از سلوئید طبیعی و فلزات قیمتی تهیه شده اند. این عمل سبب شده است که قلم های ساخته شده توسط این برند محبوب ایتالیایی به عنوان قلم های بسیار گران قیمت محسوب گردد و افراد ثروتمند علاقه مند به خرید این محصولات باشند.

روش های ساخت در کمپانی مونته گراپا


قلم های مونته گراپا از طریق فرایند های خاصی تولید می گردند. در این شرکت، قلم ها از طریق روش های سنتی مانند ریخته گری و لعاب کاری داغ تهیه می گردد. البته باید این نکته را ذکر نماییم که روش های یاد شده تنها فرایند های موجود در کمپانی مونته گراپا نبوده و این شرکت از روش های نوینی مانند حکاکی کوتاه که در انحصار شرکت مونته گراپا می باشد نیز بهره می برد.

قلم های مونته گراپا مورد علاقه کدام سیاست مداران است؟


شاید برای شما جالب باشد که بدانید محصولات مونته گراپا به شدت مورد استقبال سیاست مداران بزرگ دنیا می باشد. بطور مثال رهبرانی مانند موسیلینی علاقه بسیار زیادی به استفاده از قلم های مونته گراپا داشته اند. در قرن ۲۰ ام و جنگ های جهانی این قلم مونته گراپا بود که توانست اسناد های بسیار مهمی را در معادلات جهانی امضا نماید. در قرن ۲۱ نیز رهبرانی مانند سارکوزی از این قلم های فوق العاده استفاده می نموده اند. جالب اینجاست که با وجود برندهایی مانند مون بلان چرا رییس جمهور فرانسه باید از یک قلم ایتالیایی استفاده کند؟ این نکته نشان دهنده ی کیفیت بسیار بالای قلم های مونته گراپا می باشد. نه تنها سارکوزی که پاپ و ولادیمیر پویتن نیز از افرادی می باشند که علاقه مند به استفاده از محصولات مونته گراپا هستند.

این کمپانی علاوه بر تولید قلم های زینتی محصولاتی مانند ساعت های مچی را نیز به بازار های بین المللی عرضه می نماید. امروزه استفاده از محصولات لوکس و زینتی بسیار باب شده است اما براستی چه محصولی لوکس تلقی می شود؟ شاید بتوان ویژگی های یک محصول لوکس را در برند مونته گراپا یافت.
advertising