6 اکسسوری مهم که بانوان باید در کمد خود حتما داشته باشند

مد و زیباییاکسسوری

- 98/05/08
6 اکسسوری مهم که بانوان باید در کمد خود حتما داشته باشند

کتانی سفید


وجود یک جفت کتانی یا کفش ورزشی سفید، در کمد فردی که در آستانه ۳۰ سالگی است، کاملا ضروری به نظر می‌رسد. این کفش هم حالت اسپورت و ورزشی دارد و هم با استایل نیمه‌رسمی و حتی گاهی کاملا رسمی در هماهنگی و تناسب قرار می‌گیرد. مثلا اگر کتانی سفیدتان را با یک عدد کت کوتاه تا بالای زانو و به جای مانتو بپوشید، از کیفی نسبتا رسمی استفاده کنید و شال‌تان جنسی از حریر یا پارچه‌های رسمی‌تر داشته باشد، امکان ورود به دنیای رسمی‌پوش‌ها برای‌تان فراهم خواهد شد. پس به عنوان اولین گزینه‌ای که باید تا قبل از ۳۰ سالگی به کمد اضافه کنید حتما کفش سفید را به خاطر بسپارید. نگران کثیف شدن آن هم نباشید چون با یک عدد دستمال مرطوب هم می‌توان آن را سریعا تمیز کرد.

کت چرمی


کت‌های چرمی هم انتخابی ایده‌آل برای داشتن تنوع و زیبایی در استایل هستند. به عنوان خانم شیک‌پوشی که بعد از ۳۰ سالگی به احتمال زیاد در مراسم رسمی بیشتری شرکت خواهد کرد باید به دنبال لباس‌هایی باشید که امکان ترکیب کردن با انواع استایل را دارند. مثلا، کت چرمی را هم مانند دو گزینه قبلی این فهرست می‌توان در انواع تیپ رسمی و غیررسمی به کار برد. هر چند که پوشیدن آن با یک شلوار جین، تونیک یا مانتوی کوتاه و کفش اسپورت، فوق‌العاده جذاب‌تر است اما راه‌های رسمی‌تری هم برای سِت کردن آن وجود دارد.

شلوار های مشکی تا بالای مچ


شلوار مشکی تا بالای مچ هم یکی از آن گزینه‌های مهمی است که می‌تواند نیازتان به داشتن تیپی مناسب را در موقعیت‌های مختلف رفع کند. این شلوارها هم با کفش پاشنه بلند به خوبی هماهنگ می‌شوند و هم با کفش تخت و اسپورت. فرقی نمی‌کند که شلوار تا بالای مچ‌تان از چه جنسی باشد؛‌ کتان، کرپ، جین مشکی و…، در هر حال، امکان پوشیدن آن به روش‌های مختلف برای‌تان فراهم خواهد بود. ضمن اینکه دیگر مانند دهه‌های گذشته، پوشیدن شلوار پارچه‌ای با کتانی و کفش ورزشی خنده‌دار و به دور از زیبایی محسوب نمی‌شود. پس اگر یک شلوار مشکی تا بالای مچ خریداری کنید، قطعا ترکیب‌های متنوع و زیبایی از دل آن بیرون خواهند آمد.

داشتن یک جفت کفش کالج


کفش‌های کالج هم از آن گزینه‌هایی هستند که در استایل رسمی و غیررسمی به خوبی می‌نشینند. پس باید به دنبال اضافه کردن یک عدد کفش تخت به کمدتان باشید. بعضی از طراحان و کارشناسان مُد، کفش‌ها را در گروه اکسسوری زنانه قرار می‌دهند. شاید بتوان، به نوعی، این طبقه‌بندی را پذیرفت اما بهتر است که کفش‌ها را در یک کروه کاملا مجزا قرار داد. چون پیچیدگی‌ها، ظرافت‌ها و نکات مرتبط با کفش، خود دنیایی به شدت وسیع است.
در هر حال، چه کفش‌ها را در گروه اکسسوری زنانه بدانیم و چه گروهی مستقل برای‌شان در نظر بگیریم، باید به این قضیه دقت کنیم که کفش تخت زنانه از واجبات تکمیل کمدتان تا قبل از ۳۰ سالگی است. سعی کنید از میان رنگ‌های خنثی، کفش تخت‌تان را خریداری کنید تا ترکیبات متنوع‌تری با آن بسازید. البته یک پیشنهاد هم در انتخاب کفش تخت، خرید کفش قرمز است که با رنگ های متعدد سازگار است و جذابیتش بر هیچ‌کسی پنهان نیست.

ساعت مچی


ساعت‌ها دیگر فقط برای نشان دادن زمان به کار نمی‌روند. با وجود انواع دستگاه‌های ارتباطی و تلفن‌های هوشمند، به راحتی می‌توان از زمان و ساعت خبردار شد. اما استفاده از یک ساعت مچی زیبا و شیک در استایل، حکم دستنبند و اکسسوری زنانه دارد. ساعت‌های نقره‌ای و طلایی، هم بسیار شیک و مجلسی هستند و هم استایل رسمی به شما خواهند داد.

رُژ قرمز


این را می‌دانید که واژه «رُژ» در زبان فرانسوی به معنای رنگ قرمز است؟ رژ یا به زبان دوستان عزیز پاریسی: قوژ یعنی قرمز. اما ما به طور کلی به هر رنگ از رژی، همین واژه را نسبت می‌دهیم. در هر حال، یک عدد رژ قرمز را در وسایل خود داشته باشید و بدانید که جذابیت این رنگ زیبا برای هر رنگ پوست و هر فردی به شدت زیاد است. اگر بخواهیم در یک تعریف جمع و جور.

advertising