انواع اتوی مو

مد و زیباییاکسسوری

- 98/02/17
انواع اتوی مو

اتوی مو رو کش سرامیکی


در اتوی موی سرامیکی، از صفحات سرامیکی برای صاف کردن مو استفاده می‌شود. این صفحات رسانای خوب گرما هستند و به سرعت داغ می‌شوند. در این مدل از انواع اتوی مو، گرما به صورت یکنواخت در صفحات منتقل شده که از داغ شدن صفحه به صورت نقطه‌ای و سوختن مو جلوگیری می‌کند.
علاوه بر این، صفحات صاف و صیقلی سرامیک، اصطکاک کمتری را با تارهای مو ایجاد می‌کنند که این خود به معنای آسیب کمتر و درخشندگی بیش‌تر موهاست.

اتوی مو سرامیک جامد


اتوی موی سرامیک جامد، دما را در طول اتوکشی، روی یک درجه‌ی حرارت ثابت نگه می‌دارد. در این مدل از انواع اتوی مو نیز، دقیقا مانند روکش سرامیک، گرما به صورت یکنواخت در صفحات منتقل می‌شود. صافی و درخشندگی نهایی مو در این مدل از انواع اتوی مو از بقیه بیش‌تر است

اتوی مو سرامیک با روکش تفلون نچسب


روکش تفلون نچسب، فناوری انحصاری شرکت رمینگتون است. این مدل اتوی مو مکانیزم پیشرفته‌ای در به حداقل رساندن اصطکاک بین مو و صفحه‌ی اتو دارد. رمینگتون با مکانیزم‌های حفاظت مو در برابر گرما، سعی در توسعه‌ی محصولات مو دارد

اتوی مو اینفرارد


اتوی موی اینفرارد از پرتوهای فرابنفش برای صافی و نرمی مو و آسیب حداقلی به فولیکول‌های مو استفاده می‌کند.
انواع اتوی مو

اتوی مو یونی


اتوی موی یونی با تولید یون‌های منفی و خنثی سازی تارهای مو، آن‌ها را صاف می‌کند. این یون‌ها موجب بسته شدن کوتیکول مو شده و با محافظت از رطوبت آن، بدون ایجاد خشکی و شکنندگی در مو، آن را صاف می‌کنند.

اتوی مو تور مالین


اتوی موی تورمالین ترکیبی از مزایای اتوهای یونی و اینفرارد را در خود دارد. این مدل از انواع اتوی مو، از سطوحی با سنگ تورمالین ساخته شده که یون‌هایی با بار منفی ایجاد می‌کنند. این یون‌ها موجب بسته شدن کوتیکول مو شده و با محافظت از رطوبت آن، بدون ایجاد خشکی و شکنندگی در مو، آن را صاف می‌کنند.
اما راهنمای خرید اتوی مو، چیزی بیش از جنس صفحات را در بر می‌گیرد. ویژگی‌ها و امکانات اتوی مو که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد، تاثیر زیادی در افزایش میزان کارایی آن دارند.
advertising