نحوه تمیز کردن سرامیک

سبک زندگیخانه داری

- 97/11/08
نحوه تمیز کردن سرامیکسرامیک ها معمولا در رنگ های مختلف وجود دارند و شاید نمایان بودن لکه روی آن ها به رنگشان مربوط باشد اما در هر صورت نیاز است تا سریعا پاک و تمیز شود .

تمیز کردن هر بخشی از خانه فوت و فن های مخصوص به خودش را دارد و می توان با دانستن نکات خاصی خانه را کاملا تمیز کرد. از بخش های بسیار مهمی که بسیار دیده می شود سرامیک ها هستند که باید نحوه تمیز کردن و لکه برداری آن ها را دقیقا بدانید.

برای لکه بری سرامیک ها ساده ترین راه استفاده از بخار شو هاست که با آب خالص هم به دلیل فشار زیاد و بخار آب لکه ها را از بین می رود. البته باید دقت داشته باشید که میزان حرارت آب بخارشو زیاد نباشد.

می توان از وایتکس خالص بدون آب نیز استفاده کرد نکته ی قابل توجه و البته ایمنی که در این مورد باید رعایت شود استفاده از یک تی است تا وایتکس با دست تماس نداشته باشد. البته دقت داشته باشید که خیلی سریع باید با آب وایتکس را تمیز کنید.

درز بین کاشی ها را میتوان با یک پارچه ی نمدار تمیز کرد که التبه زحمت زیادی دارد ولی تمیزی بسیار زیادی به همراه خواهد داشت. همچنین می توانید از یک گچ برای لعاب کاری مجدد استفاده کنید.

قبل از لکه گیری باید به طور کامل گردو خاک روی سرامیک را برطرف کنید. گرد و خاکی که روی سرامیک ها قرار دارد باعث می شود تا لکه های جدید ایجاد شود و قدیمی ها نیز درست پاک نمی شوند.

بهترین راه برای جلوگیری از به وجود آمدن لکه های سخت و پاک نشدنی روی سرامیک ها شستوی آن ها به طور مداوم است. به محض به وجود آمدن لکه با یک اسفنج خیس آن را از بین ببرید

جوش شیرین ماده ایست که میتوان از آن برای لکه بری نیز استفاده کرد همچنین سرامیک ها را بسیار عالی تمیز و لکه برداری می کند. این ماده می تواند در براق کردن سرامیک ها نیز کمک بسزایی کند.

بهترین راه برای جلوگیری از به وجود آمدن لکه های سخت و پاک نشدنی روی سرامیک ها شستوی آن ها به طور مداوم است. به محض به وجود آمدن لکه با یک اسفنج خیس آن را از بین ببرید.
advertising