آموزش تصویری و مرحله به مرحله فر کردن مو ها با اتوی مو

مد و زیباییآرایش و زیبایی

- 97/08/30
آموزش تصویری و مرحله به مرحله فر کردن مو ها با اتوی مواگر برای داشتن موهای موج دار و فر در خانه تلاش کرده اید، و احتمالا ویدیوهای زیادی را در این باره دیده اید که همگی تکنیک های زیادی برای فر کردن موها به شما آموزش داده اند و آن پیچیدن موهای خود دور دستگاه فر مو است. اما ما روش بهتری برای آموزش شما داریم. دیگر نیازی به پیچیدن مو ندارید. در حقیقت، حتی مجبور به استفاده از دستگاه فر مو هم نیست، اتوی موی به خوبی این کار را برای شما انجام می دهد. پس با ما همراه باشید تا نحوه فر کردن مو با اتوی مو را به شما آموزش دهیم.

وسایلی که برای فر کردن موی خود با اتوی مو نیاز دارید


- اتوی مو
- کریستال درخشان کننده مو و اسپری محافظ از مو در برابر حرارت
- اسپری حجم دهنده مو
آموزش تصویری و مرحله به مرحله فر کردن مو ها با اتوی مو

1.روش انجام فر کردن مو را با اتوی موی خاموش تمرین کنید


از آنجایی که این مدل فر کردن روش جدیدی است، بهتر است که اول با اتوی موی خاموش تمرین کنید.با نگه داشتن اتو بالای سر خود شروع کنید و دسته های آن را به سمت پایین نگه دارید. حالا یک دسته از موهای خود را جدا کرده، از دسته پایین، مو را به سمت دسته بالا ببرید و از میان دو دسته اتو مو را رد کرده و ادامه دسته مو را دور دسته اول بپیچید ( دقیقا مثل تکنیک دستگاه فر مو).

می توانید موهایتان را به طرف صورتتان یا در جهت خلاف آن بپیچید و همچنین می توانید سفت و یا شل، هر طور که دوست دارید موهایتان را فر کنید. اگر احساس کردید که این مدل فر کردن را به خوبی یاد گرفتید، می توانید شروع کنید.

2. تقسیم مو و فر کردن آن با اتوی مو


حالا زمان دسته بندی مو ها و آماده شدن برای فر کردن رسیده است. همیشه توصیه می شود که از قسمت پایین موهای خود شروع کنید. فراموش نکنید که قبل از استفاده از اتوی مو، اسپری محافظت از مو در برابر حرارت را روی موهای خود اسپری کنید. یک بخش از مو را گرفته و روشی را که تمرین کرده بودید را انجام دهید. می توانید حالت فر را به سمت صورت و در خلاف آن تغییر دهید.وقتی که یک قسمت از مو را تمام کردید، سراغ قسمت دیگری از مو بروید.

3.به مو های خود اسپری بزنید و آن ها را به هم فشار دهید


حالا که موهای خود را کاملا فر کردید، باید آن را به هم فشرده کنید و کمک کنید که مدت زمان بیشتری در حالت فر بمانند. اسپری حجم دهنده را به موهای خود بزنید، مطمئن شوید که به همه قسمت های مو اسپری کرده اید. بعد از اسپری کردن، موها را به سمت بالا فشرده کنید و میزان فر مو را بیشتر کنید.

حالا شما به هدف خود رسیدید و توانستید مو های خود را با اتو مو فر کنید .حال پایان کار را ببینید.
advertising