معرفی اوپل اینسیگنیا اسپورت 2017

خودرواسپرت

- 97/09/16
معرفی اوپل اینسیگنیا اسپورت 2017اوپل اینسیگنیا گرند اسپرت یکی از خودرو های نچندان آشنا در ایران است که شرکت محبوب و پر قدرت جنرال موتورز در سال 2017 از آن رونمایی کرد این خودرو که با توجه به شکل شیب سقف و ستون های عقب در دسته خودرو های فست بک جای گرفته است می آید تا بخشی از بازار این تیپ خودرو را در دست بگیرد.پلتفرم جدید این خودروها با کاهش وزن همراه بوده و البته با شورولت مالیبوی 2016 نیز مشترک است. این موضوع نشان می‌دهد که ما با خودروهایی بزرگ و البته اسپرت سروکار داریم. نسل جدید اینسیگنیا، کشیده‌تر و با فاصله بین دو محور بیشتر است و البته ارتفاع آن نیز کاهش یافته است.
معرفی اوپل اینسیگنیا اسپورت 2017
اوپل اینسیگنیا گرند اسپرت در دو تایپ محور جلو و چهار چرخ محرک در دسترس است و از نسل جدید کلاچ های الکترونیکی جهت تقسیم گشتاور تولید شده بین محور ها استفاده می کند.از دیگر مهم های این خودرو قابلیت تنظیم ارتفاع خودرو و دمپر هاست که شما با توجه به انتخاب حالت رانندگی می توانید خودروی خود را به حالت های ورزشی یا دیگر حالت ها تنظیم کنیدبرای بهبود هندلینگ، شاسی جدید با ویژگی FlexRide شامل ادغام تنظیمات کمک فنر و دامپرها، فرمان و دریچه گاز، حالت‌های رانندگی قابل انتخابی نظیر استاندارد، تور و اسپرت را در اختیار قرار می‌دهد

موتور مورد استفاده در اوپل اینسیگنیا گرند اسپرت مدل 2017 از نوع 2800سی سی 6 سیلندر با دو عدد توربو شارژر خواهد بود که می تواند خروجی 330اسب بخار و گشتاور 325 پوند بر فوت را برای شما به ارمغان بیاورد.این نیرو و شتاب بوسیله گیربکس 8 سرعته اتومات به محور های انتقال می یابد

اوپل اینسیگنیا اسپورت غیر از مدل سدان برای افرادی که خواهان فضای بیشتر باشند نسخه‌ی واگن این خودرو با 30 لیتر محفظه بار اضافی در کل فضای بار 520 لیتری دارد را ارائه کرده است همان‌گونه که فکر می‌کنید اساساً همه‌ی بخش‌ها از مدل سدان گرفته شده‌اند بنابراین همان زیرساخت جدید مدل سدان باعث شده تا صرفه‌جویی 200 کیلوگرمی در وزن خودرو حاصل شود. با توجه به اینکه مدل جدید 73 میلی‌متر طویل‌تر بوده و فاصله‌ی بین محورها 92 میلی‌متر بیشتر است این کاهش وزن بیشتر جلب‌توجه می‌کند. فضای بار این توانایی را دارد که تا بیش از 2 متر کشیده شود.

درست همانند اینسیگنیا گرند اسپورت، برادر کاربردی‌تر نیز در مدل‌های پایه‌تر طراحی دیفرانسیل جلو داشته درحالی‌که مدل‌های گران‌تر از سیستم چهارچرخ محرک با گشتاور برداری بهره می‌برند. با پرداخت بهای بیشتر خریداران قادر خواهند بود تا چراغ‌های جلوی LED ماتریکس را که به 16 دیود در هر دسته مجهز هستند سفارش دهند.
advertising