نگاهی به کانسپت مرسدس بنز GLB مدل 2019

خودروآفرود

- 97/10/07
نگاهی به کانسپت مرسدس بنز GLB مدل 2019مرسدس بنز GLB از دسته کراس اورر های جدیدی این شرکت است که بی شک باید بگوییم طراحی بسیار خاص ،عضلانی و زیبا دارد مرسدس‌بنز خودرویی را با لقب G کلاس کوچک وبا نام GLB در سال 2019عرضه خواهد کرد.این خودرو در ابتدا به منظور نیازهای ارتش طراحی شده بود ولی با بروزرسانی آن و استفاده از تکنولوژی‌های روز به خودرویی گرانقیمت برای افراد ثروتمند تبدیل خواهد شد
نگاهی به کانسپت مرسدس بنز GLB مدل 2019
GLB از استایل جعبه‌ای شکل، محافظ‌های زیر بدنه و ارتفاع بیشتری برخوردار خواهد بود. گزارش شده که این مدل 4.55متر طول خواهد داشت که این یعنی حدود 122میلی‌متر کشیده‌تر از GLA است. این طول اضافی ممکن است چندان قابل‌توجه نباشد اما گزارش‌ها میگویند GLB یکی از بزرگ‌ترین صندوق‌های بار را در کلاس خود خواهد داشت.
خودروهایی که در کلاس کراس‌کانتری ساخته می‌شدند، همواره خودروهای زمختی بودند و استقبال کمی نیز از آنها می‌شد، از این رو مرسدس‌بنز در اوایل سال 2000و پس از معرفی خودروهای سری AMG، شروع به تولید خودرویی لوکس در کلاس کراس‌کانتری کرد که امروزه آن را با نام G کلاس می‌شناسیم.

با وجود استایل SUV مانند، GLB در حالت استاندارد به‌صورت دیفرانسیل جلو عرضه خواهد شد اما انتظار می‌رود برای آن یک پکیج سفارشی آفرود ارائه شود که شامل سامانه چهارچرخ محرک شده و حداکثر پتانسیل آفرود آن‌را ارائه می‌کند. انتظار می‌رود در زیر کاپوت این کراس‌اوور جدید یک پیشرانه چهار سیلندر با 250اسب بخار قدرت قرار گیرد درحالی‌که احتمال ساخت دو مدل AMG با قدرت‌هایی حدود 300و 450اسب بخار هم وجود دارد. همچنین شایعاتی هم در مورد احتمال ساخت نسخه‌های پلاگین‌هیبریدی و تمام الکتریکی با بُردی در حدود 400کیلومتر هم وجود دارد.

طبق این گزارش، احتمالاً GLG بر اساس نسل آینده مدل GLE و با استایل جعبه‌ای شکلی با الهام از G کلاس ساخته خواهد شد. البته این کراس‌اوور جدید هنوز چراغ سبز تولید را دریافت نکرده است اما گزارش شده که می‌تواند نمونه‌ای سه ردیفه برای رقابت با رنجروور اسپرت باشد
advertising