معرفی خودروی اینکاس سِنتری MPV

خودروآفرود

- 97/09/20
معرفی خودروی اینکاس سِنتری MPVشرکت اینکاس کانادا از جدیدترین مدل چندمنظوره و زرهی خود با نام سنتری رونمایی کرد که می تواند به عنوان خودرویی ایده آل برای نیروی پلیس یا علاقه مندان سفرهای ماجراجویانه، مورد استفاده قرار گیرد اما به تازگی اینکاس سنتری (Inkas Sentry) به عنوان یک خودروی چندمنظوره (MPV) شخصی به بازار معرفی شده است و مشتریان خاص خود را دارد خودروی اینکاس سِنتری MPV ظاهری بسیار شبیه به محصولات نظامی دارد. این خودرو با طول 5.7 متر، چهار تا شش سرنشین را بسته به چیدمان داخلی می‌تواند حمل کند و باتوجه‌به برخورداری از استاندارد حفاظتی امنیتی BR7 می‌تواند به‌خوبی از سرنشینان خود محافظت کند
معرفی خودروی اینکاس سِنتری MPV
تمامی اینکاس‌های جدید سنتری با چندین چیدمان متفاوت صندلی، برای 4 تا 6 نفر ساخته می‌شوند. گزینه‌ای که یک مینی‌ون شخصی را از یک نفربر زرهی متمایز می‌سازد، سبکی آن است که باعث مانورپذیری بیشتر خودرویی به این عظمت می‌شود. این خودرو از قابلیت‌های آفرودی پیشرفته‌ای برخوردار است و با قابلیت محرک 4×4 ارائه خواهد شد. با یک حساب و کتاب ساده، مینی‌ون‌های شخصی سنتری گزینه اصلی و اولیه نیروهای اعمال قانون، نیروهای گارد ویژه و گشت‌های مرزی محسوب می‌شود.

نیروی پیشرانه‌ی هشت سیلندر 6.7 لیتری این خودرو 395اسب‌بخار و گشتاورش 1085 نیوتون‌متر است. این نیرو و گشتاور در انتها با استفاده از سیستم چهارچرخ محرک به هر چهار چرخ خودرو انتقال پیدا می‌کند. ارتفاع از سطح زمین سِنتری MPV نیز بیش از پنجاه سانتی‌متر است.

اینکاس در طراحی آخرین خودروی چندمنظوره شخصی خود از کفی عقب شبیه وانت پیک آپ بهره می برد. در صورتی که از خودروی اینکاس سنتری برای حمل ونقل کالا یا تجهیزات خاص استفاده شود، چنین چیزی بسیار مناسب و مفید به نظر می رسد.
خودروی چندمنظوره اینکاس سنتری، آخرین محصول این برند تجاری محسوب می شود که برای ترکیب انعطاف پذیری و سفارشی سازی با حداکثر حفاظت و راحتی برای مسافرین حاضر در داخل خودرو طراحی شده است. البته این جملات، توصیفی است که اینکاس برای معرفی جدیدترین خودروی چندمنظوره شخصی خود استفاده می کند.
advertising