ماجراجویی با فولکس‌ واگن آماروک دلتا

خودروآفرود

- 98/02/11
ماجراجویی با فولکس‌ واگن آماروک دلتاتیونر آلمانی دلتا 4×4 دست روی پیکاپ مشهور فولکس‌واگن آماروک گذاشته تا آن را برای یک آفرود هیجان‌انگیز آماده کند. پروژه‌ی این شرکت باعث افزایش 250 میلی‌متری ارتفاع خودرو شده که کاملاً آن را مناسب گشت‌وگذار در محیط‌های خارج شهری می‌کند.
ماجراجویی با فولکس‌ واگن آماروک دلتا
کیت افزایش ارتفاع 2 هزار یورویی باعث شده ارتفاع این خودرو به‌تنهایی 100 میلی‌متر افزایش یابد. سیستم تعلیق خاص 1800 یورویی دلتا نیز دارای فنرهای ارتقا یافته به همراه شوک‌های بیلشتین است که در کل 40 میلی‌متر دیگر باعث افزایش ارتفاع خودرو می‌شود.

رینگ‌های 20 اینچی با استایل خاص و لاستیک‌های 35 اینچی کوپر نیز باعث شده‌اند آماروک تیون شده 100 میلی‌متر دیگر از زمین دورتر شود. این کمپانی رینگ‌های یاد شده را با لاستیک‌های 33 اینچی یوکوهاما نیز عرضه می‌کند که قیمت آن‌ها 4500 یورو می‌باشد.

به منظور پوشش بهتر رینگ و لاستیک‌های پهن‌تر، گلگیرهای جدیدی با قیمت 2200 یورو روی خودرو سوار شده‌اند. سپر جلوی 1100 یورویی نیز دارای چراغ‌های LED است تا در شب میدان دید بهتری برای این پیکاپ پهن‌تر ایجاد نمایند.

خودروی نمایش داده شده از ترکیب چشمگیر رنگ مشکی مات با عناصر قرمزرنگ در جلو و عقب خودرو بهره می‌برد. این شرکت همچنین چراغ‌های LED اضافی را روی شیشه‌ی جلو نصب کرده است. یک میله‌ی نمایشی در عقب نیز LED های بیشتری را روی خود جای داده تا بر جذابیت‌های این پیکاپ افزوده شود. با وجود این همه روشنایی، گم شدن در حیات‌وحش سخت‌تر از همیشه خواهد بود.
advertising