پیکاپ لوکس وتیونینگ شده مرسدس X گروما هانتر خودروی برای شکار

خودروآفرود

- 97/08/08
پیکاپ لوکس وتیونینگ شده  مرسدس X گروما هانتر خودروی برای شکارشکار گرچه در بسیاری از جوامع مدرن منسوخ شده است،و از قدیمی ترین اعمال انسانها باشد ولی همچنان در برخی از بخش‌های دنیا محبوبیت بالایی دارد. اگر شما نیز به شکار علاقه‌مندید، احتمالاً می‌دانید که یکی از دردسرهای این کار داشتن خودرویی مناسب برای رفتن به مناطق بکر و دست‌نخورده به‌منظور یافتن شکارهای خوب است. در این میان، معمولاً خودروهای آفرود انتخاب اول شکارچیان هستند که دلایل آن را به‌خوبی می‌دانید، ولی در این مطلب ما خودرویی به شما معرفی خواهیم کرد که مخصوص شکار ساخته شده است.
پیکاپ لوکس وتیونینگ شده  مرسدس X گروما هانتر خودروی برای شکار
این خودرو با نام مرسدس‌بنز Gruma Hunter را شرکت تیونر Gruma برپایه پیکاپ Xکلاس ساخته است. این شرکت آلمانی به‌طور تخصصی در زمینه ساخت خودروهای کاستوم و سفارشی برای شکارچیان فعالیت می‌کند. مرسدس‌بنز Gruma Hunter یک پیکاپ عادی ساخت آلمان‌ها نیست. شرکت گروما آن را به‌گونه‌ای سفارشی‌سازی کرده تا بتواند پاسخگوی نیازهای خاص شکارچیان باشد. از موارد مهم طراحی بدنه آن می‌توان به رینگ‌های آلیاژی Bollards، گارد جلو، رکاب‌های ویژه و میل تعادل اشاره کرد. این موارد بیشتر از این‌که ظاهر خودرو را زیباتر کنند، توانایی‌های آفرود آن را افزایش داده‌اند.

علاوه‌براین، مشتری‌ها می‌توانند آپشن‌هایی مانند وینچ جلو و عقب، قفس ویژه سگ، جای ویژه اسلحه روی در عقب، کارواش سیار Aqua2go Pro و لامپ‌های لیزری Utility-80 را نیز خریداری کنند. امکان نصب بالابر روی سقف هم برای استفاده در شکار وجود دارد.شرکت همچنین امکان سفارش پوشش استتاری کامل بدنه یا کاور رنگ سبز مات را هم برایتان فراهم کرده است. با این کار بدنه خودرو نور کمتری انعکاس می‌دهد و این موضوع باعث فرار شکار شما نخواهد شد ودلیل آن پنهان کردن Xکلاس میباشد
advertising