وانت پیکاپ رم HD لارمی لانگ هورن 2019

خودروآفرود

- 97/11/05
وانت پیکاپ رم HD لارمی لانگ هورن 2019اخیراً شرکت RAM (زیرمجموعه‌ی فیات کرایسلر) در نمایشگاه خودرو دیترویت 2019از وانت‌های HD مدل 2500 و 3500 رونمایی کرد اما فیات-کرایسلر قبلاً گفته بود مدل لوکس لارامی لانگ هورن هم در راه است. به‌طور خلاصه باید گفت این نسخه دارای تمامی توانایی‌های کاری رم بوده و البته از چرم و کروم فراوانی بهره‌مند است.
وانت پیکاپ رم HD لارمی لانگ هورن 2019

کابین خودرو


در کابین، راننده و سرنشینان با ترکیب جذابی از تریم چرم قهوه‌ای و چوب باکیفیت مورد استقبال قرار می‌گیرند. در داشبورد، پنل‌ درها و دسته‌های صندلی به وفور از چرم ساخته‌شده از پوست دباغی‌شده اسب استفاده می‌شود. کنسول مرکزی نیز با چرم پوست تمساح مزین شده و این نوع پوشش چرمی روی صندلی‌ها، پنل‌های در و داشبورد دیجیتال وجود دارد. قطعات تزئینی نیکل براق با ترکیب چرم در نسخه‌ی لارامی لانگ‌هورن وانت Ram HD 2019 باعث خواهد شد تا راننده پشت فرمان احساس غرور کند. همچنین صندلی‌های گرم‌شونده برای جلو و عقب، گرمای بیشتری را به کابین این وانت پیکاپ سفارشی اضافه می‌کنند.

نمای بیرونی


اما ویژگی‌های متمایز این پیکاپ در بدنه عبارت‌اند از جلوپنجره‌ی کرومی متمایز که توسط چراغ‌های LED احاطه شده‌اند. این چراغ‌ها به سیستم نوری تطبیقی مجهز هستند. سپرهای جلو و عقب، قلاب‌های بکسل و پله‌های کناری کرومی نیز بخشی از تجهیزات استاندارد این پیکاپ هستند. رم HD لارامی لانگ هورن از رینگ‌های جدید 20 اینچی بهره برده و البته دارای آپشن بدنه‌ی دو رنگ نیز می‌باشد.

پیشرانه وقوای محرکه


تمام محصولات وانت Ram HD از پیشرانه‌ی توربودیزل Cummins با بیشینه گشتاور 1356نیوتن‌متر و قدرت 400اسب‌بخار بهره می‌برند. این میزان خروجی برای بکسل کردن محموله‌ای به وزن 15.921 تن توسط مدل‌های 2500و 3500کافی است.

مدیر رم میگوید :


وانت‌های پهن‌پیکر جدید Ram در زمینه‌ی سواری، فرمان‌گیری، امکانات لوکس، مواد باکیفیت، نوآوری و فناوری به خوبی با بهترین‌های دنیا رقابت می‌کنند. نسخه‌ی لارامی لانگ‌هورن با امکاناتی جذاب که ساخته‌ی دست صنعتگران چوب و چرم هستند، ارائه می‌شود و جزییات آن بیش از هر نوع وانتی در این بخش است. بااین‌حال ما برای وانت‌های پهن‌پیکر Ram 2500 و 3500 با تلاش مضاعف به‌دنبال امکانات لوکس و متنوع هستیم.
advertising